Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. Mooi, dat zijn er 8 en is dus geen incident. Wat hebben jullie zoal gedaan om het op te lossen ? Ik denk dat ik daar even een txt bestandje van ga maken zodat iedereen dat even in kan vullen. Stuur al vast even een werkend email adres naar me via de PB van dit forum. Dan kan ik komende week de boel samenvatten en doorsturen. Grtz!
  2. bigwade

    Fotolijstje Rio 2011

    btw, kan die kantelen voor vrouw en vriedin?
  3. Ik neem aan dat Alex van KiaMNL wel wat contactadressen krijgt van KiaMBE. Misschien dat NL e.e.a. ook wat kan voormasseren richting de BE collega's Dat kunnen we vragen natuurlijk.. edit:tuurlijk hoort daar taart bij maar op die dag en later was ik even elders en had geen toegang tot taart. Ik ga straks even shoppen..
  4. @BM, ja da's een beetje een open deur. 90 is zo'n beetje ideaal w.b. balans luchtweerstand/massa/snelheid. Tijds winst is minimaal met hardrijden. http://www.kiaclub.nl/topic/6347-heeft-hard-rijden-zin-al-is-het-heel-erg-leuk/page__view__findpost__p__54341 Tussen de vrachtwagens is een uitdaging w.b. steenslag, verder rete zuinig rijden natuurlijk. Mythbusters kwam tot 50% geloof ik
  5. Kan iemand mij uitleggen waarin opdelen in jaren niet meer van deze tijd is, wat dit werkelijk voor financiele gevolgen heeft ? Stel je rijd een auto 4 of 5 jr. Wat scheelt het aan munten of een auto van 30K van 31/12 of van 1/1 is ? Mij als 2ehands koper zou het geen bips uitmaken namelijk.
  6. Vriendje van me was in 1993 oid not amused toen ik zijn splinternieuwe lease Saab een opgeleukte Ascona noemde, haha!
  7. Bij mijn weten is de teperatuur van de gasverbranding iets hoger dan benzine. Waar het vaak fout mee is gegaan is het leegrijden van de tank(s) Dan wordt het gasmengsel zo arm dat de verbrandings temperatuur enorm oploopt en die schade veroorzaakt. Moderne installaties schakelen nu zelf op tijd terug naar benzine maar dat is nog niet zo lang. Ik heb ruim 20jr op gas gereden en div. V6 koppen er doorheen gejaagd... (garantie, haha) Die extra smering is een prima idee.
  8. Hey EB, ik had em al gezien, helemaal leuk. Kun je die ook hier, bijv. in het blog deel plaatsen? Niet iedereen leest die AW reviews tenslotte grtz!
  9. Oké, niet elke auto heeft het dus. 1) Dat inhouden, heeft dat te maken met een bepaalde weerstand van het gaspedaal ? Of is het het werkelijk inhouden van de motor. 2) Gaat het in bij een bepaald toerental ? Willen de bovenstaande leden die er last van hebben aub even reageren ?
  10. Oké, 1.6 valt af, blijft over, 5 bak 2.0 2wd/4wd 1) Zijn er rijders die dit ook hebben maar zich er niet aan ergeren? 2) Zijn er rijders die dit juist helemaal niet hebben ?
  11. Zo'n dak moet toch ruim op voorraad zijn in elk EUland lijkt me. Lekker met een vette hagelbui. Die daken gaan mij wat te vaak kapot (elk merk) Aja, luxe he
  12. Banneman, prima idee dit nieuwe topic. Zelf heb ik geen roerbak, dus ik kan in de ervaringen niet delen. Probleemstelling moet wel helder zijn. Is het het inhouden van de motor of het haken van de bak. Aan de hand van een eenduidig probleem kunnen we verder. Topic niet vervuilen aub.
  13. Grappig, ik heb er 1 staan met luide toeter. Daar heb ik sinds de toeterombouwmiddag 3/9 30km mee mogen rijden en ik kan er nu tot de kerst naar kijken vanwege lichamelijk ongemak. Op die gewonnen toeter moet je dus OOK nog eens wachten :lol: 2012, dan komt alles weer goed
  14. Monteur Knobbout?, Ja Hoor.................
  15. Het is misschien toch handig als jullie het opschakel probleem bundelen en niet ieder voor zich gaat mopperen. Ik verwacht daar betere reactie/handelen op Ik wil daar best eens over denken hoe we dat aan zouden moeten pakken. Heb ook wel tijd binnenkort om iets te communiceren
  16. is dat nog garantie? (3Y)
  17. Welkom hier, wat is het geworden ? Fotooooooooooo's....
  18. 2x5=10, wie niet weg is, is gezien.......
  19. Ken zoiets met de Chevy Van, en dan vol, met de http://nl.wikipedia.org/wiki/Pont_de_Normandie wat ze niet vertellen is dat het er eigenlijk 2 zijn vanaf Bretagne gezien.
  20. Oproep is er al lang maar onze Belgen zijn een beetje zoals de Grieken in de hangmat, maar dan na een Palmke of 3 Dat ze een georganiseerde busreis naar de fabriek in Korea missen begrijpen ze nog niet. Jammer.
  21. Storebæltbroen herejee Liek, daar komt toch eigenlijk niemand.......
  22. DUIDELIJKE FOTO'S gevraagd of handleiding ala Bowie97
  23. bigwade

    Flop

    Yep mee eens. inmiddels constructief contact via PB met Anouk en dat komt wel goed. Lock........
  24. Zat vanmiddag al te kijken.. Dit is de eerste nieuwe gebruikte. Prachtbak Doe es veel foto's !!!!!!!
  25. Daar kun je gelijk in hebben, maar meerdere maanden verschil tussen leverdatum en contract is een reden om te annuleren. Je hebt tenslotte een koopovereenkomst met de dealer. Bedrijven als Smeeing doen dan nog wat creatiefs zoals Europese in/verkoop. Je kunt als koper van dit model ook eens kijken wat er nu wel beschikbaar is. Er is zat 2eH aanbod (demo) en als je een SP3 werkelijk wilt hebben kun je overmorgen rijden. Voor leaserijders wat lastiger, dat dan weer wel.
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...