Dat zal condens zijn vanwege korte ritjes, bij normaal warm rijden zal dit toch geen probleem zijn lijkt me.
Heb het iig nog niet eerder ergens gelezen.
Plaats eens een wat duidelijker plaatje.
Je kunt foto's bijv. bij Photobucket plaatsen en de link hier plaatsen met img]link van plaatje[/img
(aan de buitenkanten van img moeten nog rechthoekige haakjes)
Hoi Mark, Welkom en veel plezier met je nieuwe auto !
Toen ik 21 was reed ik in een barrel
Vul je profiel even aan met waar je huis woont en dat soort dingen, vinden we leuk.