joniek55 Geplaatst 9 Februari, 2014 Geplaatst 9 Februari, 2014 Is het mogelijk om het Tomtom beeldscherm ook voor een achteruitcamera te gebruiken? Quote
Gast Stief Geplaatst 10 Februari, 2014 Geplaatst 10 Februari, 2014 Ik heb nog geen tomtom gezien met een video ingang. Maar als ze bestaan en jij er een hebt kan het. Elje beeldscherm met een video ingang is hiervoor te gebruiken. Quote
Murcielaygo Geplaatst 11 Februari, 2014 Geplaatst 11 Februari, 2014 "Het TomTom beeldscherm"... Welk scherm bedoel je dan? Watvoor navigatie heb je? Quote
joniek55 Geplaatst 11 Februari, 2014 Topic Starter Geplaatst 11 Februari, 2014 "Het TomTom beeldscherm"... Welk scherm bedoel je dan? Watvoor navigatie heb je? Ik heb een Tomtom navigatie ONE XL europe. Deze Tomtom is al weer 3 jaar oud en er zit niks aan wat lijkt op een video ingang. Ik kwam op het idee omdat bij Halfords een bord vol met Tomtom's staat waarop ook gewoon videobeelden op afgespeeld werden. Toevallig zal ik op het journaal dat het niet best gaat met Tomtom. Is het nu geen gat in de markt dat je op de Tomtom ook een achteruitrijcamera kunt aansluiten? Is er iemand die weet hoe je zo'n oude Tomtom kunt openen en door er een paar draadjes in te solderen het schermpje toegankelijk te maken voor een achteruitcamera? 1 Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 11 Februari, 2014 Geplaatst 11 Februari, 2014 De nieuwe Willie Wortel, ben wel nieuwsgierig Quote
Murcielaygo Geplaatst 11 Februari, 2014 Geplaatst 11 Februari, 2014 De videobeelden op die schermen draaien rechtstreeks vanuit de software. Ze kunnen tegenwoordig vaak ook films en/of MP3 afspelen. Een externe ingang zal niet zomaar lukken; een video-signaal is heel anders van opbouw dan het signaal dat de TomTom intern gebruikt. Andersom lukt daarom ook niet; een dubbelDIN scherm in je dashboard voorzien van het beeld van een losse TomTom... Quote
Jack_z Geplaatst 11 Februari, 2014 Geplaatst 11 Februari, 2014 ben bang dat het met een paar draadjes erin solderen niet gaat lukken Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.