Ceed 3
2018->heden
Alles over de Kia Ceed 3 vind je hier
231 topics in dit forum
-
- 18 antwoorden
- 3,2k weergaven
Ik ben al 7 jaar lid van kia club. Ik rij met een sportage 2.0 crdi awd. Hij heeft 150.000 km zonder grote kosten. Het is nu echter tijd om verandering. Het gaat tss de Peugeot 2008 1200 130 pk en GT line en kia ceed 1400 140 pk. De Peugeot is 2500€ goedkoper veel meer opties met ook 7 jaar garantie. Ik weet kia normaal qualitatif goed is met Peugeot ben ik bang. Zijn er mensen die hun mening of persoonlijke ervaringen kunnen mee delen. Alvast bedankt voor jullie info. Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk
Laatste antwoord door Ysie, -
- 1 antwoord
- 2k weergaven
Hoi. Nieuwe Ceed bj2019 ik rijd er net een paar dagen in. Condens in LED koplamp. Tijdens voeren van verlichting ontstaat er condens in 1 koplamp, maar na het ritje als ik de wagen parkeer, verdwijnt dit binnen enkele uren. Wat is jullie gedachte? even afwachten? terug naar dealer? het schijnt vaker voor te komen hoorde ik Vind het een beetje armoedig staan, heb je een hagelnieuwe wagen, ben 1 beslagen koplamp alvast mijn dank
Laatste antwoord door Tuurke, -
- 11 antwoorden
- 3,8k weergaven
Sinds afgelopen vrijdag zijn we trotse bezitters van een nieuwe Ceed 3. Het is onze derde Kia alweer. De eerste was een Cee'd SW 1.6 GDI van 2012, de tweede een Cee'd SW 1.0 T-GDI GT-line van 2015. Over beide auto's was ik erg tevreden en ik heb er hier in het forum ook verslag over gedaan. En nu rijden we dus in een mooie 1.0 t-GDI "dynamic plus line" in de kleur Cosmo Blue. Een hatchback wel te verstaan. De stationwagon van serie 3 is namelijk een flink stuk gegroeid en voor ons tweetjes gewoon véél te groot geworden. Ook de hatchback is gegroeid, hij is maar weinig korter dan de SW uit serie 2. De kofferbak heeft trouwens een vloertje dat in 2 standen kan;…
Laatste antwoord door fvlokven, -
- 0 antwoorden
- 1,5k weergaven
Telkens ik me wil parkeren liggen mijn parkeersensoren voorraan af ik moet ze telkens met het knopje aanleggen. Weet er iemand wat ik verkeerd doe ? Bij mijn sportage van 2011 had ik alleen sensoren achteraan en als ik op het knopje drukte, het lampje brand liggen ze af. Ik rij met een kia ceed nieuw model van 2018. Bedankt om me te helpen. Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk
Laatste antwoord door Ysie, -
- 10 antwoorden
- 2k weergaven
Hallo allemaal, Ik mis het felle xenonlicht van m'n Ceed 2 een beetje... Heeft er iemand ervaring met het achteraf inbouwen van originele Kia xenonverlichting (bestelnr ZK60099100349) in de Ceed 3? Is de lichtopbrengst beduidend beter dan van de originele halogeenlampen? En hoe zit het met grootlicht? Verstuurd vanaf mijn EVA-L09 met Tapatalk
Laatste antwoord door Raymond GT-Line, -
- 1 volger
- 4 antwoorden
- 3,1k weergaven
Hij was jaren onze reasonably priced car van het TopGear-segment ‘Star in a Reasonably Priced Car’. Toen hekelden we Kia al voor de ongelukkige naamkeuze: de Cee-apostrof-D, en we hebben dan ook altijd even hardnekkig als consequent geweigerd die apostrof op te schrijven. Gelukkig is die jarenlange, bloedige strijd niet voor niets geweest. Kia geeft ons nu alsnog gelijk en noemt de nieuwe hatchback gewoon Ceed. De naam staat voor ‘Community of Europe, met Europees Design’. De nieuwe Kia Ceed krijgt een bredere ‘tiger-nose-grille’ en ‘ice cube-achterlichten’. De vijfdeurs hatchback is 20 millimeter breder (1.800 millimeter) en 23 millimeter lager dan het huidige model…
Laatste antwoord door Therwalt,