Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. bigwade

    Nogal wat vragen.

    Er is echt heel erg veel te vinden op het www w.b deze auto. De motor is van Mazda dus dat zit wel snor; http://nl.wikipedia.org/wiki/Kia_Sephia
  2. SMART is vandaag 50 !! Van Harte Vriend !
  3. autootje erbij Wim ?
  4. Ik denk dat die steenmarter wat begint te piepen als het blok wat kantelt met achteruit rijden.
  5. Zeg ik; niet doen en ga vooral genieten van je nieuwe ouwe bak
  6. Hoi Dennis, hier ga je weinig reacties op krijgen omdat de auto van 2001 is. Of gas inbouwen rendabel is moet je echt uitrekenen. Je kunt er een hoop gezeik mee krijgen en de gasinbouw-garantie ligt altijd op het kerkhof. Onderhoud; w.b kleppen stellen maakt het duurder, om over kleprevisie maar te zwijgen. Gas is om op te koken zeggen ze wel eens Rij nou maar gewoon op E95-peut en als dat te duur wordt kun je alsnog kijken wat je gaat doen. NB die "nieuwe" auto kan helaas ook wat meer doen w.b. onderhoud zoals banden (6jr), radiator (8jr) en allerlei andere rubbertjes/vloeistoffen die vervangen moeten worden afgezien van de km-stand) Ik heb zelf zo'n "nieuwe" auto van 2006, dat valt nu nog niet tegen, maar de bandenwissel heb ik al gehad. (na 35K km) (allen vierkant, maar wel met goed profiel) suc6
  7. Je kunt ook eens denken aan noodzaak ipv hobby. bigmac heeft nu 1558 berichten. Lees die nu eerst eens na en geef dan allerlei oordelen w.b. boeren, buitenlui en meer.
  8. Kijk eens hier: http://www.kiaclub.nl/forum/64-car-cleaning/ Tientallen tips&tricks om de sjees strak te houden.
  9. Op de fietsdrager ? Ow wacht...
  10. Zeeland ?
  11. Je bent er kennelijk nog nooit op audientie geweest.. Vanwege diverse unieke verzamelingen en de TV is de Kerstboomruimte beperkt.
  12. De laatste auto waarbij ik dit heb gehad was een Simca/Talbot 1307, maar dat was dan ook meer gat dan auto. Misschien is het geen slecht idee, zoals CN zegt, om eens de deurrubbers en afstelling deuren te bekijken, want dit lijkt me heel vervelend. Zelfs die topauto van een ander merk van ruim 7,5 jr. die ik nu heb heeft nergens last van.
  13. http://www.kiaclub.nl/topic/5139-inbouw-navigatie/ Voor die enkele keer dat ik navigatie nodig heb voldoet een TT, zeker nu TT een life-time (3 maandelijkse) update service hebben. Daar kan je namelijk heel lang mee doen Heb je trouwens ook geen last van een brabantsche bea, haha !
  14. Stel je even netjes voor in het voorstel topic. Da's altijd aardiger. w.b. die spiegel; geen idee, maar het is best geld.
  15. kijk even naar #2 en anders ben je de gelukkige voor een kleprevisie Heb met 3x een beetje ervaring
  16. Bubbels zit nu aan de honda denk, ik alsnog van Harte !
  17. En waar laten we de koffie ?
  18. Van Harte Alex !
  19. Die zijn mooi in evenwicht met mijn steeds dikker wordende pens&reedt; nou jij weer.
  20. bigwade

    Fietsendrager

    Burgkop... Leven wij nog ?
  21. De brandweer is bezig jouw tegenliggers uit de Edammervaart te vissen, verder alles goed ??
  22. bigwade

    Fietsendrager

    Is dat zo ? Gaat mij te ver om ook nog eens die dingen na te lopen, maar misschien kun jij mijn grijze massa weer op niveau brengen edit: deze ? http://www.kiaclub.nl/topic/7786-28-kgimax-kogeldruk-ook-al-is-de-haak-50kg/#entry66514...... Die is van voor mijn operatie, haha !
  23. Het is nogal spaghetti achter de TV.......
  24. bigwade

    Fietsendrager

    http://bit.ly/1fTEp64 vergeet de "was dat nou zo moeilijk" even, die kan ik niet wegkrijgen Heb je hier wat aan ?
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...