Jump to content
  • Sign Up
eddomania

achteruitrijcamera

Recommended Posts

even een vraag moet het beeld van je achteruit rij camera nu wel of niet scherp zijn bij mij is de hele omgeving die je ziet op het scherm onduidelijk.

Bedankt alvast voor je reacties eddo

23 minuten geleden, eddomania zei:

even een vraag moet het beeld van je achteruit rij camera nu wel of niet scherp zijn bij mij is de hele omgeving die je ziet op het scherm onduidelijk.

Bedankt alvast voor je reacties eddo

Da’s niet goed. Hele  beeld is bij mij vlam scherp. Heb je de lens al een goed schoongemaakt.

Is dit nog opgelost ?? ik heb het idee dat het beeld bij mij ook niet al te best is...…:???:

Op ‎16‎-‎4‎-‎2019 om 14:44, eddomania zei:

jah schoon gemaakt dacht eerst zit nog folie op dus maar terug naar garage 

2 uur geleden, floyd zei:

Is dit nog opgelost ?? ik heb het idee dat het beeld bij mij ook niet al te best is...…:???:

Zie hier van een review de achteruitrijcamera:(vanaf 10:00min)

Ik heb de kia ceed sw gtline 2016 gehad, daarbij was de camera ook nooit super scherp, tenzij hij het entertainment systeem nog aan het opstarten was terwijl ik achteruit reed, dan was er nog geen beeld bewerking actief en leek ie veel scherper.
Echter na een mooie sneeuwbui destijds, begon de camera kuren te vertonen (lees, lijkt wel alsof er smeltwater in is gekomen)
Al heb ik vanwege een baanwisseling niet meer mee gekregen of een nieuwe camera het probleem opgelost heeft helaas op het oudere model.
Alleen bij de meeste auto's zijn de achterruit rij camera's niet super scherp, tenminste ik vind ook die in het youtube filmpje hierboven, persoonlijk niet bepaald scherp.

Dus ik ben benieuwd wat TS zijn ervaring is met het nieuwe model en de opmerkingen van de garage.

In de meeste reviews die ik gezien heb spreekt men over de matige kwaliteit van het beeld van achteruit rij camera.

ook onze ervaring met (vorig model) proceed en Niro, het is niet bepaald HD kwaliteit.

maar goed, het zit er op en al met al toch redelijk bruikbaar

Volgende week vrijdag gaat ie even terug naar de dealer om te kijken of het beeld echt zo matig is....

In ieder geval was de beeldkwaliteit veel beter in mijn ingeleverde Rio van 2013 en dat vind ik een beetje vreemd... Wordt vervolgd dus. 

27 minuten geleden, floyd zei:

Volgende week vrijdag gaat ie even terug naar de dealer om te kijken of het beeld echt zo matig is....

In ieder geval was de beeldkwaliteit veel beter in mijn ingeleverde Rio van 2013 en dat vind ik een beetje vreemd... Wordt vervolgd dus. 

Zou je een foto kunnen maken van het achteruitrij beeld? ik krijg binnenkort ook mijn ceed en zou graag willen weten hoe het er bij jou nu uitziet.

1 uur terug, tijdjes123 zei:

Zou je een foto kunnen maken van het achteruitrij beeld? ik krijg binnenkort ook mijn ceed en zou graag willen weten hoe het er bij jou nu uitziet.

image.png.2de18ee643489f847bbcdf71211d09c8.png

image.png.bc8e739c9c7742d50cd517b50174e434.png

Nou is t moeilijk om een foto van een scherm te maken om een goede indruk te krijgen, maar het beeld is gewoon wat 'wollig', niet geheel scherp dus.

Het lijkt ongeveer hetzelfde als wat op het filmpje te zien is.

Ik ben benieuwd naar wat de dealer zegt.

Vind het beeld zo slecht nog niet... 

Ik verwacht daar ook geen HD kwaliteit te zien. 

Vind het beeld zo slecht nog niet... 
Ik verwacht daar ook geen HD kwaliteit te zien. 

Precies. Ik ook niet. Het is nou niet of je daar alle kiezelsteentjes moet kunnen tellen.

Zo is het beeld ook in onze Rio 4.

Is toch prima, is alleen als hulp met inparkeren of achteruit rijden en daar is het duidelijk genoeg voor. 

Bewegen die lijnen ook mee als guide om een bocht te maken?

Bewegen die lijnen ook mee als guide om een bocht te maken?

Yep

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk