Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. Ik begin de SP2 ook weer steeds leuker te vinden w.b. view en dan met name de 2006-2007 neus. Ik kon zelf alleen niet wennen aan de roerbak icm met het oplopende toerental tussen het schakelen. Verder ook nogal dorstig. Heb er in 42K km iig niks aan gehad en dat is natuurlijk ook winst. Veel plezier met je auto !
  2. prachtig beeldverslag !
  3. http://anaccarwash.com/anac-carwash-vestigingen-nederland/
  4. Goede Keus mannen. Patrick Succes!
  5. als broeders dusss.
  6. Mannen, hij doet het fantastisch ! Bij de nette schoonouders van mijn dochter even een welkoms roffel gegeven. Dat is in die wijk niet gebruikelijk, haha ! Bij het weggaan rond tienen nog even een goodbye tuuter gedaan (om de hoek, dat wel) Leuk neven effect van de plaatsing is dat het geluid binnen (via dasboardkastje) ~net zo hard is als buiten, maar dan wat scheller. Bedankt voor de gastvrijheid en montage ! Het was weer top. WT, mooi verslagje van de trip met je Harley brommobiel Mijn fotootjes plaats ik morgen even. grtz!
  7. Nee, ik moet op tijd in de mand voor morgen..
  8. Nr 2 staat er rond 00:00 op en daar ga ik niet op wachten.
  9. Het proberen ivm met herstel zou een aardige zijn.... btw mooie straat hè..
  10. Nee daar hebben ze (nog) betere spullen.
  11. ManManManMan zeker 7 minuten, hahahahahahahaha!
  12. Deze rijdt er vanuit departement Nièvre (zuidwest Bourgondië) toch effe voor naar Nieuwegein, laten we wel wezen. btw geen idee wat een Bourgondiër in Nieuwegein te zoeken heeft buiten die wasstraat btw filmpjes (2) zijn pure carwash-porno. Dit is nr 1:
  13. WTF denk je eerst. Dan land je weer en denkt; Tja VANZELF….. Die van mij is OOK rood en OOK Italiaans. Ik sta hier achter een collega ahw.. Wel een gekke ervaring om vanwege sound met open ramen de wasstraat in te rijden, haha ! Kan morgen wel drogen; bij de Pimpmasters schijnt tenslotte altijd de zon Bij het gratis zuigen heb ik hem/haar niet meer gezien, vreemd. Jijbuis filmpjes staan te laden.. Zullen wat schokkerig zijn vanwege emotie, haha ! Have Fun !
  14. Heb al een Edamse subwoofer ervaring
  15. Hoera ! Ik mag za a.s op audiëntie voor een nieuwe claxoniaire Zin an !
  16. Zat mailtechnisch al even te dimdammen met Jheroen w.b. de google search, istie ineens jarig. Hoef je ook niks voor te doen, dusss. Van Harte en ook de rest natuurlijk !
  17. bigwade

    Pro Cee'd GT

    Help, die mannen hebben er voor moeten tekenen. Er is toch niks gepimpd ?
  18. lijkt mij een prima idee, volkomen verdiend. Zit hier nog wel met een toeter. Maar geduld is tenslotte een schone zaak.
  19. http://www.pcmweb.nl/workshop/ontevreden-zo-downgrade-je-ios-7-naar-ios-6.html
  20. Op http://www.macfreak.nl/ kun je het wel en wee van IOS 7 incl. updates volgen. Aan alle gebruikers van iPhones/Pads/Pods zou ik willen adviseren; kijk het eerst even een paar weken aan VOOR het updaten van je spullen. Je kunt echt heel moeilijk terug en natuurlijk zitten er bugs in de nieuwste versie. Wat was het ook alweer ? de eersten zullen de laatsten zijn ?
  21. Had ik vroeger met oude bandjes ook, opnemen met de microfoon voor de speaker, hele verhalen van tante Annie er door heen........ Maar ehh, geen idee hoe dat bij jou kan..
  22. En dat ligt aan............... ?? Zet je oude IOS maar terug , als dat nog kan.
  23. Mooie bedragen... Koop die auto zei Rutte !
  24. Ach, U is er ook weer Verhuizing goed afgerond ?
  25. Dus niet met een plamuurmes, haha !
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...