Jump to content
tijdjes123

Verschil 1.5 T-GDI MHEV DCT7 en de 1.5 T-GDI DCT7

Recommended Posts

Net even de nieuwe prijstlijst bekeken voor de ceed SW

Paar vraagjes:

Weet iemand het verschil tussen de motor 1.5 T-GDI MHEV DCT7 en de 1.5 T-GDI DCT7 de eerste heeft alleen mild hybrid maar is wel goedkoper?

Enige verschil wat ik kan zien is dat de gewone DCT 7 wel in gt plusline leverbaar is en de MHEV alleen in executiveline maar de opties tussen GT plusline en exectuveiline zijn volgens mij hetzelfde.

Net even de nieuwe prijstlijst bekeken voor de ceed SW
Paar vraagjes:
Weet iemand het verschil tussen de motor 1.5 T-GDI MHEV DCT7 en de 1.5 T-GDI DCT7 de eerste heeft alleen mild hybrid maar is wel goedkoper?
Enige verschil wat ik kan zien is dat de gewone DCT 7 wel in gt plusline leverbaar is en de MHEV alleen in executiveline maar de opties tussen GT plusline en exectuveiline zijn volgens mij hetzelfde.

Volgens de dealer geen verschil, alhoewel ik dat niet geloof. Ik denk dat de MHEV zuiniger is.

Het is wel zo dat je minder kofferbak ruimte hebt met de MHEV. Vandaar dat ik blij ben dat ik een proceed met de normale 1.5 krijg.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Similar Content

• By Johan Reibestein
      beste allemaal
      vraagje van mij
      als ik de deuren afsluit met de afstand bediening
      moet er dan een geluid te horen zijn of moeten de alarm gaan knipperen?

• By Dec77
      Geavanceerde tuning voor Kia 1.0 T-GDI motor zoals toegepast in de Kia Picanto en andere modellen. Vermogen van 100 naar 130 pk en koppel van 174 naar 220 Nm. Maakt gebruik van turbodruk, benzinedruk en nokkenasdata. Vraagprijs € 175,=
    • By tijdjes123
      Ik was vanmiddag met kia aan het chatten omdat in de ceed prijslijsten staat aangegeven dat alleen de prijs geld voor voorraadmodellen. 
      Nu gaf de medewerker aan dat er eind deze maand 1.5 mild hybrid motoren komen. 

Heeft iemand al meer informatie van zijn/haar dealer of nieuwe prijzen en hoeveel PK deze motoren gaan leveren?
    • By ProCeedGT
      Hey beste kiaclub leden,
      Ik ben sinds 3 weken trotse eigenaar van een Proceed GT. Deze wagen zelf ingevoerd vanuit Duitsland zeer leuk traject. En een nog leukere wagen !! Wat een geluid !!

• By theomonika
      3 September was het de grotedag   
      Kia Ceed GT-PlusLine DCT7 MY20 1.4 T-GDI
      in de kleur Deluxe White

Meteen wat dingen Gepimt
      Led Kentekenplaat Verlichting
      GT Line Logo er af en de GT Logo Rood er op
      Ceed CD rubberen matten vloermatten set GT-logo
      De Remenklauwen rood
      Ramen extra laten tinten
      Gt Metalen Deur plaatje
      Rode biesjes laten plakken zo dat hij op een GT lijkt