Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
32 minuten geleden, zei Rick:

die ga ik zo niet krijgen..

Ik heb de kabel gewoon onder de mat in de kofferbak in het vak waar die voor is, niet het handigst, maar past.

Voor mij geen optie, heb de kofferbakbescherming en moet die dan eerst omhoog tillen en de de onderplaat, wil hem dus op de bakbescherming liggen en dan in de " kabeltas " 

Geplaatst
2 uur geleden, zei Heilyn:

Ik kwam deze foto volgens mij op dit forum ergens tegen. Ik weet niet van wie, maar het deed mij besluiten het gelijk mee te bestellen bij het bestellen van de Sportage.

110CC89F-DBB1-4808-954B-C4260920DB65.jpeg

Thanks, 

Oke, dat is duidelijk genoeg, maandag ff afspraakje voor maken bij de dealer.👍

Ben benieuwd of intussen de prijs nog overheen komt met die van uit de website.🤔

Geplaatst
9 uur geleden, zei BarneyRubble:

Thanks, 

Oke, dat is duidelijk genoeg, maandag ff afspraakje voor maken bij de dealer.👍

Ben benieuwd of intussen de prijs nog overheen komt met die van uit de website.🤔

De verlichting n de achterklep geeft veel licht. Ik ben er in ieder geval tevreden over 👍

Geplaatst
10 uur geleden, zei Rick:

die ga ik zo niet krijgen..

Ik heb de kabel gewoon onder de mat in de kofferbak in het vak waar die voor is, niet het handigst, maar past.

ik gebruik de kabelhaspel van kia (ook bekend als evreel)  https://webshop.kia.nl/accessoires/comfort/0/EV0002A&modelid=168/   ja hij is duur (99 euro) maar staat rotsvast in de achterbak (via klittenband) is heel gemakkelijk in gebruik, neemt weinig ruimte in. ideaal voor kabels die nat zijn want je rolt het op zonder de kabel aan te raken...  je raakt alleen de stekkers aan.

• Like 1
Geplaatst
13 uur geleden, zei BarneyRubble:

Bedankt voor het voortijdig doorgeven.✊

Mmm, vreemd, de mijne past erg goed in een boodschappentas en zou denken dat hij er wel in zou passen maar als jij met praktijk ervaring hebt geconstateerd dat het niet makkelijk past dan moeten we dat aannemen, daar gaat mijn kerstkadootje maar het is idd wel een erg dikke stugge kabel dat moet ik toegeven.

Misschien zoiets: 😏

https://www.bol.com/nl/p/deltaco-e-charge-opbergtas-oplaadkabel-elektrische-auto-met-ritssluiting-zwart/9300000006777105?referrer=socialshare_pdp_androidapp

Ondertussen even de KIA tas die ik erbij gekregen heb gemeten: diameter 35cm en diepte 8cm (op scharnierpunt tas onderaan nog 6cm). De afmetingen die bij jouw link van Bol staan lijken me beter te zullen passen zijnde 42cm en 12cm diepte. Kan je eventueel nog handschoenen in stoppen. 

Kia laadlabeltas 2.jpg

Kia laadlabeltas 3.jpg

• Thanks 1
Geplaatst
41 minuten geleden, zei Patrick T.:

Ondertussen even de KIA tas die ik erbij gekregen heb gemeten: diameter 35cm en diepte 8cm (op scharnierpunt tas onderaan nog 6cm). De afmetingen die bij jouw link van Bol staan lijken me beter te zullen passen zijnde 42cm en 12cm diepte. Kan je eventueel nog handschoenen in stoppen. 

Kia laadlabeltas 2.jpg

Kia laadlabeltas 3.jpg

Stjonge zeg, dat ze deze tas aanbieden, ik denk dat ie zo te zien enkel geschikt is voor de dunnere/soepeler kabel voor rechtstreeks op 220v op je stopkontakt die er ook bij geleverd wordt . Klein minpuntje dus, ben blij dat je het zo snel hebt aangegeven en de kerstman het nu ook ( hopelijk ) nog kan aanpassen.🤭

Nogmaals bedankt..👊

• Like 1
Geplaatst

Iemand inmiddels al een screenprotector gevonden die WEL geleverd wordt? :P 

• 3 weken later...
Geplaatst

Heb met kerst deze oplaad kabeltas van me zoon gekregen, de kabel past er keurig in.

20221225_222611.jpg

• Like 1
Geplaatst
13 uur geleden, zei BarneyRubble:

Heb met kerst deze oplaad kabeltas van me zoon gekregen, de kabel past er keurig in.

20221225_222611.jpg

Mooi kerstcadeau van jouw zoon! Deze tas zou ikzelf ook wel willen overwegen eerlijk gezegd. Ziet er mij een degelijke tas en vooral goed dat onze kabel er prima in past. 

• 3 weken later...
Geplaatst
30 minuten geleden, zei Justdigit:

Aangezien Piano "Lak" erg krasgevoelig is... Kwam dit tegen. 

€ 18,74  36%OFF | Car Interior  For Kia Sportage NQ5  2022-Present  Center Console Transparent  TPU  Protective Film Anti-scratc Accessories
https://a.aliexpress.com/_EuknFHj

18 euro lijkt me niet reëel :P

Maar ik heb dit al vaker proberen te bestellen op meerdere sites, elke keer wordt het order geannuleerd en het geld terug gestort.. niet verkrijgbaar.

Geplaatst

DIt is echt een musthave als je kinderen hebt bij warme dagen. Ik heb soortgelijk ook in mijn Golf Variant. Alleen dan van het merk Sonniboy.

Ten eerste het privacy glass wordt nog donkerder, Van buiten kun je er heel moeilijk in kijken. En ten tweede de kids hebben geen last van de zon.

Het voordeel is dat je de ramen nog steeds kunt openen en je ze in een handomdraai kunt verwijderen,

Als de mijne in bestelling staat ga ik deze direct bestellen.

https://www.carshades.de/Ab-BJ-2021_7

• Thanks 1
Geplaatst (aangepast)
Op 11-12-2022 om 09:43, zei kras:

De verlichting n de achterklep geeft veel licht. Ik ben er in ieder geval tevreden over 👍

Kun je dat specifieke licht ook uitzetten?? 

aangepast door Justdigit
Geplaatst
DIt is echt een musthave als je kinderen hebt bij warme dagen. Ik heb soortgelijk ook in mijn Golf Variant. Alleen dan van het merk Sonniboy.
Ten eerste het privacy glass wordt nog donkerder, Van buiten kun je er heel moeilijk in kijken. En ten tweede de kids hebben geen last van de zon.
Het voordeel is dat je de ramen nog steeds kunt openen en je ze in een handomdraai kunt verwijderen,

Nice!! Ik was hier al naar opzoek!! Beter als van die lelijke “sokken”. Die zie je aan de buitenkant constant wapperen.
In mijn huidige BMW zitten deze geïntegreerd in de achter portieren. Helaas is dit niet mogelijk bij Kia!
Blijven ze ook goed zitten als het raam geopend is?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Geplaatst
1 uur geleden, zei MaikelHer:

Nice!! Ik was hier al naar opzoek!! Beter als van die lelijke “sokken”. Die zie je aan de buitenkant constant wapperen.
In mijn huidige BMW zitten deze geïntegreerd in de achter portieren. Helaas is dit niet mogelijk bij Kia!
Blijven ze ook goed zitten als het raam geopend is?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Die van Sonniboy (Sportage hebben ze niet) blijven gewoon zitten bij 120km/u en het achterraam open. 

Ik heb geen ervaring met dit merk, maar in hun Youtube reclame uiting kan dit wel.

Ik moest lachen....;)

• Like 1
  • 1 maand later...
Geplaatst

Misschien dat iemand het hier weet, is er een manier om bij het starten van de auto het scherm met bestuurderskeuze uit te zetten en direct naar het enige profiel te gaan?

Verstuurd vanaf mijn SM-G998B met Tapatalk

• Like 1
Geplaatst
Op 23-1-2023 om 22:29, zei Justdigit:

Top ding. Bedankt voor de tip.

20230316_164722.jpg

• Like 1
Geplaatst
2 uur geleden, zei Justdigit:

Nice.... Ziet er goed uit.... Pakket met alleen de zijruiten?? 

Wou je het achterraam en voorraam ook doen.🤭

Geplaatst
7 uur geleden, zei BarneyRubble:

Wou je het achterraam en voorraam ook doen.🤭

Het achterraam, ja dat kan....was nieuwsgierig hoe dat er uitziet, aangezien die uit twee delen bestaat. Terwijl ik nu een systeem heb uit 1 stuk. 

Voorraam zou ik niet doen. 😂

Geplaatst

Het merk Sonniboy heeft meestal de achterruit in 1 deel, alleen hebben zij nog geen shades voor de Kia Sportage.

Geplaatst

Ik heb alleen voor de 2 achterruiten besteld, ik vervoer geen kinderen in de kofferbak 😏

• Like 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...