Kia Fan Posted January 29, 2011 Posted January 29, 2011 Om de spits zelf af te bijten.... ik heb heel veel auto's gehad..... heb dan ook meerdere fijne auto's: Qua uitstraling en aantal mensen die je nakijken: Opel Insignia Qua motor: Opel Vectra 3.0 V6 diesel automaat Qua 4x4 Kia Sorento 3,3 V6 en dan helemaal vol met alle opties en extra's en dvd schermen enz... inclusief dikke 18" velgen. Maar ja toen hadden we nog de dealerregeling..... Wie volgt..... Quote
Jantje.2 Posted January 29, 2011 Posted January 29, 2011 rijgedrag/wegligging/Design Volkswagen Corrado motor en comfort: Bmw 5 serie diesel Quote
lucsandy Posted January 29, 2011 Posted January 29, 2011 De meest leuke was onze MINI Cooper 2004 Was echt een blikvanger groeten Luc Quote
adri Posted January 30, 2011 Posted January 30, 2011 Een vw bora 20vt abt 240 pk in een sedan:grin: Quote
peterng Posted January 30, 2011 Posted January 30, 2011 afgezien van de onderhoudskosten een Citroen 2,1 turbo diesel vooral mert een caravan overigens van alles gehad w.o. Mercedes, Opel Omega turbodiesel met 6 cyl. -BMW diesel (reed 1 op 10 maar zeer stil) Nu een Sportage diesel van 2008 Staat ook hoog op de lijst bij mij. Quote
Alex VB Posted January 30, 2011 Posted January 30, 2011 Voor mij is dat mijn BMW 318 CSI. Een auto met een betere wegligging heb ik nog niet gereden. Quote
kievit Posted January 30, 2011 Posted January 30, 2011 mijn meest fijne auto was de volkswagen porche de wegligging was subliem en de prestaties waren heel goed. volgende Quote
ger.w. Posted January 30, 2011 Posted January 30, 2011 Mijn leukste (zeker 40 jaar geleden) Fiat 500 Mijn fijnste auto ('s): BMW 5 serie (een aantal gehad, zowel diesel als de benzine uitvoeringen)) Quote
El-Rio-Grande Posted January 30, 2011 Posted January 30, 2011 Mijn all-time nummer 1 blijft toch de eerste versie van de Chrystler PT Cruiser 2.0 limited edition met sportspack, getinte ramen en 3 cm verlaging. Dat beest reed goed en zat heerlijk. De vormgeving en aanpassingen maakten het bijna een moderne versie van de ouderwetse gangsterwagen. Nadeel was wel het zuipgedrag... Maar rap reed ie... Als ik de centen had, zou er van mij nog best een PT mogen komen... Daarnaast heb ik de afgelopen tijd e.e.a. aan nieuwe auto's gereden en moet zeggen dat de Nieuwe New Swift me ook redelijk goed bevalt, maar de Mazda 2 ook.. Ooit ook een BMW 525 Touring gereden, wat overigens ook geweldig rijd! Nadeel aan die auto vond ik alleen dat je makkelijk te hard rijd (en nog Duits kenteken ook ) en het gewoon niet merkt. Met mijn Kia voel je ook gewoon dat je over de 140 heen zit.. Quote
bigwade Posted January 30, 2011 Posted January 30, 2011 Op 1, zonder twijfel mijn Chevy Van Globemaster 1998 5,7 V8 Respect Quote
KiaPicantoVriend Posted January 30, 2011 Posted January 30, 2011 Mijn fijnste auto tot nu toe is de Fiat Stilo MW (station) 1.9 JTD 16 V standaard met 140 pk en 305 NM aan koppel, bouwjaar 2004. Zeker toen deze nog gechipt was tot 160 PK en bijna 360 NM. De auto was zuinig en h Quote
Remko .me Posted January 30, 2011 Posted January 30, 2011 Voor mij is dit toch dik overtreffend: De venga!!! Quote
netreg Posted January 30, 2011 Posted January 30, 2011 BMW 530d automaat, geweldige wagen wat betreft motor, rijeigenschappen en comfort. De grootste fun-factor had een Triumph Spitfire, behalve de onderhoud dan. Quote
jovader Posted February 1, 2011 Posted February 1, 2011 Lekker snel een geweldige auto Austin Maestro 1.6 HLS Quote
Rio-man Posted February 1, 2011 Posted February 1, 2011 Ik vond mijn Kia Clarus 2-liter GLX een erg fijne auto. Bloedsnel, maar erg dorstig voor stadgebruik en bovendien een beetje t Quote
Micle Posted February 1, 2011 Posted February 1, 2011 Ff opnieuw berichtje verdwenen zie ik. Voor mij is mijn Cee'd de fijnste auto ooit. Ik hoop dat dat ook nog heel lang blijft. Quote
Martin Posted February 1, 2011 Posted February 1, 2011 Fijnste auto's: 1985, Mini 1000, als student toen zelf helemaal gepimpt in brandweerrood en zwart vinyl dak. Alleen motortje was helemaal op, continu met olie & water in kofferbakje. Zeer goede herinneringen aan . . . 2000-2010, KIA JOICE, trouwe bus die we, familie-4 kids, met pijn in het hart hebben laten gaan (economisch total loss gevalletje). Draaide altijd, alles ging erin en liet ons nooit staan ! Nu een nieuwerwetse Cee'd die ook probleemloos is maar wel kleurlozer (Europeser) Quote
Peterrrrr Posted February 4, 2011 Posted February 4, 2011 Op zeker mijn hobby auto van 5 jaar terug ! Opel D-Kadett 1.2 automatic waar een 2.0 16v met 174 pk in lag. Quote
Guest Angelique Posted February 4, 2011 Posted February 4, 2011 Tot nu toe staat de Sorento met stip op 1. Uiteraard zijn er met de jaren wel auto's voorbij gekomen die sneller waren (2 x bmw), of hipper (Vitara), of functioneler/praktischer/goedkoper (Astra, Galant, Hyundai) of luxer (Mercedes), dat soort gezeur, maar die hadden altijd veel maren en dat heeft de Sorento voor mij op dit moment niet. Quote
Coen Posted March 13, 2011 Posted March 13, 2011 Mijn fijnste auto was een Mitsubishi colt 1.4 met 4 versnellingen en een sport/economic tussenbakje. Was in de bergen niet te kloppen, door de 8 versnellingen. Wel stuur loslaten om de twee pookjes te verzetten. Groetjes Coen Quote
dannyh Posted March 13, 2011 Posted March 13, 2011 ik moet zeggen dat de sorento bij mij bovenaanstaat qua comfoor leuk om te rijden is de minicooper van mijn vrouw maar als het weer mooi weer is is toch het leukste qua rijden geluid ed mijn vw buggy Quote
Preston Posted March 13, 2011 Posted March 13, 2011 Mijn eerste auto zo'n 40 jaar geleden was een Fiat Spider... makkelijk omdat je dan voor het versieren geen slingers nodig had.. De daarop volgende was gemakkelijk en een geweldige rijder - in die tijd - een Renailt 16.. die kon door mij als startende ondernemer als luxe auto... maar ook als "vrachtauto" ingezet worden ! Of de SP3 waarvan we in verwachting zijn gelijk is of het rijgenot kan overtreffen ( CR-V ) zal de tijd leren . Quote
elmerblues Posted March 14, 2011 Posted March 14, 2011 - Pontiac Firebird Transam Targa '78, zo'n smokey and the bandit bak. 6,6 liter v8 met targaramen en volleder interieur. Geweldige bak. Wat een looks, wat een geluid, wat een vermogen. - Mercedes 280SE '82. Eerste S-klasse, vol opties, reed geweldig. Hier voorliefde aan grote dikke bakken aan overgehouden. Aantal van gehad. OOk een 380SE maar die was motorisch erg slecht, beroerde blokken zijn dat. - Oldsmobile 98 regency brougham '82. Toentertijd het nieuwe model. Alle opties, van eerste eigenaar geweest. Mijn eerste v8 met overdrive en lockup op de automaat. - BMW 750i '88 van een amsterdamse advocaat geweest. Paar ton mee gereden, de teller stond uiteindelijk rond de 6 ton en de auto rijdt nog steeds (van horen zeggen). Verre van probleemloos maar geweldige v12. Quote
Recommended Posts