^^ Goed/Leuk idee, maar dat gaat vast niet in het forum-template passen..
Overigens kun je filteren in dat Garage deel en dat werkt.
Dat zijn wel weer wat kliks extra, dat wel.
Sowieso zouden plaatsingen zonder foto geweigerd moeten worden.
Dat is het foto forumdeel wat je kunt gebruiken om je eigen auto te laten zien
http://www.kiaclub.nl/garage
Zitten echt hele leuke foto's bij.
Ik snap alleen niet dat mensen hun auto daar aan melden zonder foto.
Kom-op zo moeilijk is dat niet om een plaatje te plaatsen.
Have Fun !