Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. Toffe Kar, welkom !
  2. Sportlucht.. Ik ga eens over een webshop nadenken...
  3. Ik zou nou voor de buren ook de nummerborden van voor naar achter wisselen. Denken ze helemaal dat je een nieuwe auto hebt. Lachen man
  4. 17 ? Ik dacht 37, vandaar ook die aangepaste antenne
  5. HuH ? U heeft er naast gestaan vandaag.....
  6. Na vandaag zeg ik voorzichtig ja.... Inzicht komt soms wat later, al blijven het natuurlijk karrewielen, datdanweerwel.
  7. Geen idee wat het is maar die foto is kunst !
  8. Beetje rare flapperdewap idd. Geen idee wat daar de bedoeling van was.
  9. Was gezellig dames, heren ! Jack’s pikante dak !
  10. bigwade

    Plasti dip creaties

    oud nieuws: http://www.kiaclub.nl/topic/15517-ook-kia-nederland-houdt-niet-van-witte-autos/
  11. Karrewielen, bah.. Niet doen
  12. Dat zal condens zijn vanwege korte ritjes, bij normaal warm rijden zal dit toch geen probleem zijn lijkt me. Heb het iig nog niet eerder ergens gelezen.
  13. Voor de wetenschap is roken dus goed !
  14. bigwade

    Sturen Sportage

    Daar ga je zo toch niet mee op vakantie ?
  15. bigwade

    Olieverlies.

    Plaats eens een wat duidelijker plaatje. Je kunt foto's bijv. bij Photobucket plaatsen en de link hier plaatsen met img]link van plaatje[/img (aan de buitenkanten van img moeten nog rechthoekige haakjes)
  16. En hier: http://www.kiaclub.nl/topic/13765-testdrive-kia-pro-ceed-gt/ en http://tinyurl.com/ow8zdd6
  17. De Bratwurst wordt hier nooit zo heet gegeten als die wordt opgediend hoor Verstuurd vanuit mijn luie stoel achter/voor mijn iMac27
  18. Lucht vochtigheid heeft idd invloed op verbruik is mij ooit verteld.
  19. Hoi Mark, Welkom en veel plezier met je nieuwe auto ! Toen ik 21 was reed ik in een barrel Vul je profiel even aan met waar je huis woont en dat soort dingen, vinden we leuk.
  20. Weinig tot niets. Het goede nieuws is dat je die 6 bak al hebt ! De nieuwe is alleen iets anders geprogrammeerd. Ik zou lekker doorrijden
  21. Verzekering gaat over de catalogus waarde en niet wat er op factuur staat.
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...