Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. de prijslijst:
  2. done.
  3. en dan blijft alles zitten met zo'n vintage tuut ? Geweldig toch..
  4. bigwade

    Waxoil

    www.google.nl enter kiaclub.nl+waxoil en be surprised..
  5. bigwade

    Gerammel

    geen idee.. Valt het echt zo tegen dan ?
  6. bigwade

    Gerammel

    Ah joh, je hebt nog 64 maanden te gaan Maar eh, ga even langs je dealer, of juist een andere die er wel wat aan doet, en laat het oplossen. Verder alles naar wens ?
  7. enig idee wat er aan anti rimpel crème wordt uitgegeven
  8. Jij weet meer, vertel es.......
  9. Dat laatste helpt idd enorm
  10. http://www.aktief.com/images/Onderhoud.pdf
  11. Domme ik, ik had berichtje #3 niet gezien. Mijnhemel hoe krijgt zo iemand dat voor elkaar ? Blond ?
  12. Wim, da's pas vanaf 2009 en dan niet eens voor alle types.
  13. liggen nog te drogen zeker..
  14. Ruim parkeren op een dubbelvak zo ver mogelijk weg van "waar het te doen is" helpt ook enorm. Doe dat al 20 jaar... tikkie aso, dat misschien wel, maar doe het ook alleen als daar echt een zee aan ruimte is. Kop em maar in Smart..
  15. Nog een reden te meer om onze noodlijdende Nederlandse trots TT een hart onder de riem te steken en in te zetten op cheap TT's maar met actuele wegen info Voor 100 eu ben je het mannetje...... (kon het even niet laten )
  16. Dames, we gaan weer ON Topic. Weet iemand of chiptunen daadwerkelijk heeft geholpen om het probleem te verminderen ?
  17. Hardnekkig.. Jouw auto is van 5 mei 2011 Jouw (verplichte, vanwege garantie) 1e oliewissel is dus op 5 mei 2012 en kan bij Bosch Service of Kwikfit. Kosten 60-90 euro Lees BOEKJE voor service intervallen. Onderhand begin ik dit buiten poot uit draaien door dealer een milieudelict vanuit de KIAMNL-website en het MIJNKIA systeem te gaan vinden.
  18. wat doet die w.b. verbruik ? en hoeveel toeren doet het ding bij 100 en 120 km/h?
  19. Klazien Molenland ) Voor elk probleem een passende oplossing. Hier hebben we tenminste wat aan
  20. Dames, Heren.. We zijn eigenlijk op zoek naar een oplossing voor onze leden. Grappen en grollen zijn leuk, maar nu even niet Het advies van KiaMNL om anders te gaan rijden, met meer gas, geeft een beetje aan dat het probleem van de ( 8 ) leden niet echt heel serieus genomen wordt, en dat is jammer. Een ander lid op dit forum zou zijn auto gaan chip-tunen, of heeft dit gedaan, om de problemen voor zichzelf op te lossen. Of het opschakelprobleem daarmee is opgelost weten we niet. BTW de 1punt niksjes mogen een eigen topic aanmaken om verder te grappen/grollen
  21. Zou mooi zijn, laten we deze toch nog maar even open houden.. Voor de zekerheid.
  22. bigwade

    E10

    Goed Nieuws Micle
  23. LEUK !!!!!!!!! Lijkt wel nieuw man. Veel plezier met knutselen en we zijn dol op foto's en jij bent dus heel goed bezig :lol:
  24. Leuk hè, dat je nu kunt méépraten ? :lol: :lol:
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...