Ceed 3
2018->heden
Alles over de Kia Ceed 3 vind je hier
231 topics in dit forum
-
- 11 antwoorden
- 2,4k weergaven
In mijn (Pro)Ceed maak ik veel gebruik van de regensensor. Echter valt mij de gevoeligheid nogal tegen. Ik heb hem standaard op de meest gevoelige stand staan, maar dan wacht ie alsnog regelmatig erg lang met het wissen van de voorruit. Bijv. zoals vanochtend met miezer. Ik zie dan al eigenlijk 'niets' meer, maar toch hebben de wissers nog niks gedaan. Vervolgens grijp je dan maar handmatig in, maar dat zou ik juist liever niet hoeven doen. Hebben meer mensen hier last van?
Laatste antwoord door kia_21, -
- 1 antwoord
- 2k weergaven
Dag, afgelopen week de eerste beurt Bij de Kia dealer voor mijn ceed. 15000 km. Geen bijzonderheden natuurlijk, vloeistoffen en update navigatie. Zag echter dat de banden op 2.7 bar stonden ipv van de 2.3 waar ik ze altijd op heb staan. Zo hoog was het ook bij aflevering. Is daar een reden voor, cq kan het kwaad. Kan natuurlijk de dealer bellen maar wellicht hier ook een antwoord te krijgen.
Laatste antwoord door Tuurke, -
- 2 antwoorden
- 10,1k weergaven
Gisteren was ik mijn auto aan het wassen en wilde ik de ruitenwissers omhoog zetten. Dit wilde ik doen door de ruitenwissers bij contact uit met 1 tikje op de hendel omhoog te laten zetten, zoals dat bij veel auto's werkt. Bij mijn (Pro)Ceed gebeurde echter niets. In het boekje kon ik hier ook niets over vinden. Iemand enig idee hoe je dat doet?
Laatste antwoord door Wutroe, -
- 2 volgers
- 17 antwoorden
- 4,5k weergaven
Hallo, Heeft iemand een betere hotspot app dan de kia hotspot app. Deze werkte eerst wel goed maar hij zet de hotspot heel vaak niet aan. Ook zet die wifi niet aan als ik uit de auto stap. Waardoor ik altijd op 4g zit.
Laatste antwoord door Patjew, -
- 1 volger
- 3 antwoorden
- 1,4k weergaven
Gisteren voor het eerst de afneembare trekhaak (origineel kia) gebruikt. Nu heb ik er twee sleutels bij gekregen om deze, naar ik verwacht, op slot te zetten tegen diefstal. Maar nu zie ik toch niet waar het sleutelgat zit…
Laatste antwoord door HansHo, -
- 1 volger
- 6 antwoorden
- 1,2k weergaven
Dag, Bij een grote beurt half december is de garage het luchtfilter vergeten er in te doen. Ik heb hier een maand mee doorgereden. Behalve wat meer geluid merkte ik niet veel. Totdat vorige week hij weinig toeren maakte bij het schakelen. Bij de Wegenwacht kwamen ze erachter dat het filter ontbrak. Ik ben toen naar de garage geweest, filter erin gezet maar ze kwamen erachter dat het Uitlaatspruitstuk ook stuk is en vervangen moet worden samen met de katalysator. Dure grap dus. Mijn vraag is; kan het Uitlaatspruitstuk kapot zijn gegaan doordat ik een maand zonder filter heb gereden?
Laatste antwoord door xtra40, -
- 3 antwoorden
- 1,1k weergaven
Hallo, Ik heb een kia MY2019. nu heb ik een nieuwe galaxy S10 met 2 simkaarten. de telefoon staat ingesteld dat die altijd moet vragen met welke simkaart ik wil belllen. Weet iemand of kia dit ook heeft. Ik probeerde vandmiddag te bellen maar kreeg de melding fout met bellen zie telefoon. Hier moest ik dus eerst een simkaart selecteren. Hopelijk kan iemand mij helpen.
Laatste antwoord door Murcielaygo, -
- 1 antwoord
- 950 weergaven
Kan ik bij de ceed sw type 3 achteraf ook stoelverwarming laten plaatsten op de achterbank? ik heb de dynamicplus line (voorstoelen zijn al verwarmd)
Laatste antwoord door tijdjes123, -
- 11 antwoorden
- 2,7k weergaven
Ik merk bij het natte, koude weer van de laatste tijd dat mijn 1.4 dct sw bij het optrekken vanuit stilstand weinig grip heeft. De wielen slaan snel door en zoeken stuiterend naar grip hetgeen een hard gebonk ten gehore geeft in het interieur. Ook grijpt de traction control niet in. Hebben jullie dezelfde ervaring?
Laatste antwoord door RickBBBB, -
- 2 antwoorden
- 1,4k weergaven
Hallo iedereen, 13 december heb ik mijn KIA Ceed SW Gt Line besteld. Wat ik me afvroeg en toen niet nagekeken heb, is de kleur van de achteruitrijlichten. Is dit wit of geel? De bochtverlichting is standaard geel toch denk ik he? Is misschien een stom detail, maar had het graag geweten.
Laatste antwoord door tijdjes123, -
- 6 antwoorden
- 1,8k weergaven
Hallo, binnekort ga ik private leasen bij Arval. dit wordt een ceed 3. Nu zit ik te denken als de prijs natuurlijk mooi is om hem over 4 jaar over te kopen. Wat ik mij afvraag. De beurten worden allemaal gedaan door bosch car service. Vervalt hierbij dan ook de 7 jaar garantie op de kia of niet?
Laatste antwoord door Starry, -
UVO connect
door B0rn- 1 volger
- 7 antwoorden
- 5k weergaven
Hey allemaal, In december gaan we onze Kia Ceed SW bestellen, deze zou UVO connect aan boord hebben. Het is me niet volledig duidelijk wat ik met dit systeem kan doen... Kan ik hier bijvoorbeeld mee mijn auto reeds opwarmen als deze op de oprit staat via smartphone? Kunnen jullie me wat meer uitleg verschaffen? Thanks!
Laatste antwoord door Maximiliaan71, -
- 7 antwoorden
- 4,5k weergaven
Ik wil een nieuwe auto kopen maar ik ben aan het twijfelen tussen nieuwe Kia Xceed en de ceed 2019. Ik heb de review van de kia Xceed 2019 op de https://denieuwsteautos.be en ik denk dat ik voor de Xceed ga. Help mij kiezen en wat zijn de nadelen en de voordelen,
Laatste antwoord door arnold.klokman, -
- 1 antwoord
- 1,2k weergaven
Hallo allemaal, op mijn vorige Cee'd kon ik met een druk op de rechter knop van het navigatiesysteem de laatste gesproken aanwijzing laten herhalen. Dat was erg handig. Op mijn nieuwe Ceed 3 gaat dit niet meer. Is dit te activeren? Groeten, Arthur
Laatste antwoord door Ysie, -
- 3 antwoorden
- 1,8k weergaven
Hallo, mijn ceed heef snelheidsbordenherkenning. Nu zie ik af en toe bijvoorbeeld een bord 100 in mijn display staat maar daaronder staat ook nog een bord. Echter is dit maar een klein wit streepje dus kan niet zien wat er staat. Wat is hier de logica achter?
Laatste antwoord door floyd, -
- 10 antwoorden
- 4k weergaven
Als ik op de kia website bij de Ceed CW de executiveline bekijk, dan staat hier dat er een bagagenet bij zit en een Scheidingsnet kofferruimte / 2e zitrij. Nergens vind ik terug wat deze accessoires precies inhouden. Ze zijn ook niet afzonderlijk te bestellen. Wie kan mij vertellen wat de verschillen zijn? https://www.kia.com/nl/modellen/ceed/prijzen-en-specificaties/
Laatste antwoord door Proceed Frankie, -
- 19 antwoorden
- 5,8k weergaven
even een vraag moet het beeld van je achteruit rij camera nu wel of niet scherp zijn bij mij is de hele omgeving die je ziet op het scherm onduidelijk. Bedankt alvast voor je reacties eddo
Laatste antwoord door B0rn, -
- 1 volger
- 9 antwoorden
- 3k weergaven
Hoi Ik ben geinteresseerd in de mooie nieuwe proceed. In zijn klasse echt wel een van de leukere auto’s Na maken proefrit wat uitstekend beviel, wel een zwaar wegend punt; het glazen dak. Mooi maar hoofdruimte wordt daardoor echt te laag. Nee ik ben geen reus....1.87 nu hoor ik tegenstrijdige berichten van oa dealer of die proceed nu ook zonder dat dak te bestellen is. Internet kia gaf mij ook geen uitkomst. In andere landen is die versie er wel geloof ik. iemand hier goede informatie over
Laatste antwoord door Bliss-Stick, -
productiestop kia ceed 1 2 3 4 5
door tijdjes123- 1 volger
- 111 antwoorden
- 26,9k weergaven
Hallo, Volgens verschillende dealers is er een productiestop in augustus in de fabriek waar kia de ceeds produceert. Sommige zeggen dat dit elk jaar het geval is andere zeggen weer dat het interieur van de huidige ceed gaat veranderen. Weet iemand dit? Ik wil namelijk de auto gaan bestellen maar als er een ander interieur gaat komen dan wacht ik nog wel even tot na de productiestop.
Laatste antwoord door DeluxZ, -
- 2 antwoorden
- 2,2k weergaven
Wat voor handleiding hebben jullie geleverd gekregen voor de navigatie? Ik alleen een 'eenvoudige handleiding'. In de algemene gebruikershandleiding (dikke boek) wordt de touchscreen radio/navigatie-unit helemaal niet beschreven.
Laatste antwoord door Ovide, -
- 1 volger
- 3 antwoorden
- 1,6k weergaven
Hallo, Vandaag mijn ceed opgehaald. Het gaat om een kia ceed dynamicplusline DCT. Nu vallen mij een paar dingen op: als je de auto aanzet staat cruise control niet standaard aan. Je moet dan altijd op mode drukken voordat die naar cruise gaat kan je dit aanpassen? het leer lijkt redelijk snel vies/wit te worden. Soms kan ik het eraf vegen en soms blijf je het wel een beetje zien is dit normaal? aan de onderkanten links en rechts lijkt het net alsof iemand gestuukt heeft. De verf is daar niet vlak maar heel erg bobbelig? Er zit bij mij een streep op het zwart van de buitenkant van de deur. Schoonmaken met water heeft geen zin. Hoe kan je dit …
Laatste antwoord door Renzo4000, -
- 1 antwoord
- 1,3k weergaven
Heeft iemand het al voor elkaar in de ceed 3 om de rechterbuitenspiegel naar beneden te laten bewegen als de auto in zijn achteruit gezet wordt?
Laatste antwoord door pdakkerman, -
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
https://www.kia.com/be/nl/kopen/car-configurator/?gclid=CjwKCAjwtajrBRBVEiwA8w2Q8KVGUXwQmTbeehGPo-RjQW1ywxrtOiv4u-a4u3xzREuqiW-PAfstNxoCgwQQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds#/versie
Laatste antwoord door Wouter Claes, -
- 9 antwoorden
- 1,4k weergaven
Beste Allen, Ik sta op het punt om volgende week mijn nieuwe bedrijfswagen te bestellen. Het moet absoluut een automaat zijn met voldoende ruimte voor eventuele gezinsuitbreiding. Er zijn 2 wagens waar ik heb tussen getwijfeld, beiden zijn -op een paar euro's- even "duur": 1) Kia Ceed SW more 1,6 CRDI 115 DCT ISG = prachtige sportieve looks, recent model en iets meer opties zoals elektr. kofferklep en full led. 2) Renault Megane grandtour bose edition diesel met DCT = Heeft zetelverwarming en zitting stoelen is echt goed. Maar ik ben minder te vinden voor de looks en bediening infotainment is stukken minder (bijna/geen fysieke shortcut knoppen). …
Laatste antwoord door Starry, -
- 1 volger
- 16 antwoorden
- 2,9k weergaven
Laatste antwoord door floyd,