Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. Jantje, dat zeg ik Je hebt overigens een koop overeenkomst met je dealer/leverancier Smeeing Ben ook erg benieuwd naar de garantie en instructie boekjes van peterketelaars Nogmaals, ook de prijs zou argwaan moeten wekken.
  2. Waag het, HAHA Waarschijnlijk die eco labels, en 7jr garantie plakkers.........
  3. bigwade

    Luchtfilters

    Ik wacht met je mee
  4. Ik zou direct contact opnemen met je rechtsbijstand. Dit wordt een gevalletje kastje muur etc. Je hebt overigens een koop overeenkomst met je dealer/leverancier Smeeing. Die staan dacht ik redelijk bekend. Die Roemenië route is hier nieuw volgens mij, en daar zal Kia NL ook niet blij mee zijn. Had je dit kunnen weten ? (bijv opmerkelijk lage aankoopprijs ?)
  5. Crum, U is GOUD ! Dank
  6. bigwade

    VIAKIA

    "Philip je begint nu wel heel erg een Kia zuurpruim te worden.." Ja dat vind ik. Je begint je, al dan niet terecht, als een verongelijkte kleine aan te stellen en dat is gezien je historie heel erg jammer en volstrekt niet nodig. Kijk ze zelf ook maar eens na, je meest recente bijdragen: http://www.kiaclub.nl/topic/5442-kia-dealer-stelt-teleur/page__view__findpost__p__44390 Beurtmopper http://www.kiaclub.nl/topic/82-tazteam-the-next-generation/page__view__findpost__p__52516 Ik mot geen Kia meer http://www.kiaclub.nl/topic/82-tazteam-the-next-generation/page__view__findpost__p__59553 idem http://www.kiaclub.nl/topic/6924-viakia/page__view__findpost__p__59554 Ik krijg geen gratis blaadje….. Kom op man, koop w.b merk dan wat leuks, plaats het vol trots, zwaai eens naar ons en ga er lekker weer aan werken zoals voorheen. Dan ben je leuk bezig. Niet met mopperen joh, het is lente. Have Fun !
  7. Zowel jij als Philip geven toch heel helder aan dat voor jullie Kia einde verhaal is ? Dat heeft niks te maken met iemand weg willen,, Je kunt overigens met een ander merk hier ook prima blijven hoor, doen er meer HAHA!
  8. bigwade

    VIAKIA

    Gek genoeg gaat het daar ook steeds beter en is het lachen w.b Kia een beetje vergaan Dat VIAKIA kende ik ook niet en ik heb dat toevallig op de RAI gekregen. In mijn postbus thuis ligt niks. Het Joendai equivalent krijg ik hier wel mooi door de bus... Heb ook een i10, HAHA!
  9. bigwade

    VIAKIA

    "blaadje" niet eens gezien dus....... ? Ik vond het een fraaie "doorstart" (wist niet eens dat het bestond) en een mooi magazine. Ook Autoweek lezers flikkeren dit echt niet direct, ongelezen in de container..
  10. Dag Jongens........ Veel plezier en veilige kilometers elders...... Laat nog es wat van je horen
  11. bigwade

    VIAKIA

    Eh....... als kenner vond ik het nogal een aardig magazine, Blaadje vind ik een bah woord. Een van onze leden (relena) stond er in met zijn Soul
  12. bigwade

    VIAKIA

    Philip je begint nu wel heel erg een Kia zuurpruim te worden.. Ik heb het magazine op de RAI gekregen en het is een "glossy" Via de post kreeg ik een soortgelijk Joendaai blad. Geen idee hoe Kia deze bladen verspreid..
  13. BC is geen maat voor het werkelijke verbruik Ik reset dat ding steeds, en had na laaste tankbeurt een GETANKT gemiddelde van 1:12 en een BC stand van 7,3
  14. bigwade

    Nieuwe Picanto op komst?

    Het gaat HARD met Kia Met de beursbabes staan ze al op 1 http://www.telegraaf.nl/autovisie/autovisie_nieuws/9662216/__AutoRAI_2011__mooiste_beursbabes__.html Heb er zelf ook even naar mogen kijken. Ik doe een +
  15. bigwade

    Protect-All

    In AMK (automotorklassiek) nr5 wordt op pag 19 melding gedaan over Protect-All http://www.protect-all.nl/ Kan over alles behalve bekleding, iemand ervaring mee ? Geen vlekken op kunststof....
  16. We hebben een winnaar ! En binnen de tijd ! http://www.kiaclub.nl/garage/vehicle/117-kia/page__tab__images Eigenaar: w.arends9 http://www.kiaclub.nl/user/3488-warends9/ Willem, vertel eens wat meer over je auto. Aan de RDW gegevens blijkt het een import auto te zijn. Voor jou vast boeie, want hij doet het goed, maar een stukje historie is leuk om te lezen. Beterschap trouwens !
  17. Doe je je stuur, stoel, resonantie en verbruiks ervaringen even in de daarvoor bestemde draadjes ? Dank.
  18. Was dat maar waar..
  19. w.arends9 een PB gestuurd, maar hij is niet zo actief hier. Zoals het er nu uitziet heeft hij wel de oudst rijdende Kia hier, een Sephia 1994 Ik stel voor de datum iets op te rekken zodat w.arends9 kan reageren
  20. Begrijp ik nu goed dat een Thule set met 753 EN 751 gaat werken, maar dat je die in tweevoud moet bestellen om een goede SP3 set te krijgen ?
  21. Glas coating. Had na 3-4 jaar nogal wat kleine blaasjes onder de glascoating van het glas in de achterdeuren van mijn Chevy Van. (recht op staande ruiten, beslist geen folie !) Ook de SP2 had na 41K wat plekjes op de achterruit. Het glas vol vertinten zal duurder zijn dan een dun extra laagje. (Ik doe een gok)
  22. Een willekeurige USB mini HD van <<50 euro doet het dus ook ?
  23. EB je begrijpt het geloof ik niet. In een huishouden met 2 auto's is de auto van de kerel vaak een grote. Mams mag het met de mug doen. Die mug hoeft niet roze te zijn, zo heb ik vandaag een zeer stoer Fiat 500tje zien rijden met ruige velgen. Als kerel (in zijn uppie) daar nou eens mee gaat rijden naar zijn werk, zeg 35km waarvan 20km file, kan mams de grote leasebak gebruiken voor zwaarder werk, zoals bierkratten laden, judo-teams vervoeren etc. Ik zeg WIN/WIN
  24. Iemand in de buurt van Heerlen met een 2.0B 5 bak ? reageer es.
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...