Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. jan was 808 http://www.autoweek.nl/forum/read.php?1,3161235,4594634#msg-4594634 feb was 532 http://www.autoweek.nl/forum/read.php?1,3161235,4617051#msg-4617051 Dus zeker geen 1000..peterrrrrrrr Maar het zijn er als middenklasser best veel. Als die straks allemaal een soft en hardware-matige stuur update moeten krijgen zal dat vast zeer doen
  2. Dat meen je toch niet na alle dramatische verhalen over een fabrieks navi ?
  3. Tja de omschakeling naar het nieuwe forum heeft een hoop oude gebruikers helaas afgeschrikt. Daarnaast hebben we een tsunami aan wachtende Sportage leden. Raadjeplaatje en het Kiaclubcafé is ook al bijna dood, het is kennelijk ieder voor zich...
  4. Want ?
  5. zekers.. De inlegkruis al avatar is minder:-)
  6. Staan er nog steeds 27 op autotrack incl. diesels http://tinyurl.com/45m7a3p btw climat control doet het. HET IS LENTE ! Vandaag voor het eerst aan gehad, heerlijk. (Sinds 3 jan een redelijk tevreden rijder)
  7. Krijg je dan ook een CD'tje met V8 geluid ?
  8. Welkom hier, vertel eens wat meer over je nieuwe trots ? 4WD ? km stand ? en ja Fotooooooooooo's want zo'n bijzondere hebben we hier niet zo, zeker niet met een leuk berglandschapje als achtergrond.
  9. bigwade

    Motormangement storing.

    Da's nogal shocking…… Ridderkerk ? Bewuste actie ?
  10. Ah, Chrones is nu Remko .me Prima ! Stel je even voor in een nieuw draadje zou ik bijna zeggen.........
  11. Stoere kar zo. Misschien wat betere plaatjes van je nieuwe greepjes, grtz!
  12. Hier sluit ik mij bij aan..
  13. BTW Chrones,het is waarschijnlijk leuker en duidelijker voor onze kijkertjes dat je het Venga deel van het Forum blijft vullen met je bevindingen. De Venga wordt wat ondergesneeuwd door het SP3 geweld, maar mag en moet hier alle ruimte, zorg en aandacht krijgen
  14. Hoe bedoel je ? Ook prima
  15. plaatje ? Heb zelf totaal geen last van condens.
  16. bigwade

    Werking ISG systeem

    Die is al lang op. Het goede nieuws, er komt steeds nieuwe..
  17. gaan we dubbel antwoorden ?
  18. Hou toch eens op met dat garantie denken, YAK. Gebruik je normale verstand.. Pak je de hele voorkant van de auto dan ook maar in folie/foam...... Dwaasheid. Daar hebben we lakstiftjes voor... Of je pakt je auto zo in http://www.kiaclub.nl/topic/6601-stickers-op-de-kia-sportage/page__view__findpost__p__56599 Bij mij komt het er NIET op Suc6:-)
  19. bigwade

    trekkracht

    Vinden jullie het nou fair garantie te claimen als je je auto tuned ? (al dan niet zichtbaar?) Dat kan toch helemaal niet ? Zelf vind ik dat een vorm van fraude en oplichting. Tunen, best maar dan niet mauwen w.b. garantie lijkt me, daar heb je zelf voor gekozen. Mocht het middels de dealer aangeboden worden is het anders. Dan is de dealer aansprakelijk. Maar ga echt geen brieven schrijven richting importeur……
  20. We hebben nog weinig leden met een opgave voor de 1.7 en 2.0 Diesel Dames heren invullen aub..
  21. bigwade

    Werking ISG systeem

    Helemaal mee eens MAAR er is nog niemand die me heeft aangetoond dat het werkt w.b verbruik. En dat is toch ook uitstoot.. De fles wijn staat nog..en niemand durft de uitdaging aan. Week met en week zonder ISG, vaste trajecten, 10% bezuinigen. Te bewijzen met tankbonnen en foto's km stand.
  22. bigwade

    Werking ISG systeem

    Hou toch op birdfeedertje.. Elke keer starten kost net zoveel, zo niet meer giftige stoffen… Studie en link is welkom
  23. bigwade

    Werking ISG systeem

    Cootje dubbel posten heeft geen zin. Het gaat erom of je met ISG een besparing w.b brandstof krijgt. Tot op heden heeft niemand op dit forum middels tankbonnen en gereden afstanden dat aan kunnen tonen.
  24. bigwade

    Werking ISG systeem

    En.. wat schiet je er mee op ? w.b. verbruik ?
  25. Heb ik een forum reis gemist ?
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...