@RioTom,
Kia maakt prima auto's maar is wat ongelukkig met de nieuwste types.
De Venga was in den beginne ook zo'n "problemcar", Remko weet daar alles van.
Het waren eigenlijk kleine dingetjes.
Ergerlijk, jazeker, en het zou niet mogen.
Ook het stuurprobleem van de SP3 had door de eerste beste kluns geconstateerd kunnen worden
en toch besloot Kia die auto op de markt te zetten.
Dat is een afweging van het merk.
Feit blijft dat je aan alle kanten zeker bent van garantie.