Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. Is niet zo bedoeld hoor, vind het een vreemde nick Kan bericht ook niet meer wijzigen Dat uberlul is slechts een slordige vertaling en dat hang ik niet aan de m/v zelf. Dussssss masterdicky, dit is zeker niet persoonlijk bedoeld. NB we hebben het dan alleen over je naam en niet over de zuinigheid Je kunt je naam altijd veranderen, btw Have Fun !
  2. En ik dacht dat Nederlanders krenterig waren. De vervang auto van 199 euro /mnd is hier al meermalen besproken en dat is een uitstekende aanbieding. Veel mensen hebben geen enkel idee wat een auto maandelijks kost. Reken het maar eens uit, incl. afschrijving, verzekering, onderhoud en wegenbelasting. Masterdick, shame Vreemde nick trouwens.. zoiets als überlul ??
  3. Hoi Mies, welkom..... Spiekers in de plank is wel een beetje 70's Cool..
  4. Wat is nu het punt ? Gaat de Kia assistentie uit van het oordeel van Mario de Kiabakker ?? Dan mag die Mario die aangevroten kabels laten zien, toch ? Ik denk dat het een productie foutje is geweest en dat er een kabeltje te heet is geworden na zo'n lange rit. Kan zomaar. Voor de rest zijn het tot nu toe betrouwbare auto's hoor.. Laat even weten hoe verder.
  5. We weten niet het hele verhaal. Dus Cobus kom maar op Het is toch prutweer in NL en ik kan wel wat hebben bij een koel glaasje wijn in Istrie.. Starten in NL en dan in 1 ruk naar Italie ? Parkeren stoppen bij tankstations ? Afgesleept door wie? Conclusie van wie ? KiaNL? Vragen, vragen.......
  6. @Cobus Bizar verhaal, Je hebt meer auto's zo te zien, hebben die ook last van marter gedoe? Geen idee waar je bent gestopt onderweg en "da marter bom" toe heeft kunnen slaan. Als er kabels aangevreten zijn kan ik me idd voorstellen dat dat buiten de garantie valt maar wel binnen e.o.a. Verzekering. Dan ben je er toch ook ? Kan je met elk merk gebeuren, denk ik dan.. Grtz!
  7. Hoihoi USB dingetjes graag hier http://www.kiaclub.nl/topic/3706-usb-tips-tricks/ Staat ook genoeg te lezen In het kort, usb sp3 vreet bijna alles
  8. Feitelijk zou je terug moeten gaan naar je oorspronkelijke verkoper. Dat KiaNL moeilijk gaat doen over een import auto, ik weet het niet, maar kan me er wel iets bij voorstellen. Vind het wel kinderachtig dat er net na de garantie niet thuis wordt gegeven. Aan de andere kant had je ook eens na kunnen gaan wat de DE route voor gevolgen zou hebben w.b. garantie, VOOR je aankoop. Zeker voor deze dure onderdelen. Neem anders je verlies en laat de reparatie lekker in DE doen. Ben je per saldo alsnog goedkoper uit dan een originele NL auto. Suc6 en hou ons op de hoogte.
  9. Voor sommigen, Kind In Aantocht.. Daar kan ook verschillend over worden gedacht..
  10. Doe es bandjes op juiste spannning en uitlijnen (op kosten van dealer)
  11. Die xenon handleiding en deze van het dak moeten even opgeslagen worden als PDF en dan kunnen ze in de forumbieb. (die er nog niet is) Als iedereen terug is van vakantie wordt daar wel naar gekeken. Heb er ook al eerder over aan de bel gehangen. Folders, werkplaats handboeken, tips etc, het moet toegankelijker. Serverruimte zou een probleem geweest zijn, maar nu met het garagedeel erbij lijkt me dat niet meer van toepassing. Wordt vervolgd dus..
  12. Ga effe naar je dealer, is 2 minuten werk. Zeurt jouw eigen dealer, ga naar een andere. 3-4 kliks moeten voldoende zijn om je auto stil te laten staan.
  13. Sterkte!!!!!!!
  14. Ja blijft toch een puntje van aandacht, helaas. Krekeltjes, zachte, zwoele avond, toch ook donkere lucht. Gisteren heftig onweer, ook wel leuk..
  15. Greetings from Porec Croatia..... Week geleden vertrokken vanuit NL met veel zijwind, geen last, 2m/v met wat bagage. 1370km hoofdzakelijk snelweg, 120km op de teller, maar ook stukken 2 baans weg in zuid DE gedaan vanwege files. Ondanks alle inspanningen w.b. sturen moet je vooral op 2 baanswegen met 60-90 km goed oppasen. Heb er in 7 dagen inmiddels 6-7 SP3's gespot Heerlijk weer hier Foto's later
  16. bigwade

    Verbruik verschil

    @bigmac Jazeker, we zijn zeer blij met je aanwezigheid en kennis. Doorgaans wordt er fors gemopperd op het verbruik van een Kia. En dan denken sommigen vaak aan claims, rechtszaken en meer..........
  17. bigwade

    Verbruik verschil

    leasebakkenbrandstofpasjesgratisbrandstofrijders mooi woord.. Helaas is het ook zo.
  18. Dit ga je serieus toch niet menen ? Dat ABS zit vast aan de rest van de "compu rem rommel" en niet alleen aan ABS. Niks met lampjes-aan auto op vakantie....... Elke gek die er anders over denkt is idd gek.
  19. Arme Angela, die tokt ook maar wat terug. Het probleem ligt natuurlijk wat dieper, maar daar kan deze meid vast geen reet aan doen en is een communicatie dingetje van KIAMNL
  20. Dat was voor mij als automaatrijder de reden afscheid te nemen van mijn SP2 Die had hetzelfde, heeft een beetje te maken met 16 klepper en emissie eisen Ik kon er niet aan wennen en ben voor de automaat gegaan. Prima bak maar ook die heeft rare trekjes vanwege de groene terreur, zoals als een gek naar de 6 en er maar moeilijk uitkomen. Als de 2.0 nou een beetje power had onderin, maar nee dus. Iemand nog een turbosetje in de aanbieding ? Even zonder dollen, ik denk dat vanwege millieu eisen auto's sowieso anders gaan rijden dan vroeger.. Hebben we wellicht mee te leven..
  21. Lappen tekst, maar zo weinig fotooooooooos.......
  22. http://www.booking.com/hotel/at/aparthotel-am-reitecksee.nl.html Ook een apart hotel, maar dan met kleine plas/vijver/meertje voor de deur, haha!' Vanuit Utrecht ligt dat Bamberg niet zo gek uit de route en we hebben geen haast. Plaatjes begin aug.
  23. Nou Jantje kom er maar in dus. Zelf vind ik dat je een gezin niet op vakantie kunt sturen met brandende rem-controle lampjes bij een auto van nog geen 4 wk oud. Ik weet 100% zeker dat KiaMNL dat ook niet zou willen.
  24. Wil je er over praten ?? Die duif het zal, maar die nutteloze ruitensproeiervloeistofvoorraadmelding (wat doet dat met Scrabble ??) :lol: :lol:
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...