jan was 808
http://www.autoweek.nl/forum/read.php?1,3161235,4594634#msg-4594634
feb was 532
http://www.autoweek.nl/forum/read.php?1,3161235,4617051#msg-4617051
Dus zeker geen 1000..peterrrrrrrr
Maar het zijn er als middenklasser best veel.
Als die straks allemaal een soft en hardware-matige stuur update moeten krijgen zal dat vast zeer doen