Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. Het was voor mij de reden afscheid te nemen van de SP2 jan 2011. Het blijven hangen van de toeren icm de zeer matige bak was geen pretje om mee te rijden. De SP3 met automaat was een verademing ( iig in ons platte land)
  2. We hebben helaas nog geen uitsluitsel w.b schoenslijtage CN....... #51
  3. Zo komt Kia nooit van dat "zuinige" imago af haha!
  4. Kun je weer gassen meid ! Toff !
  5. Hup naar de dealer... Ze lossen het maar op.
  6. Moet je die Picanto áánduwen dat je nikes zo snel slijten ?
  7. Yep, dat doen meer 16 kleppers. Zelf vind ik het nogal onrustig rijden.
  8. Dat is dan een gevalletje KCG verheldering. Kan een typo zijn in het officiele bericht.
  9. Kia veilig (zal wel wielschade hebben) en zelfs de aanhanger is gered. Mooi stukje Utrecht is nu wel kapot, jammer
  10. Beetje helderheid w.b rio 2003 en eventueel linkje naar eerder bericht was wat duidelijker dan de posting #12 Vind ik dus Maar een GRATIS wintercheck is natuurlijk altijd fijn. (Met gratis luchtballon met het KiaLogo voor de kleine, sprits voor moeders en een ventieldopje voor paps wordt dit weer een jummie herfst uitje )
  11. HaHa!
  12. Moettie iets mee gaan doen.........met dat louvre
  13. Hoofd Kantoor........ Brillfuckingjant ! Die houden we er in !
  14. btw is het dan een tuut, een toet of een ta-toet laten zetten. Ben even de weg kwijt.
  15. Ik denk echt van NIET Gek wel, maar dit gaat hij niet doen, haha !
  16. Die kabel kan dan toch blijven "hangen" iig bedankt, Wim kan er vast mee verder bij van Werkhoven.
  17. Staat de auto binnen of buiten ? Als de ruiten, na regen, nat zijn aan de binnenkant (condens) dan lekt er iets en is het dus vochtig in de auto. Heb je met droog weer/geen regen en kouder weer geen last ? .
  18. Pomtiepomtiepom.......................................
  19. Blijft ergens een klepje hangen met gebruik van de CC denk ik. Misschien weet Crum raad
  20. WC-rol cameraatje ?
  21. Na 4 postings al ? hahahaha! Kanjers !
  22. Da's dan nu een verdachte van matig motor design.. Wel veel gelljkende broers.
  23. Met 7 jaar garantie heb je natuurlijk alleen te maken met dingen die er buiten vallen en daar horen we niks over. 1:9 zal best optimistisch zijn en de WB is vast ook niet mals. Maar ehh, vanwaar deze interesse ?
  24. Als je geld zat hebt lijkt me dat prima. En dan natuurlijk de automaat. Heb ooit het genoegen gehad om met Ger.W mee te rijden en dat was helemaal oké En....we hebben hier geen klachten gezien tot nu toe
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...