tijdjes123 Geplaatst 4 Januari, 2021 Geplaatst 4 Januari, 2021 Net even de nieuwe prijstlijst bekeken voor de ceed SW Paar vraagjes: Weet iemand het verschil tussen de motor 1.5 T-GDI MHEV DCT7 en de 1.5 T-GDI DCT7 de eerste heeft alleen mild hybrid maar is wel goedkoper? Enige verschil wat ik kan zien is dat de gewone DCT 7 wel in gt plusline leverbaar is en de MHEV alleen in executiveline maar de opties tussen GT plusline en exectuveiline zijn volgens mij hetzelfde. Quote
OwN4UtReG Geplaatst 29 Januari, 2021 Geplaatst 29 Januari, 2021 Net even de nieuwe prijstlijst bekeken voor de ceed SW Paar vraagjes: Weet iemand het verschil tussen de motor 1.5 T-GDI MHEV DCT7 en de 1.5 T-GDI DCT7 de eerste heeft alleen mild hybrid maar is wel goedkoper? Enige verschil wat ik kan zien is dat de gewone DCT 7 wel in gt plusline leverbaar is en de MHEV alleen in executiveline maar de opties tussen GT plusline en exectuveiline zijn volgens mij hetzelfde.Volgens de dealer geen verschil, alhoewel ik dat niet geloof. Ik denk dat de MHEV zuiniger is. Het is wel zo dat je minder kofferbak ruimte hebt met de MHEV. Vandaar dat ik blij ben dat ik een proceed met de normale 1.5 krijg. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.