Ceed 3
2018->heden
Alles over de Kia Ceed 3 vind je hier
231 topics in dit forum
-
- 1 volger
- 8 antwoorden
- 2,2k weergaven
Wij hebben bij onze nieuwe Kia ceed sw meteen parkeersensoren voor in laten bouwen. Echter nu hoor je een heel hard geluid, maar niets op t beeldscherm (streepjes of zo. Dat heb je wel bijv bij de volkswagen) Hoe ervaren jullie de parkeersensoren voor?
Laatste antwoord door LC88, -
- 2 antwoorden
- 3,1k weergaven
Goedendag allemaal, sinds woensdag in bezit van een 2019 kia cee'd 1.0 T-GDI Nu wil ik voor wat meer turbo geluid een open luchtfilter monteren, ik kan die nergens echter nog vinden, iemand een idee waar deze te koop zijn voor de nieuwe Gen cee'd? Daarnaast zijn er ervaringen met het remappen van deze kleine blokjes? Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Laatste antwoord door Damian, -
- 0 antwoorden
- 1,5k weergaven
Hallo iedereen, Heeft er iemand al meer weet wat de facelift van de Ceed SW voor de Belgische markt juist inhoudt? Alvast bedankt!
Laatste antwoord door B0rn, -
- 4 antwoorden
- 1,7k weergaven
Vraagje aan de nieuw model pro)ceed rijders; De ruitenwissers van mijn nieuwe Proceed slaan op de automatische interval stand al heel snel op hol. Waar langzame interval al voldoende zou zijn gaat ie al snel over naar continue blijven wissen en bij beetje constante regen al heel snel over in de snelste wis stand. De schakelaar voor de gevoeligheid / snelheid staat al op laagste stand. Is eigenlijk geheel zinloos zo, knap irritant. Handmatig naar beneden tikken dus maar om af en toe te wissen... Bij mijn eerdere ervaringen met Rio, vorige Proceed en Niro werkt(e) het geheel prima.. meer mensen die dit ook zo ervaren? Weet iemand of dit i…
Laatste antwoord door RickBBBB, -
- 5 antwoorden
- 5k weergaven
Ik heb zo’n tolbadge voor de Franse tolwegen. Nu schijnt het zo te zijn dat het signaal niet goed door de warmtewerende voorruiten van de huidige auto’s komt. Daarom moet je hem dus plakken op het zwart gestippelde gedeelte bij de binnenspiegel, waar het signaal wel doorheen gaat. Zo had ik hem ook bij mijn vorige auto zitten, maar bij de Ceed zit niet zo’n gestippeld stukje bij de voorruit. Heeft er iemand al ervaring of het ook gewoon op de voorruit geplakt kan worden of moet ik straks elke keer mn raampje open doen en ermee buiten zwaaien? [emoji6][emoji23]
Laatste antwoord door Raymond GT-Line, -
- 1 volger
- 6 antwoorden
- 1,4k weergaven
De titel vermeld het al een beetje, weten jullie of er een mogelijkheid is de standaard beltoon van de carkit te wijzigen/zachter te zetten? De reden van de vraag is dat wij een zoontje van 3 hebben die nog wel eens in slaap valt achterin, de eerste keer dat ik gebeld werd kon ik hem meteen weer wegdrukken aangezien die kleine schurk zo schrok van het concert dat de auto produceert dat hij de rest van de rit heeft zitten huilen!
Laatste antwoord door JDsigns, -
Ceed SW comfortabel? 1 2
door B0rn- 29 antwoorden
- 4,6k weergaven
Hallo iedereen, ik rijd momenteel met een Kia Rio uit 2012 met 17" velgen eronder. Tegen het einde van dit jaar ga ik hoogstwaarschijnlijk een nieuwe Ceed SW GT-line bestellen (tevens 17" velgen). Van mijn huidige Rio vind ik dat deze extreem "hard" rijdt, in die zin dat elke misvorming in de weg enorm voelbaar is voor bestuurder en nog harder voor de passagiers op de achterbank! Vandaar dat ik wou weten van mensen die al een nieuwe Ceed SW in hun bezit hebben, of deze comfortabel rijdt op het vlak van schokdempen? Alvast bedankt voor jullie antwoord!
Laatste antwoord door DeluxZ, -
- 3 antwoorden
- 1,5k weergaven
Hallo, Hoeveel data gebruikt de ceed ongeveer voor de fileinformatie en flitspalen etc? Ik wil een extra heel goedkoop abbonementje kopen maar wil dan wel ongeveer weten hoeveel data de auto gebruikt. Ik rijd ongeveer 60 km per dag.
Laatste antwoord door Joey-Rio, -
- 3 antwoorden
- 1,4k weergaven
Iemand hier dei WEL een zilveren spoiler lip heet op z'n Proceed ? In het buiten;land zie ik ze er wel mee, maar hier niet ? Die van mij is geheel zwart in ieder geval.
Laatste antwoord door Roak, -
- 5 antwoorden
- 1,8k weergaven
Hallo iedereen, Ik plan een Kia Ceed SW GT-Line te kopen. Zelf woon ik in België en ben al gaan informeren bij de dealer. Die wist me te vertellen dat het infotainmentscherm inderdaad naar een 10" variant gaat, maar van het digitale instrumentendisplay wist hij niets. Heeft dit nagevraagd bij Kia België en die konden hier blijkbaar ook geen antwoord op geven... Het lijkt me raar dat ze voor België en Nederland 2 verschillende GT- lijnen van de band laten rollen toch? Hebben jullie hier meer weet van? Alvast bedankt
Laatste antwoord door B0rn, -
- 23 antwoorden
- 4,4k weergaven
Ik heb sinds een paar maanden een nieuwe Kia Ceed dynamic line, volgens de brochure heeft deze voor en achter dagrijverlichting. Alleen bij mijn Ceed brandt bij lampen “uit” alleen voor de led blokjes en achter helemaal niks. Volgens mijn dealer werkt dit bij sommige Ceeds wel en bij andere niet en kan hij dit niet in de boordcomputer veranderen. Heeft hier iemand ervaring mee en is het gelukt om de dagrijverlichting wel aan te krijgen? n.b. bij de lampen in de stand “auto” branden overdag de ledblokjes voor, de achter led lampen en de kentekenverlichting achter. Wordt het donker dan gaat voor ook het dimlicht voor aan.
Laatste antwoord door Vibravis, -
- 1 antwoord
- 1,3k weergaven
Sinds enige tijd in het bezit van een Kia Ceed. Inmiddels met deze auto op vakantie geweest. Tijdens de vakantie een aantal Franse radiozenders als ‘favoriet’ gemarkeerd. Nu probeer ik deze zenders uit de favorieten te verwijderen, echter krijg ik dit met geen mogelijkheid voor elkaar. Het lukt mij alleen om te overschrijven. Favoriete zenders verwijderen lukt niet. Helaas biedt de handleiding hier ook geen duidelijkheid over. Is het iemand ooit gelukt om favoriete radiozenders te verwijderen? Alvast dank!
Laatste antwoord door Proceed Frankie, -
- 19 antwoorden
- 6k weergaven
Hallo, Ik ben mij aan het oriënteren voor een nieuwe auto en mijn oog is gevallen op een Ceed. Ik heb een rit gemaakt in een Ceed met panoramaschuifdak en dit sprak mij erg aan. Enige minpunt, ik hoorde windgeruis als het dak gesloten is. De dealer kon mij vertellen dat dit normaal is. Nu zijn mijn ervaringen met schuifdaken van andere merken, dat deze geen geluid maken in gesloten toestand. Ik lees op dit forum verschillende ervaringen over de Sportage en windgeruis. Zijn er hier mensen die een Ceed hebben, met een panoramaschuifdak? Wat zijn jullie ervaringen? Is het normaal dat je windgeruis hoort of mag ik verwachten dat dit hetzelfde geluid produceer…
Laatste antwoord door Vlokkie, -
- 3 antwoorden
- 2,7k weergaven
Hallo, Binnenkort krijg ik mijn Kia Ceed. Helaas niet met full led voor en achter. Is het mogelijk om dimlicht/grootlicht van led te voorzien en zoja welke zijn hier geschikt voor? Dealer rekent hier 180 euro voor. Als ik de lampen op aliexpress bekijk lijkt me dat wat duur(ookal zal de kwaliteit wel anders zijn) Heeft iemand misschien een link van lampen zowel dimlicht als grootlicht in led die goed werken voor de ceed
Laatste antwoord door RickBBBB, -
- 0 antwoorden
- 1,3k weergaven
Als je niet de ExecutiveLine /GT Plusline hebt, dan is er geen officieel KIA bagage afscheidingsrek beschikbaar. Daar ben ik dus mooi de bietenbrug mee opgegaan. De dealer kon hem niet monteren in mijn DynamicPlusLine Niet getreurd, voor 119 euro (!) minder (inclusief verzendkosten heb je een veel mooiere! http://www.boot-buddy.com/kia/ceed-sportswagon-2018-present/safe-d-guard Het is een plexiglazen scherm. Je zit dan niet meer tegen tralies aan te kijken. Net besteld en de levertijd is 4 weken, dus ik heb er nog geen foto van.
Laatste antwoord door Je Ceed hem niet vaak, -
- 6 antwoorden
- 3,1k weergaven
Hallo, Ik zit erover te denken om mijn auto in te ruilen voor de ceed dynamicsplus met automaat. Wat zijn jullie ervaringen met de lfa en adaptive cruise control?
Laatste antwoord door Proceed Frankie, -
Trilling in koppelingspedaal bij intrappen
door Gast CeedDriver- 0 antwoorden
- 2,2k weergaven
Hallo beste Feed rijders. Ik heb sinds zo'n 8 weken een nieuw model Kia Ceed 1.0 T-GDI (120pk). Wat mij sinds kort opviel is dat als ik het koppelingspedaal intrap bij rijden er een trilling in het pedaal zit als het pedaal op de bodem is. (dus helemaal ingetrapt.) Bij het op laten komen van het pedaal voel je niets. Ook niet als je stil staat en het pedaal helemaal hebt ingetrapt. Alleen als je rijd en je trapt het pedaal in, dan voel je een trilling in het pedaal als je heb op de bodem hebt. Voor de rest schakelt de auto prima en loopt de motor netjes. Zijn er meer van jullie die dit ook hebben met hun 3 cilinder 1.0 T-GDI 120pk versie of herkennen jullie dit …
-
Handleiding ceed 3
door Ysie- 1 volger
- 10 antwoorden
- 8,5k weergaven
Ik heb nu sedert een dikke maand een ceed 3. M mijn vorige wagen was een sportage. Ik had daar van de gebruikershandleiding digitaal in mijn gsm zitten. Nu zou ik het handig vinden om deze handleiding van mijn nieuwe ceed ook digitaal te hebben. Als ik eens ergens ben en ik moet wat opzoeken ik het altijd bij mij heb. Ik kzn deze echter niet vinden. Is er iemand die me daar aan zou kunnen aan helpen? Zou het echt appreciëren. Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk
Laatste antwoord door LC88, -
Kia Ceed Tourer?
door ccc- 1 antwoord
- 903 weergaven
Ik kwam onderstaand filmpje tegen over de Kia Ceed Tourer. Voor de rest helemaal niks te vinden als ik op Tourer zoek op google. Iemand die meer info heeft?
Laatste antwoord door Wutroe, -
- 8 antwoorden
- 2,8k weergaven
Goedendag, Ik heb afgelopen donderdag mijn nieuw Kia Proceed opgehaald. Nu vroeg ik mij af of Kia ook leaving home verlichting (dat je lampen al aangaan als je de auto van slot haalt met de afatandsbediening) heeft, of alleen coming home verlichting?
Laatste antwoord door Wero, -
- 2 antwoorden
- 1,9k weergaven
Tijdens wat rondzoeken kwam ik 2 Ceed SW's tegen met mooie velgen. Deze zie ik niet in de accessoirefolder, of in de Kia webshop. Weet iemand welke modellen velgen dit zijn?
Laatste antwoord door Raymond GT-Line, -
na lang Wachten
door eddomania- 6 antwoorden
- 2,1k weergaven
Na 3 maanden wachten eindelijk onze nieuwe bolides Kia Ceed Gt LineTrack red and white update velgen 19 en 18 inch comming soon update Alpine subwoofer en uitlaat duplex systeem heerlijk brommetje.
Laatste antwoord door floyd, -
- 4 antwoorden
- 2,1k weergaven
Vanmiddag reed ik over de A15 thv Leerdam toen ik voorbij werd gereden door een Ceed. Niets bijzonders maar het kenteken was dat wel. Volgens mij een kenteken uit de nieuwe serie maar dat kan eigenlijk niet. Ik heb er een hele vage foto van gemaakt(omdat je natuurlijk afstand moet houden [emoji6]) Kenteken is niet bekend via de rdw site. Gaat om kenteken 39-dmr-4. Weet iemand wat dit kan zijn? Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Laatste antwoord door Vibravis, -
Ceed 3 vragen
door tijdjes123- 12 antwoorden
- 3,7k weergaven
Net een keer in een ceed een proefrit gemaakt. Met automatisch handrem. Weet iemand het idee erachter waarom de handrem er niet automatisch opgaat als je de auto uitzet. Ik moet echt op hrt knopje drukken . En heeft iemand hier wel is last gehad van windgeruis in een ceed bij de b stijl. Aan de bestuurderskant?Voornamelijk op de snelweg.120+kmph En waar zie je sneller krasjes en deukjes op. Op track red of casa white? Ook vond ik hem redelijk zwaar sturen. Is dit normaal? En dit wist de dealer nier. Vanaf welke versie zit er keyless entry en go op?
Laatste antwoord door tijdjes123, -
Rollerbank
door mika kjelld- 0 antwoorden
- 1,2k weergaven
https://www.autoweek.nl/autotests/artikel/kia-ceed-1-0-t-gdi-op-de-rollenbank
Laatste antwoord door mika kjelld,