Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. Dat hoorttie graag hoor
  2. Die stond er al bij.
  3. Dit lijkt me vooral een auto om achterin te zitten met iets leuks
  4. Ik las meerijdende poes...
  5. Nee, polijsten, dat staat er toch, duhh Je moet dat spul van je niet snuiven joh..
  6. Is ook een uur tijdsverschil en ligt hoger
  7. is wat weinig..
  8. ow gezellig samen kleien..
  9. Ik ga zo naar de Jumbo voor bier en nootjes..
  10. Veel plezier met je auto wel eens aan gedeeltelijk wrappen gedacht ?
  11. bigwade

    weke dealer?

    IJsselstein is Kia dealer nr 1 in NL Kia Houten zit in de top 10
  12. En ik maar denken dat u zo druk was.....
  13. Luid en duidelijk Veel plezier met je nieuwe auto. T'is wel geen bus hè
  14. Mazzeltje vandaag: http://www.flickr.com/photos/bigwade/13154942394/ Tuut zei dat het een Fuut was en dan is het zo...
  15. Ik heb mijn S100 staan op: RAW Deelmeting ND off Av Auto ISO -2/3
  16. Ja en het sneue is dat deze auto er voor is ontworpen.. niet dus.
  17. Goed plan. Steek de fabrieksnavi in de fik Kill Bea, ze is toch altijd te laat Bestorm TT met verzoeken om een HD dashcam/navi combi; die MOET tenslotte op de voorruit en maak van de radio-unit iets echt cools. Bellen met adresboek kon ik tenslotte jan/2011 al met de SP3 boerelulleradio, handsfree, dus waar gaat het over.
  18. Heb het met onze i10 ook eens gehad. Toen had ik geen notie van zomertijd/wintertijd instelling. Bij mijn weten wordt klok via het RDS signaal van de radio doorgegeven. Waarom jullie auto's een week eerder aan de beurt zijn; geen idee !
  19. Het ging mij om de kaart an sich, jouw adres is w.b. prijs prima !
  20. Ik kan het lezen.. Maar Kia en LPG is nog steeds geen gelukkige combi tot Kia aangeeft dat ze er klaar voor zijn. De LPG boeren doen veel moeite hun spullen te verkopen, maar garantie is weg en uiteindelijk is de LPG rijder altijd duur de lul. Ik heb van 1989-2008 op LPG gereden en 4 koprevisies meegemaakt met 3 auto's De laatste, Chevy Van heeft het 11jr en 273.000 km zonder problemen volgehouden.
  21. Voor foto's is zelfs een slome kaart voldoende.Voor video zou dit beter moeten zijn, zeker gezien de 60 fr/sec die de S120 in HD kan halen http://www.fotodebock.nl/fb/index.php?route=product/product&path=63_93&product_id=244 Begin eerst maar met de kaart die je hebt ;- )
  22. @WT ik dacht meer vanuit het oogpunt zuignapsteeldieven tijden het onthaasten. En ehh, Smart kon er ook gewoon om lachen, t'is geen multitask meid tenslotte
  23. Voor Video wel een snel 32Gb kaartje kopen, bij voorkeur Sandisk. Geeft met Canon never gelazer. Veel plezier met je camera. (2e accu in de pocket is altijd handig.. saakeshop.nl) Vergeet de meegeleverde software niet te installeren, met name DPP ! U zal verrast zijn.
  24. Moet je die bolide wel tijdens jouw foerage naast terrastafel parkeren. Weet niet of de bediening daar zo blij mee is.
  25. Die Kia ingebouwde Brabantsche Bea is nogal laat met afslagen en rotondes. Ik was er 2 keer bij dat het bij jou mis ging, haha ! Maar als TT nou de Navi met dashcam combineert dan hebben we weer wat
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...