Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Het "wist je dat?" Rio topic!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ja toen hete het nog Albert Corner.

en weet je tweede bakkie gratis

Geheel in de geest van Kia, haha!

Geplaatst

... de Rio nog steeds beroerd is met zijn eerste versnelling? Ondanks een systeemupgrade? De mijne draait stationair zo laag, dat ie regelmatig uitvalt bij het wegrijden. Zeker na een start-stop...

• Like 1
Geplaatst

... de Rio nog steeds beroerd is met zijn eerste versnelling? Ondanks een systeemupgrade? De mijne draait stationair zo laag, dat ie regelmatig uitvalt bij het wegrijden. Zeker na een start-stop...

Heb je al eens in een andere Rio gereden? Demo-auto van de dealer? Kun je vast wel even vragen ;) kijken of die het ook heeft

Geplaatst

Dat was vergelijkbaar. Ik denk dat het een Rio-ding is. Maar vergeleken bij Europeanen kan ik er maar moeilijk aan wennen. 22 jaar geleden leerde ik de auto weg te laten rollen door enkel de koppeling te gebruiken. Dat gaat nauwelijks met de Rio...

Geplaatst

Dat was vergelijkbaar. Ik denk dat het een Rio-ding is. Maar vergeleken bij Europeanen kan ik er maar moeilijk aan wennen. 22 jaar geleden leerde ik de auto weg te laten rollen door enkel de koppeling te gebruiken. Dat gaat nauwelijks met de Rio...

Kan je misschien wat duidelijker uitleggen wat je nu vervelend vind? Want ik heb echt nergens last van. Ook niet van uitvallen na een automatische stop.

Geplaatst

Kan je misschien wat duidelijker uitleggen wat je nu vervelend vind? Want ik heb echt nergens last van. Ook niet van uitvallen na een automatische stop.

Ik ook niet. Moet wel voldoende gas geven anders gaat ie bokken.
Geplaatst

ja, alleen hebben jullie een benzine en hij een diesel of andersom ? dat kan ik niet terug vinden..of ik ben kippig kan ook. De mijne die gaat soms als ik start naar de 2500 toeren...blijft hij stationair op draaien... pas had ik het ook met gas los laten in zijn 3, hij bleef gewoon door rijden op 2500 toeren.. ik dacht dat alleen diesels konden blijven rijden zonder gas te geven... voor de lol wel eens geprobeerd om met een diesel op te schakelen naar zijn 4 zonder gas te geven... lukte nog ook :)

Geplaatst

wist je dat... er in de kofferbak van van de Rio best veel past... toiletpapier in de aanbieding!!!

achterbak.jpg

Geplaatst

wist je dat... er in de kofferbak van van de Rio best veel past... toiletpapier in de aanbieding!!!

....en een lading zand/stuifmeel op je bumper!

Geplaatst

wist je dat ik 2 dagen achter elkaar naar utrecht moet rijden.

Morgen gaat hij als ik weer terug ben ook gepoetst worden.

Voor het eerst met me nieuwe spullen.

Eerst de velgen met me oude shampoo

dan de vliegjes met vliegenmiddeltje

dan de auto wassen met shampoo

Dan het glas inspuiten met weer speciaal spul daarvoor

dan de auto nog een keer afspuiten ( denk ik )

Vervolgens de wax inwrijven en weer af doen.

dan geloof ik dat ik wel klaar ben en hoop er een uur over te doen alles bij elkaar.

Geplaatst

Wist je dat ik mijn auto nog niet gewassen heb in 2 maanden dat ik hem heb :o

Maar morgen wordt de eerste keer hehehe.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...