B0rn Geplaatst 23 Juli, 2019 Geplaatst 23 Juli, 2019 Hallo iedereen, Ik plan een Kia Ceed SW GT-Line te kopen. Zelf woon ik in België en ben al gaan informeren bij de dealer. Die wist me te vertellen dat het infotainmentscherm inderdaad naar een 10" variant gaat, maar van het digitale instrumentendisplay wist hij niets. Heeft dit nagevraagd bij Kia België en die konden hier blijkbaar ook geen antwoord op geven... Het lijkt me raar dat ze voor België en Nederland 2 verschillende GT- lijnen van de band laten rollen toch? Hebben jullie hier meer weet van? Alvast bedankt Quote
Wutroe Geplaatst 23 Juli, 2019 Geplaatst 23 Juli, 2019 In elk land zijn er verschillen in tussen uitrusting van de auto's. Het zou dus wel kunnen. Quote
Ovide Geplaatst 23 Juli, 2019 Geplaatst 23 Juli, 2019 Hallo Patrick, Ik ben ook gaan informeren voor een Ceed SW en ook mij hebben ze verteld dat het nieuwe infotainment scherm zal worden geleverd met de klassieke tellerpartij. Er kunnen inderdaad verschillen zijn tussen België en Nederland, maar ik zou het ook raar vinden dat de bijna identieke Belgische en Nederlands GT-line toch een verschillende tellerpartij zouden krijgen. Op zich zou ik het niet erg vinden, want op de één of andere manier ben ik nog niet overtuigd van een digitale tellerpartij. Binnenkort ga ik nog eens langs de dealer en houd je op de hoogte ! Quote
Proceed Frankie Geplaatst 23 Juli, 2019 Geplaatst 23 Juli, 2019 3 uur geleden, B0rn zei: Hallo iedereen, Ik plan een Kia Ceed SW GT-Line te kopen. Zelf woon ik in België en ben al gaan informeren bij de dealer. Die wist me te vertellen dat het infotainmentscherm inderdaad naar een 10" variant gaat, maar van het digitale instrumentendisplay wist hij niets. Heeft dit nagevraagd bij Kia België en die konden hier blijkbaar ook geen antwoord op geven... Het lijkt me raar dat ze voor België en Nederland 2 verschillende GT- lijnen van de band laten rollen toch? Hebben jullie hier meer weet van? Alvast bedankt De optiepakketten van de verschillende uitvoeringen worden uitgekozen en samengesteld op de verwachte wensen / behoeftes van de beoogde verwachte kopers. die moeten ook bijdragen aan de interesse voor een model. en ja, daar zitten wel degelijk verschillen in tussen de verschillende landen. neem bijv. De bagage rails in de kofferbak. In veel reviews “standaard”, volgens mij hier in Nederland niet eens als optie verkrijgbaar Quote
Roak Geplaatst 23 Juli, 2019 Geplaatst 23 Juli, 2019 35 minuten geleden, Proceed Frankie zei: Neem bijv. De bagage rails in de kofferbak. In veel reviews “standaard”, volgens mij hier in Nederland niet eens als optie verkrijgbaar Klopt had ik ook wel willen hebben. Kijkend naar de indeling van de bagageruimte in de Proceed is het niet moeilijk om dat achteraf in te bouwen, de gaten zitten al in de bodem. Zal ooit wel eens op Ebay verschijnen. Ik zie ook regelmatig filmpjes van GT-lines met een park assist, zit in NL alleen op de GT en is ook niet als optie verkrijgbaar op de GT-line. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.