Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. Hoi Jeroen.. Doe een google op " kiaclub.nl+LPG+Sportage" Het is niet risico-vrij ahw..
  2. Smart is toch min of meer ook een monument ?
  3. Als ervaringsdeskundige met een (ex) 2.0 Automaat kan ik zeggen dat je zo'n auto voor ca 5-6K euro minder dan de prijs die je hebt betaald incl. alles evt kwijt kan. Dus heb je er 26000 euro voor betaald, zou het "fraai" zijn als je er 20-21000 euro voor terug krijgt. Let wel; op Marktplaats. Je dealer geeft er 18-19 voor denk ik. Suc6
  4. We kunnen aan Sebastiaan vragen of we een aanvullendeherfstvervolgtest mogen doen om die supersjees te promoten. Het schijnt dat je met zo'n hybride wel koud van jetje weg mag trekken....want electro, haha! Balletje opgooien ? Wissen we bovenstaande regel natuurlijk. Dat wel.
  5. Heb jij ergens een aanbiedings app op je (haha) Smart-foon ? Je weet ze wel altijd te vinden, valt me op
  6. Mijn zoon heeft middels een Raspberry Pi (http://nl.wikipedia.org/wiki/Raspberry_Pi) een soort van mediacenter in elkaar geknutseld. Het kan veel en werkt via de ab van de Sony TV. IPad/Pod/Phone/YouTube etc. kan nu streaming op de TV. Internet radio zit er inmiddels ook op ! Leuk ! Nou nog uitzetten als het niet gebruikt wordt. De blauwe led van de USB hub is stuitend.. (Ik had nog zo gezegd, nooit meer producten van trust in huis halen…) Boel moet nog wel netjes weggewerkt worden.
  7. Zien is geloven.. Ik was erbij toen Smarts Venga van wasvlekken op het kunststof werd ontdaan. Vinkje dus !
  8. bigwade

    Winterbanden!?

    Moet je wel lid zijn van die enge club. Vanuit eigen vakgebied en interesses heb ik ze , in het verleden, de plank zo vaak mis zien slaan dat ik die club niet serieus meer kan nemen. Maar misschien is er inmiddels verbetering en hebben ze heel veel verstand van autobanden
  9. Bizar verhaal.. Is dit in België ?
  10. Ook deze maand weer een Best Pic. We proberen het jaar wel vol te krijgen. Dames heren doe es je best, je auto of delen ervan creatief in beeld te brengen. Hoeft niet persé jouw auto te zijn zolang het maar Kia is. Geen KIEKJES maar doe er eens moeite voor om iets unieks te maken. Bij voorkeur met iets meer dan een telefoon. Ik zie ook graag meer leden meedoen met eventueel oudere modellen of gepimpte auto's. Laat je gaan dus. Denk wel steeds aan Kalenderkwaliteit De bedoeling is dat de foto gemaakt is in de maand van het topic. Dus in dit topic foto's van november en geen archief foto's. November staat voor herfst. Zon staat laag, blaadjes verkleuren. Probeer er wat moois van te maken !
  11. Uitslag van de 1 koppige jury dit keer Op 1 Mooi van licht en kleur, leuk standpunt ! Op 2 van dezelfde inzender: Helemaal oktober ! Op 3 Leume combi herfst en winter! Een eervolle vermelding voor de klpd (oid) Jammer van de centjes.. Heren, dank voor de inzendingen. Maak er voor november weer wat moois van !! Meer inzenders is altijd leuk.
  12. Heb jij een cursus one-liners ergens gevolgd ?
  13. Doen, goedkoper kan niet. Maar eh, ga eens serieus foto's maken, vinden we ook leuk..
  14. Ik vind die Jheroen welkoms posts ook wel een beetje veul... Kan dat niet in de achtergrond ?
  15. Doe even een google op "kiaclub.nl+sportage+lpg". Het KAN, maar Flashlube en goed onderhoud doen de rest en dat is ook best prijzig. Ik heb zelf een zwarte gehad en er toen bewust voor gekozen géén LPG te laten monteren. http://www.kiaclub.nl/topic/1237-even-voorstellen-en-een-lpg-vraag/ Veel plezier met je auto. Foto's vinden we altijd leuk
  16. Vraag het als KCG idd even na hoe "de steel in de hooi zit".
  17. Dat zit waarschijnlijk dieper in het systeem dan je denkt en je kunt vast niet zomaar een auto toevoegen die niet in eigen land is geleverd. Heeft ook alles met fabrieksgarantie en verschillende landenuitvoeringen te maken denk ik.
  18. Maar eh, Remko... Is Apple nou net niet zo op zijn bek gegaan vanwege dat eigen kaarten systeem ? Volgens mij is zelfs hoofd nav-software, voor die toestand de laan uit gestuurd. Voor mij reden om iig mijn telefoon niet naar ios6 up te graden. Doe het lekker met maps van google.
  19. Een iMac 27" is nog leuker
  20. Ik zou eens koffie gaan drinken bij de pimpmasters (ook NH) zit dat ding er tussen 2 bakkies door in. Neem iets aardigs voor ze mee, vinden ze vast leuk
  21. Het antwoord van Kia staat luid en duidelijk in het bericht van dijk48 #114 Daar moet je het gewoon mee doen.
  22. Therapie gehad ?
  23. Zo jammer weer, die laatste 2 berichten.... Kan ik het helpen ?
  24. Fix It Again Tony zeggen de eilanders. Doet het bij mij toch al 10K km zonder storingen, 6 jaar oud #75
  25. Er zit ook een radiofunctie op je audio Met verkeersinfo en actualiteiten...
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...