Hoi Dennis,
hier ga je weinig reacties op krijgen omdat de auto van 2001 is.
Of gas inbouwen rendabel is moet je echt uitrekenen.
Je kunt er een hoop gezeik mee krijgen en de gasinbouw-garantie ligt altijd op het kerkhof.
Onderhoud; w.b kleppen stellen maakt het duurder, om over kleprevisie maar te zwijgen.
Gas is om op te koken zeggen ze wel eens
Rij nou maar gewoon op E95-peut en als dat te duur wordt kun je alsnog kijken wat je gaat doen.
NB die "nieuwe" auto kan helaas ook wat meer doen w.b. onderhoud zoals banden (6jr), radiator (8jr) en allerlei andere rubbertjes/vloeistoffen die vervangen moeten worden afgezien van de km-stand)
Ik heb zelf zo'n "nieuwe" auto van 2006, dat valt nu nog niet tegen, maar de bandenwissel heb ik al gehad. (na 35K km)
(allen vierkant, maar wel met goed profiel)
suc6