Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. 10.000km en 15.000km neem ik aan........ ?
  2. Het verzakt een beetje, dat dan weer wel.
  3. tjilp
  4. bigwade

    Vraagje

    Dat lijkt me sterk. Die van mij had die plakkers niet eens.
  5. Jouw probleem is ritjes van <<10 minuten Er hoopt zich vocht op en meer met allerlei ellende als gevolg. Heeft niks met Kia te maken, daar kan geen enkele auto tegen.
  6. Hier in NL hebben we daar meldpunten voor. Zowel op de website van de SP als die van de PVV Politiek correcte mensen vinden dat dat niet zou moeten kunnen.. Die hebben dan vaak ook geen auto of koperwerk aan het huis.
  7. Zoals Rick al aangeeft, een programmeer-luiheid. Tussen -5 en +5 werkt het (dus -5 -4 -3 -2 -1 0 +1 +2 +3 +4 +5) Als het kouder is dan -5 lijkt het me voor de bestuurder wel duidelijk dat het glad kan zijn, toch ?
  8. Vriendin rijdt de 911 nu gewoon af ? Duidelijk.
  9. Met dat laatste heb ik niet zoveel, ik hoop wel dat het werkt en zal voor je duimen Suc6 iig grtz!
  10. Ik heb het net gezien. Heb je geen vakgarage in de buurt die dingen voor iets minder doet ? grtz!
  11. herejee, wat een verhaal en wat een geld. Dan zou je bijna gaan uitkijken naar een jongere auto met misschien een stukje lening. Kan best goedkoper zijn.
  12. car in the dark ?
  13. grappig, welkom.. ik voorzie meer reacties..
  14. Is geen eigen foto. Filtertjes en beeldbewerking zijn geen hoofdzaak, maak es een goede foto om te beginnen
  15. Ja dat weet ik. Ben nu net weer een beetje op temperatuur en heb weer wat functies terug.
  16. Hey Richard, zo'n kachel moet natuurlijk wel werken. Even na laten kijken, is ook veiliger.. grtz!
  17. ik doe ook niet mee, dit is slechts ter inspiratie.. Buiten dat zijn de Optima foto's zoals in het testdrive topic, en ook deze met hobbyspul en hobby software gemaakt.
  18. oké.. Ik ben handige harrie's aan het inventariseren voor eventuele whatever inbouw dagen. Stuur me maar een pb of je het iets vind om aan daar mee te werken, ooit.
  19. Doe es gek....
  20. tjip.. een lente auto... Ik vind em mooi hoor ! Stickertje en dat smerige eco label weg en hij is perfect !
  21. Top bob ! even OT.. ben jij beroepsmatig monteur ?
  22. Ik was vroeger een groot fan van Nokia producten. Toen de ene na de andere mobiel van dat merk in ons gezin op onverklaarbare wijze kapot ging was de liefde definitief over. 75% doet het nu met een iphone en die blijven het kennelijk doen. De zeepdoos is een Duits ontwerp, wordt wel in verweggistan gemaakt. Heb vandaag niet gereden en heb het ook niet kunnen uitproberen. U hoort.. w.b. verzekering, boeie denk ik dan. Ik moet gewoon de goedkoopste AR verzekering hebben en zit niet te wachten op allerlei extra services zoals vervangend vervoer. Maar goed, dat is voor mij persoonlijk zo, op dit moment.
  23. Dat is snel.. 2012 toch wel ? Fijn voor je dat het zo is opgelost al had ik liever gezien dat het met de 2.0 was goed gekomen ivm de klachten van ook andere leden. Moet je wat betreft dukaten veel inleveren ?
  24. Doen we, nu weer terug naar die zeepdoos.
  25. nee gast, ik probeer het zo klein mogelijk te maken....haha! http://www.kiaclub.nl/topic/1591-sportage-binnen-yes/page__view__findpost__p__77802
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...