Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
3 uur geleden, zei Z61:

Is it the same price as on the KIA we site (around 280 EUR with instalation) or can you negotiate? 

I ordered several accessories (tailgate lighting, tow bar, interior lighting and side steps) at once and had them installed by the dealer. I did negotiate the total amount.

Geplaatst
6 uur geleden, zei kras:

IMG_1352.JPG

IMG_1354.JPG

IMG_1355.JPG

IMG_1356.JPG

Ziet er netjes en subtiel uit. Bedankt voor de foto's 

Losse originele set van Kia reeds gevonden op het www. Dan komt de vraag hoe "eenvoudig" is het in te bouwen.

Basis is natuurlijk, hoe verwijder men het paneel van de achterklep, beginnend bij de handgreep. 

Geplaatst
Op 7-2-2024 om 08:19, zei PhaseShifter:

Looks good, i will check the cover in my 2023 PHEV.

IMG_1120.jpeg

IMG_1119.jpeg

Goedemiddag

Ik heb gisteren deze dashcam besteld.

Vandaag kreeg ik een mail met de vraag voor het juiste type auto en foto's van de kap met typenummer en de stekker van de automatische dimbare spiegel.

Ik vond het wel netjes, krijg je in ieder geval de juiste dashcam geleverd.

Plaatsen en monteren stelt niet zoveel voor, ik denk 5 minuutjes.

Het downloaden en instellen van de app op je telefoon zal langer duren.;-)

Geplaatst
Goedemiddag
Ik heb gisteren deze dashcam besteld.
Vandaag kreeg ik een mail met de vraag voor het juiste type auto en foto's van de kap met typenummer en de stekker van de automatische dimbare spiegel.
Ik vond het wel netjes, krijg je in ieder geval de juiste dashcam geleverd.
Plaatsen en monteren stelt niet zoveel voor, ik denk 5 minuutjes.
Het downloaden en instellen van de app op je telefoon zal langer duren.;-)

Maak eens een foto na installatie hoe het uit ziet. Dit is niet jouw cam denk ik
  • Like 1
Geplaatst (aangepast)

Ik ben 2 weken geleden bij mijn dealer langs geweest met de vraag of zij een dashcam voor en achter wilde inbouwen die ik zelf dan zou leveren. Ze lieten duidelijk merken dit liever niet te doen en dat het een kostbare installatie zou worden. Ik wilde in eerste instantie de cam op de foto laten inbouwen.

Nou zie ik zojuist deze dashcam die je laat zien en zit te bedenken of dit iets voor mij is om e.v.t zelf te doen.😚

Screenshot_20240224_150156_bol.jpg

Screenshot_20240224_152541_Edge.jpg

aangepast door BarneyRubble
Geplaatst (aangepast)
52 minuten geleden, zei BarneyRubble:

Ik ben 2 weken geleden bij mijn dealer langs geweest met de vraag of zij een dashcam voor en achter wilde inbouwen die ik zelf dan zou leveren. Ze lieten duidelijk merken dit liever niet te doen en dat het een kostbare installatie zou worden. Ik wilde in eerste instantie de cam op de foto laten inbouwen.

Nou zie ik zojuist deze dashcam die je laat zien en zit te bedenken of dit iets voor mij is om e.v.t zelf te doen.😚

Screenshot_20240224_150156_bol.jpg

Screenshot_20240224_152541_Edge.jpg

Ik heb nu dus interesse in zoiets als de onderste dashcam, maar dacht zal eerst de regels van verschillende landen eens lezen, juist naar het land waar we vaak naartoe gaan is het gebruik van een dashcam dus verboden met als gevolg een boete tot boven de 1000 eurootjes.🫣

Screenshot_20240224_155028_Edge.jpg

Geplaatst
1 uur terug, zei gjklasens:

Ik heb die ook bij Amazone besteld
Als je naar Oostenrijk gast, gewoon demonteren.

Is 15min werk emoji12.png.

Heb jij ook de achtercamera erbij genomen? Is er ook een filmpje hoe je die netjes monteerd, zal er is naar zoeken.

Geplaatst
1 uur terug, zei BarneyRubble:

Heb jij ook de achtercamera erbij genomen? Is er ook een filmpje hoe je die netjes monteerd, zal er is naar zoeken.

kijk eens naar mijn post van november... ik heb dezelfde met achtercamera en als je een verloopstekker erbij besteld is het geïnstalleerd in ca 30 min......   verwijderen van de camera is nog geen 2 min werk....  (los schuiven en stekkers los trekken)

Geplaatst

Nee geen achtercamera.
Vind ik persoonlijk overbodig.
Maar ja is keuze

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Geplaatst

Ik heb die plug en play besteld en niet de viofo mini.
Die heb ik in mijn Niro.
Voor de Sportage vond ik die plug en play die je bij Amazon kunt krijgen wel aardig. Daar kun je dacht ik ook rear cam aan toevoegen

Viofo pak je idd binnen minuut eruit.

Geplaatst

Ik ga nu toch weer twijfelen over welke ik zal nemen, de Viofo kan ik in elke willekeurige auto plaatsen ( ook bij inruil naar een ander type auto ) de plug en play van FitCamX is natuurlijk specifiek voor de KIA Sportage.

Hoe bevestig je de Viofo eigenlijk op je voorruit, gaat dit via een zuignap of toch op een degelijker manier ?

Geplaatst (aangepast)
Op 25-2-2024 om 12:33, zei gjklasens:

Ik heb die ook bij Amazone besteld
Als je naar Oostenrijk gast, gewoon demonteren.

Is 15min werk emoji12.png.

Ja dat klopt maar had het zo leuk gevonden om voor mijn schoonvader en ouders een leuke video te maken als je door de bergen heen rijd, en deze dan later op hun  televisie thuis af te spelen, dan is het net of je zelf nog door de bergen aan het rijden ben ( denk ik, heb de camera beelden nog niet eerder gezien natuurlijk ) maar als je dan in Oostenrijk plots wordt aangehouden dan ben je vies de sjaak.

ps. Doe dat nu ook met me Mp3, als ik dan door mooie streken rijd dan wordt voor en achter alles wijd opgenomen en laat de rit dan later op de televisie zien, vinden ze geweldig.

Geplaatst
Op 10-12-2022 om 22:26, zei Heilyn:

Ik kwam deze foto volgens mij op dit forum ergens tegen. Ik weet niet van wie, maar het deed mij besluiten het gelijk mee te bestellen bij het bestellen van de Sportage.

110CC89F-DBB1-4808-954B-C4260920DB65.jpeg

Sorry, zie nu pas je vraag. Werkt idd prima. Ik heb het gelijk laten doen op mijn Sportage.

Geplaatst
Ja dat klopt maar had het zo leuk gevonden om voor mijn schoonvader en ouders een leuke video te maken als je door de bergen heen rijd, en deze dan later op hun  televisie thuis af te spelen, dan is het net of je zelf nog door de bergen aan het rijden ben ( denk ik, heb de camera beelden nog niet eerder gezien natuurlijk ) maar als je dan in Oostenrijk plots wordt aangehouden dan ben je vies de sjaak.
ps. Doe dat nu ook met me Mp3, als ik dan door mooie streken rijd dan wordt voor en achter alles wijd opgenomen en laat de rit dan later op de televisie zien, vinden ze geweldig.
Zoiets?

Verstuurd vanaf mijn Redmi Note 9 Pro met Tapatalk

Geplaatst
19 uur geleden, zei BarneyRubble:

Ik ga nu toch weer twijfelen over welke ik zal nemen, de Viofo kan ik in elke willekeurige auto plaatsen ( ook bij inruil naar een ander type auto ) de plug en play van FitCamX is natuurlijk specifiek voor de KIA Sportage.

Hoe bevestig je de Viofo eigenlijk op je voorruit, gaat dit via een zuignap of toch op een degelijker manier ?

met een 3m dubbele kleef sticker er worden er geloof ik 2 meegeleverd....   en de beeldkwaliteit van de viofo is erg goed... zie voorbeelden op YouTube

Geplaatst
5 uur geleden, zei Johan Schaap:

Zoiets?

Verstuurd vanaf mijn Redmi Note 9 Pro met Tapatalk

Ja Johan, precies dit.😉

Geplaatst

Ik heb inmiddels de FitcamX ontvangen en vanmorgen gemonteerd.
5 min en hij zat er in.

Meteen verbinding. En elke keer als ik wegrijd maakt telefoon verbinding met netwerk van de dashcam.

Ben tevreden over kwaliteit.
Mooi weggewerkt.

• Like 1
  • 2 weken later...
Geplaatst
On 2/11/2024 at 2:21 PM, kras said:

I ordered several accessories (tailgate lighting, tow bar, interior lighting and side steps) at once and had them installed by the dealer. I did negotiate the total amount.

When I asked a few weeks ago they say its no longer offered :(

Geplaatst (aangepast)

Zojuist ook maar een FitcamX besteld, er rijden veel debielen met teveel testosteron en te weinig hersencellen op de openbare weg, imho. 🤔 

Vooral kinderen met e-stepjes en fatbikes die kris-kras tussendoor racen en daarmee risico vormen. Een eventuele schuldvraag met beeldopname geeft meer zekerheid….

Eerst gecontroleerd of het zal passen, plastic cover-sticker klopt iig.

IMG_9598.jpeg

IMG_9597.jpeg

aangepast door PhaseShifter
Geplaatst
5 uur geleden, zei PhaseShifter:

Zojuist ook maar een FitcamX besteld, er rijden veel debielen met teveel testosteron en te weinig hersencellen op de openbare weg, imho. 🤔 

Vooral kinderen met e-stepjes en fatbikes die kris-kras tussendoor racen en daarmee risico vormen. Een eventuele schuldvraag met beeldopname geeft meer zekerheid….

Eerst gecontroleerd of het zal passen, plastic cover-sticker klopt iig.

IMG_9598.jpeg

IMG_9597.jpeg

Waar heb jij hem besteld?

Geplaatst
On 3/24/2024 at 3:26 PM, BarneyRubble said:

Where'd you order it?

You can order on Amazon or on the Fitcamx website.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...