Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. Daar zit ik op FB dus niet op te wachten.. Mijn eigen dingen online kan ik handelen, maar dit gaat verder dan ik wil.
  2. Venga1 zit op hete kolen..... Doen of niet doen, en het moet deze week, afgeleverd en wel vanwege btw... Nou gaat het vanwege crisis niet zo best in de autohandel. Als je op dit moment geen nieuwe auto nodig hebt kun je ook eens gewoon achteroverleunen om te kijken waar dealers mee komen. Die hebben tenslotte ook handel nodig. Zeker richting eind van het jaar als de cijfers "gehaald" moeten worden. Er komen dus nog veeeeeeeeeeel meer aanbiedingen. Laat je niet overbluffen vanwege alleen die btw. grtz!
  3. beste dames en heren, facebook is wel héél openbaar, beseft u dat ? Waarvan akte..
  4. Je hoeft hiervoor niet het hele bericht te quoten...... Hou het forum leesbaar en quote bewust of niet. Quotes inkorten kan ook heel makkelijk.
  5. Brand los... Hang jij aan de ringen in je auto ? Opdrukken in de file ? Hard van voor naar achteren rennen in een Picanto ? Ik weet het niet hoor...
  6. Ik ben van 1958 en heb nooit een VSM pakket ( nodig) gehad. Het is een heel ander verhaal als je er vanuit gaat dat dat spul op je nieuwe auto hoort maar niet zit. Oplossen dus.
  7. Zal een oppervlakkige scan zijn voor zover ik weet, maar wat is het punt ? Het moet toch opgelost worden ? Laat maar meelezen toch ?
  8. Ik ben heel erg benieuwd waar KiaMNL mee komt. Het is duidelijk dat de mensen die dat pakket niet hebben een verkeerd geleverde auto hebben (bestemd voor ander land misschien ?) als dat pakket op die uitvoering hoort. Verschuilen achter kleine lettertjes vanuit Kia is geen optie denk ik. Ik hoop dat jullie ver weg kunnen blijven van Radar/Kassa/Advocaten en meer en het met KiaMNL op kunnen lossen. Laat het weten. Suc6!
  9. Begint wel een hype te worden, dat naar binnen rijden...
  10. Gaat dat passen, langste man ? Het voordel van wit als grondverf is dat je verder nog leuke keuzes hebt wb eindlak. Suc6
  11. Er is werkelijk niets sportiefs aan "normaal" aurorijden..
  12. Peter, als de Venga je bevalt w.b. maten etc en deze auto is oké, moet je daar gewoon in blijven rijden. De Rio is kruipen om in te stappen, kleine koffer er met 4 m/v op reis geen feest. De Rio is een TOP auto voor jonge mensen met evt. kleine kinderen. De hoge zit die je nu hebt ga je missen, de ruimte voor 4 personen ook, even afgezien van de ruimte achterin ( bagage) Je kunt overwegen zo'n Rio aan te schaffen en voor de zomervakantie een auto te huren. Het is sowieso idioot een auto enkel en alleen te kopen vanwege vakanties. Bij Sixt kun je vet wrede bakken huren voor die paar weekjes per jaar.
  13. Dames voor beppen hebben we het KIA Clubcafé.........
  14. Beetje raar gebruik van een automaat Voor een enkele keer met inhalen.. Kennelijk niet gemaakt voor jouw gebruik, HAHA! Ik zou even langs de dealer en dat ze het maar uitzoeken.
  15. Ik zou beslist op facebook verder gaan. Misschien komt er ook nog eens een heel leuk feestje uit, Project Xtra40, haha! Dat kon in Edam nog wel eens heel groot worden. Dames, dat sleutelen is inmiddels wel goedkoper dan het rijden met de auto's en je hebt die gasten iig in de buurt. Suc6
  16. Dit maar niet doen : http://tinyurl.com/ctkvgg9 was bij mij om de hoek Gelukkig niks aan de hand. Bewoner tamelijk laconiek en maakte zich meer zorgen over de "daders" die 30 meter verderop wonen. Oud stel, geschrokken door bakfietsouder met kind en zelfs die zijn nog heel.
  17. bigwade

    Turbo stuk

    xychix die de reut open heeft des te meer Kan ook heel handig zijn voor anderen, vandaar de vraag.
  18. bigwade

    Turbo stuk

    volgens mij zijn foto's ook wel handig mannen...
  19. Er is hier al het e.e.a. geschreven over onnodig quoten. Kun je je post inkorten of quote verwijderen. Wordt het allemaal wat leesbaarder.
  20. Dat komt ook omdat er maar 500 ex voor NL beschikbaar zijn in 2012 Als de diesel een automaatversie had zou dit een fantastische taxi zijn btw.
  21. Die quote kun je inkorten of skippen hoor. http://www.kiaclub.nl/topic/4480-onnodig-quoten/#entry36396
  22. lees deze even door http://www.kiaclub.nl/topic/8806-electrisch-schema/#entry75511 misschien zit er wat bruikbaars tussen. suc6
  23. Om hier nog even op terug te komen.. Stomen en daarna dubro/cheap haar-shampoo oid heeft het gedaan. Ik heb het resultaat gezien en dat was gewoon goed. Kunsstofdelen als nieuw. Stomen dus die handel
  24. yep
  25. Kan ook op een e-reader dank zij de digi boekjes hier op de site...
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...