Dames, Heren..
We zijn eigenlijk op zoek naar een oplossing voor onze leden.
Grappen en grollen zijn leuk, maar nu even niet
Het advies van KiaMNL om anders te gaan rijden, met meer gas, geeft een beetje aan dat het probleem van de ( 8 ) leden
niet echt heel serieus genomen wordt, en dat is jammer.
Een ander lid op dit forum zou zijn auto gaan chip-tunen, of heeft dit gedaan, om de problemen
voor zichzelf op te lossen.
Of het opschakelprobleem daarmee is opgelost weten we niet.
BTW de 1punt niksjes mogen een eigen topic aanmaken om verder te grappen/grollen