Peter, als de Venga je bevalt w.b. maten etc en deze auto is oké, moet je daar gewoon in blijven rijden.
De Rio is kruipen om in te stappen, kleine koffer er met 4 m/v op reis geen feest.
De Rio is een TOP auto voor jonge mensen met evt. kleine kinderen.
De hoge zit die je nu hebt ga je missen, de ruimte voor 4 personen ook, even afgezien van de ruimte achterin ( bagage)
Je kunt overwegen zo'n Rio aan te schaffen en voor de zomervakantie een auto te huren.
Het is sowieso idioot een auto enkel en alleen te kopen vanwege vakanties.
Bij Sixt kun je vet wrede bakken huren voor die paar weekjes per jaar.