Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi allemaal,

Ik zal me even voorstellen. Ik ben Aida, 28jr en sinds vandaag een jong gebruikte Kia Picanto 1.0 Design Edition gekocht. Voorheen reed ik al 6 jaar in een Renault Twingo 2. Ik heb daar met veel plezier in gereden, maar het werd nu tijd voor wat anders.

Vanaf 2008 ben ik 4,5jaar oprichtster/eigenaar geweest van de Twingo Club. Daarna heb ik het overgedragen aan een ander stel enthousiastelingen :)

Ik hoop hier een hoop te leren en te kunnen vinden.

Groetjes,

Aida

Geplaatst

Hallo Aida 

Welkom hier op het forum en vaal plezier met je picanto toe gewenst dat hij je maar net zo goed gaat bevallen als je twingo

verder veel lees en post plezier hier 

mischien nog even wat fototjes posten om het plaatje compleet te maken

• Like 1
Geplaatst

Hallo Aida,

ook van mij n "wees welkom" op dit forum. Je rijdt nu in zo'n leuke Kia Picanto nadat je uit n Twingo bent gestapt. Mijn echtgenootje heeft vroegah n aantal jare in n Twingo 1 gerede en ik dus ook. Daar hebbe we vele,  vele goeie herinneringen aan, WAT n ruimtewondertje was dat!

En dan nu: fotootjes! Veel rijplezier toegewenst. :-)

• Like 1
Geplaatst

Wauw! Kek ding zeg! En die kleur....helemaal gweldig! Bijna iedereen houd hiero van Witte Wagens. En ikke dus ook. tZal hier bes naar je zin zijn ....en anders..... een Witte Kia Club is zo opgericht: ....hebbie stapels ervaring in, toch?  :tt1: 

• Like 1
  • 2 weken later...
Geplaatst

Welkom op het forum Aida. Mooie en complete auto heb je gekocht.

Toch behoorlijk veel ervaring als bagage meegenomen om een forum te runnen....leuk!

Wie weet voor de toekomst.....vrouwelijke moderatoren zijn zeldzaam. Je zou de 2de zijn hier op het forum.

In ieder geval veel lees- en postplezier toegewenst!

Alles is mogelijk met een Picanto heb ik begrepen...12083087873_4af55b8749_m_zps0633768a.jpg

Geplaatst

Hoi Aida, Welkom ! vanzelf,

maar..

ik ben een beetje moe, vandaag alleen al zeker 8 nieuwe leden met witte auto's...

Het houdt niet op.....

• Like 1
Geplaatst

Het hout nooit op, MrBigwade, volgens n houtleverancier in Rottugdam. En witte autoos, die HEBBE t gewoon. Kijk maarris naar de plaatjes van Aida Picanta. :) :)

• Like 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...