Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik heb nog geen tomtom gezien met een video ingang. Maar als ze bestaan en jij er een hebt kan het. Elje beeldscherm met een video ingang is hiervoor te gebruiken.

Geplaatst

"Het TomTom beeldscherm"...

Welk scherm bedoel je dan?

Watvoor navigatie heb je?

Ik heb een Tomtom navigatie ONE XL europe. Deze Tomtom is al weer 3 jaar oud en er zit niks aan wat lijkt op een video ingang. Ik kwam op het idee omdat bij Halfords een bord vol met Tomtom's staat waarop ook gewoon videobeelden op afgespeeld werden. Toevallig zal ik op het journaal dat het niet best gaat met Tomtom. Is het nu geen gat in de markt dat je op de Tomtom ook een achteruitrijcamera kunt aansluiten? Is er iemand die weet hoe je  zo'n oude Tomtom kunt openen en door er een paar draadjes in te solderen het schermpje toegankelijk te maken voor een achteruitcamera? 

• Like 1
Geplaatst

De videobeelden op die schermen draaien rechtstreeks vanuit de software.

Ze kunnen tegenwoordig vaak ook films en/of MP3 afspelen.

Een externe ingang zal niet zomaar lukken; een video-signaal is heel anders van opbouw dan het signaal dat de TomTom intern gebruikt.

Andersom lukt daarom ook niet; een dubbelDIN scherm in je dashboard voorzien van het beeld van een losse TomTom...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...