Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. Wat heeft een navi probleem met de rest van de auto te maken ? Helemaal niets toch.. Bij andere merken is het niet veel anders hoor. Autofabrikanten zijn afhankelijk van de leveranciers van de systemen en daarnaast van de kaarten boeren. Lastig traject lijkt me.
  2. Er is hier al veel over geschreven. 3 jaar geleden kende ik de Koreaanse merken nog niet en had een import auto uit Amerika. Daar zat een garantie op van 1 jaar. De Amerikaanse intervallen (12.500km !) heb ik nooit aangehouden. Na de eerste beurt heb ik er synthetische olie in laten gooien en heb besloten onafhankelijk van het aantal km de auto 1x per jaar aan de werkplaats aan te bieden. Ik reed toen 40K per jaar. Dat heeft tot aan 273K en 11 jaar prima gewerkt zonder al te grote dingen tussendoor. Het is je eigen keus een afweging te maken tussen OH en garantie. NB die 1500 beurt/oliewissel zou ik beslist skippen. Niet nodig !
  3. De led verlichting is al een stuk koeler dan de normale lichten en zal het goed doen bij Xenon. De mist en bochtverlichting is dan wat gelig denk ik.
  4. Wat dacht je van wachten.....Inrijden en daarna eens laten chiptunen. Ik verwacht dat je zo maar 6 maanden verder bent Heb je ruim de tijd om je in te lezen
  5. Zoeken op het woord poets levert een hoop topic hits Hier alvast een paar: http://www.kiaclub.nl/topic/3473-auto-wassen/page__hl__poets http://www.kiaclub.nl/topic/4401-vloeibare-of-vaste-wax-en-welke/page__hl__poets http://www.kiaclub.nl/topic/4826-beste-manier-om-auto-te-wassen/page__p__39974 http://www.kiaclub.nl/topic/4296-2e-gratis-poetsworkshop-meguiars-be/page__view__findpost__p__33834 http://www.kiaclub.nl/topic/5973-autowassen-poetsspullenstappen/page__view__findpost__p__50481 Moet nog even wennen aan het linken hier. Kan zijn dat het niet helemaal klopt.
  6. TT is een ander verhaal. Ik bewonder je optimisme w.b. fabrieks navi's en updates. Zoek hier ook eens op Venga navi's en google ook eens op Joendaai iX35 systemen. Sterkte ! Er zijn diverse leden met andere merken systemen die het wel doen en een stuk voordeliger zijn. bijv. GerW en Chrones. Suc6!
  7. bigwade

    subwoofer

    Heb er geen last van Radio klinkt zelfs wat "vetter" dan USB Alles staat geloof ik op nul. Heb em zo gekregen en er niks meer aan veranderd.
  8. Tuutuut: http://www.kiaclub.nl/topic/5267-accessoires-voor-de-nieuwe-sportage/page__view__findpost__p__44242
  9. "Bekijk nieuwe inhoud" zou een prominentere button mogen zijn. Verder bevalt het prima moet ik zeggen. Zeker op een iPhone is "Bekijk nieuwe inhoud" een verademing. Garage module met plaatjes is ook erg leuk. Niet meer terug hoor Er is vast nog wel wat te mopperen, maar dat is fine-tunen....
  10. Doe even een zoek "navigatie" op het forum, resultaat : Je zoektocht naar de term navigatie gaf 99 resultaten http://www.kiaclub.nl/topic/5446-navigatie-systeemsoftware-4573/page__view__findpost__p__46710 http://www.kiaclub.nl/topic/5139-inbouw-navigatie/ http://www.kiaclub.nl/topic/5339-veel-klachten-op-een-rij/page__view__findpost__p__55065 De fabrieks navi is niet echt/echt niet een aanrader, 3e partijen hebben het beter voor elkaar en een knullige TT oid is prijstechnisch de absolute winnaar en altijd bij de les.
  11. Er stonden vandaag nog 32 voorraad auto's op autotrack.nl...
  12. Bij elk bericht kun je toch bestanden aankoppelen ?
  13. Fotooooooooooooooooooooooooooo's !!!!!
  14. En het ding heeft 5 sterren in de crashtest
  15. bigwade

    auto lock

    Als ik de mijne weer unlock tijdens rijden springt hij daarna direct doodleuk weer op lock. Moet er nog eens naar kijken, weet nog niet veel van alle gadgets na 4500km Beetje flauw, knopje zit idd in de deuren. 1:20 weet ik niet, lijkt me wat veel maar AVB heeft volgens mij een minder prettige ervaring gehad w.b. carjacking.
  16. Dat forum is redelijk standaard en idd overzichtelijk. Ik ken het van vele andere interesse groepen. Mogelijkheden van dit forum zijn wat meer en na een week kan ik het wel waarderen hoor De "bericht wijzig tijd" is wat erg kort..
  17. Was wel errug lang wachten.. Veel plezier met de nieuwe tuut !
  18. Ben het helemaal met je eens maar volgens mij gaan we hier nogal Of Topic en kan dat beter in mijn eerdere draadje besproken worden. http://www.kiaclub.nl/topic/5671-voor-het-eco-gevoeliso-14040-milieucertificaat/page__p__46534 Kon mijn berichtje w.b. OT niet meer wijzigen
  19. Die hele CO2 labeling is echt een farce en heeft niks met zuinig te maken. De a/b/c/d labeltjes gaan alleen over geld w.b. wegenbelasting en BPM en heeft geen ene drol met het milieu te maken. Met een beetje goede wil kan ook een Hybride Hummer een A label krijgen. Heb er al eens eerder iets over gemeld: http://www.kiaclub.nl/topic/5671-voor-het-eco-gevoeliso-14040-milieucertificaat/page__p__46534 Dit: http://tinyurl.com/4te8djd is belangrijker als je echt begaan bent met het milieu. Komt toevallig ook goed uit dat dan weer wel...
  20. HAHA Opa, ik wist ook niet van het bestaan met de SP2 tot ik hier de melding kreeg om de achterruit verwarming aan te zetten. Het werkte met de SP2 vanaf toen, zeer handig in december, met de SP3 weet ik het niet maar ga er van uit dat het net zo werkt en over 2 weken hebben we dat helemaal niet meer nodig, toch ?
  21. Nee hoor ik kan het wel hebben, de Sportage ook. Blijft jammer dat wit, het toont ook nog eens wat blauw-wit in real, net een....... NB dit zijn echt wel oké foto's. De Sportage is een heel moeilijk fotografeer-bare auto. De meeste auto's doen het erg goed vanaf "oneindig" maar de SP3 juist niet. Ik ga met mijn ding wel eens stoeien, na nieuwe ruit, kontsierstrip en wasstraat.
  22. bigwade

    auto lock

    ?? ook welkom bij 20km/h oid gaat alles op slot. Was dat je vraag ?
  23. Je hebt gelijk, maar ik had al een SP2, was lid op dit forum, en heb het hele introductie circus nauwlettend gevolgd. Prijsverhogingen, BPM, Automaat etc. hebben mij doen besluiten begin nov de krabbel te zetten. Ben er blij mee.
  24. HAHA Almeerder. Bussen in 030 rijden EN op busbanen, soms naast de normale rijbaan en de normale wegen..
  25. http://www.kiaclub.nl/topic/2841-digitale-instructieboekjes-kia/
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...