Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. Dat zit volgens mij op de stadsbussen hier in 030 Ken alleen geen Buschauffeur persoonlijk.
  2. Vreemd genoeg zijn er ook mensen die hun auto toevoegen zonder foto. Die staan wel op de "fotobalk" Kan dat anders ? Ja uploaden foto's natuurlijk
  3. Dat heet ondernemen en risico's nemen. Ik begrijp ook niet dat mensen nu ineens de run op die auto doen. Toen ik begin nov. 2010 mijn krabbel had gezet was er echt voldoende voorraad w.b. de 2.0B Andere versies weet ik niet. Mijn auto stond dan ook 2wk later bij de dealer en heb deze pas op 3 jan laten afleveren ivm kenteken 2011.
  4. Was die de parkeer sensoren aan het uitproberen ?
  5. Helemaal helder hoor. w.b gadgets mis ik alleen de raket werper (voorzijde) om juist de boel vrij te maken. Hebben we die lelijke aftermarket sensoren vóór ook niet echt nodig.
  6. Laatste tankbeurt benzine 2.0 was wederom 1:12 Misschien hebben diesel motoren wat meer tijd nodig om "los" te rijden... NB graag sec de lijstjes invullen.
  7. Getver, ga weg man )))))))))) Zit alweer te loeren naar een verse TT voor 100 euri incl. vlaamse stem en laatste kaarten... btw als 1 van die gadgets het niet meer doet zul je me ook niet horen trouwens. Heb liever dat het sturen opgelost wordt. Maar eh, terug maar weer naar het onderwerp ? Ik denk inderdaad dat C60 veuls te hard naar achteren sjeest, HAHA!
  8. HAHA! Ik heb dat pluspack alleen genomen vanwege getinte ramen achter en het leren stuur. De rest krijg je er kennelijk bij. Wel veel........ Vind het wel geinig. Die BC heb ik ook nooit gehad, heb zelfs mijn telefoon nog niet gepaird, shame....
  9. Er staan er 13 direct leverbaar op autotrader.nl Ook witte, haha !
  10. Veel plezier met je auto. Het voorlaatste type van de SP2 was de fraaiste. Goede keus !
  11. Ik doe iets verkeerd ;-( Hola Frans, Welkom hier vanuit koud NL. Fijn om te lezen dat de ceed het zo goed heeft gedaan ondanks de vast wat mindere wegen in ES. Veel plezier met je nieuwe sjees. Warme foto's doen het hier erg goed, laad je camera maar alvast op
  12. Kanjer ! Had even twijfels maar die foto's van 16-V betreffen een bruut verlaagde auto, dacht even dat die nog digitaal geplet was, haha!
  13. Ik weet het even niet. Wat gebeurt er trouwens met een staande foto ipv liggend ? Moet iets op te vinden zijn
  14. Zelfde hier... Heb die dingen nooit gehad maar vind het geweldig...
  15. bigwade

    uitval navigatie

    De zoekterm navigatie geeft 31 topic resultaten op het Venga forum. Lees die eens door En ja het is een bekend verschijnsel, helaas.
  16. Welkom hier. En.. wat gaat het worden ? tiepje/kleurtje ?
  17. De meeste spiegelreflex camera's hebben een 2:3 verhouding maar de meeste compacten een 3:4 verhouding Kun je niet de breedte schalen naar de vakjes en de hoogte gewoon mee laten lopen ?
  18. Beetje zoeken helpt http://www.kiaclub.nl/topic/6152-is-de-nieuwe-sportage-3-geschikt-voor-lpg/page__p__54609 Bericht 3x plaatsen is niet nodig hoor Berichten over de SP3 graag in het juiste forum plaatsen. http://www.kiaclub.nl/forum/62-sportage-3/
  19. Die zien er nog steeds hinderlijk vervormd uit.
  20. Daar was bewella hier al achter http://www.kiaclub.nl/topic/6480-instaleren-iphone-3g-s/page__view__findpost__p__55300 beetje flauw om daar over door te gaan, heren.......
  21. bigwade

    kledinghanger

    Smart had een topic met handige links. Ik kan hem even niet zo gauw vinden, maar de hanger link zou toegevoegd kunnen/moeten worden. Handig ding tenslotte.
  22. Stuur maar op, ik wil ze wel hebben......
  23. Mijn echtgenote is wat minder secuur met het uitzoeken van wat ruimere parkeerplaatsen en onze i10 (met strips, jawel..) heeft links en rechts op de gekste hoogtes ook allerlei "onverklaarbare" krasjes (deuren van anderen dus) Het helpt dus niet helaas.
  24. Heerlijk man
  25. Wat bedoel je hier mee ? Ik heb zelf een Machine Silver en vind die dingen ronduit spuug lelijk. Daarnaast gaat het namelijk niet werken met die dunne stripjes. Ik heb eerder al eens gevraagd naar tijdelijke oplossingen voor die probleemgebieden zoals de parkeerplaats bij de super. http://www.kiaclub.nl/topic/5476-stootstrips/page__p__44851 Helaas geen echt leuke/handige oplossingen. Ik heb dus bewust de "oplossingen" van Kia op mijn auto achterwege gelaten. Mijn strategie van verder weg zetten helpt vooralsnog wel. Wat is daar trollen aan ?..
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...