Seafox Geplaatst 19 Maart, 2014 Geplaatst 19 Maart, 2014 Deze Kiarijder doet voorlopig dus even niks meer voor de kost. Gisteren uit de media vernomen dat het bedrijf waar ik meer dan 15 jaar voor gewerkt heb, failliet is. http://www.wijlimburg.nl/nieuws-overzicht/megabedrijf-aci-adam-failliet-omzet-770-mln-245-werknemers/#.UylJdim9Kc0 Dat is erg klote vooral ook op de manier waar op, mijn moeder had dit vorig jaar ook, heel veel succes met het zoeken naar nieuw werk. Quote
Jordan Geplaatst 19 Maart, 2014 Geplaatst 19 Maart, 2014 Dat is erg klote vooral ook op de manier waar op, mijn moeder had dit vorig jaar ook, heel veel succes met het zoeken naar nieuw werk. Thanks Seafox. Eerst maar even alles laten bezinken. Morgen moeten we ons melden en dan horen we meer. Quote
plattie Geplaatst 19 Maart, 2014 Geplaatst 19 Maart, 2014 Och shit! Dat is balen zeg. Wellicht zit er nog een doorstart in? Veel sterkte en succes ermee! Quote
Jordan Geplaatst 19 Maart, 2014 Geplaatst 19 Maart, 2014 Och shit! Dat is balen zeg. Wellicht zit er nog een doorstart in? Veel sterkte en succes ermee! Ben bang van niet. Dan zou het hele bedrijfsprofiel op de schop moeten. Morgen mogen we met z'n allen opdraven en krijgen dan meer informatie. We wachten het geduldig af. Thanks Quote
xtra40 Geplaatst 19 Maart, 2014 Geplaatst 19 Maart, 2014 jeetje wat een gedoe zeg sterkte ermee en afwachten is niet het leukste hoop dat je snel wat anders hebt Quote
Jordan Geplaatst 19 Maart, 2014 Geplaatst 19 Maart, 2014 jeetje wat een gedoe zeg sterkte ermee en afwachten is niet het leukste hoop dat je snel wat anders hebt Dank je Xtra. Anders kom ik bij jou in de leer. Dan wordt mijn carrière move professional Pimpmaster Quote
xtra40 Geplaatst 19 Maart, 2014 Geplaatst 19 Maart, 2014 Dank je Xtra. Anders kom ik bij jou in de leer. Dan wordt mijn carrière move professional Pimpmaster nou altijd goed hoor er is trouwens altijd werk te vinden voor een pimper dus ik zeg je bent welkom Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 19 Maart, 2014 Geplaatst 19 Maart, 2014 @Jordan. Dat is balen zeg. Nou succes morgen en met het verloop natuurlijk. Quote
Jordan Geplaatst 19 Maart, 2014 Geplaatst 19 Maart, 2014 Auto's is altijd mijn passie geweest dus wie weet is de automotivebranche wel mijn ding. Eerst maar even allemaal laten bezinken en kijken wat er allemaal op me af komt. Bedankt allemaal voor het medeleven. Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 19 Maart, 2014 Geplaatst 19 Maart, 2014 Dat is ff balen Jordan. Succes met het zoeken naar een nieuwe job. Quote
Smart Geplaatst 19 Maart, 2014 Geplaatst 19 Maart, 2014 Heel erg balen Jordan, ik hoop toch dat een doorstart in afgeslankte vorm mogelijk is met baanbehoud. We zullen voor je duimen! Quote
Specialmade Geplaatst 19 Maart, 2014 Geplaatst 19 Maart, 2014 @Jordan, heel veel sterkte man, en laat de moed niet zakken. Hoop dat je snel een leuke baan vindt. Liefst nog leuker als die je had.... Grtz. Specialmade Quote
bigwade Geplaatst 19 Maart, 2014 Topic Starter Geplaatst 19 Maart, 2014 Auto's is altijd mijn passie geweest dus wie weet is de automotivebranche wel mijn ding. Eerst maar even allemaal laten bezinken en kijken wat er allemaal op me af komt. Bedankt allemaal voor het medeleven. Sterkte ! Maar eh.. Hebben ze in die fabriek in Born niks leuks voor je ? Verder weer on topic als dat kan. Ben benieuwd naar nieuwe beroepen die we misschien nog niet kennen.. 1 Quote
Jordan Geplaatst 19 Maart, 2014 Geplaatst 19 Maart, 2014 Voor degene die ik nog niet bedankt heb voor het medeleven alsnog bedankt. Ik ga jullie zeker op de hoogte houden. Idd beter weer on topic 1 Quote
Filipke Geplaatst 19 Maart, 2014 Geplaatst 19 Maart, 2014 Komt goed, als je wil werken zal je rap iets hebben. Jammer genoeg is de crisis nog lang niet over. Succes! Sent from my iPad using Tapatalk HD Quote
Jack_z Geplaatst 20 Maart, 2014 Geplaatst 20 Maart, 2014 Jordan klote man en iemand met jou kwaliteiten gaat wel goed komen Quote
PeterD Geplaatst 20 Maart, 2014 Geplaatst 20 Maart, 2014 ......... Verder weer on topic als dat kan. Ben benieuwd naar nieuwe beroepen die we misschien nog niet kennen.. Niet echt een beroep, maar ik ben op dit moment bezig als vrijwilliger bij de bond om belastingformulieren in te vullen. Dat doe ik 10 dagen in de maand maart. Leuk en dankbaar "werk" , zeker als je ervoor kunt zorgen dat er geld terug komt. Quote
Jordan Geplaatst 20 Maart, 2014 Geplaatst 20 Maart, 2014 Niet echt een beroep, maar ik ben op dit moment bezig als vrijwilliger bij de bond om belastingformulieren in te vullen. Dat doe ik 10 dagen in de maand maart. Leuk en dankbaar "werk" , zeker als je ervoor kunt zorgen dat er geld terug komt. Wat je zegt Peter. Heel dankbaar werk. Zeker als je een leuk bedrag voor die mensen terug kan krijgen. Helaas zijn er nog teveel mensen die de mazen van belastingstelsel niet goed kennen en dan biedt iemand zoals jij uitkomst. Thumbs up Quote
Nimo Geplaatst 20 Maart, 2014 Geplaatst 20 Maart, 2014 Niet echt een beroep, maar ik ben op dit moment bezig als vrijwilliger bij de bond om belastingformulieren in te vullen. Dat doe ik 10 dagen in de maand maart. Leuk en dankbaar "werk" , zeker als je ervoor kunt zorgen dat er geld terug komt. Wat voor bond is dat dan? ik ben echt kei slecht in dat soort dingen nl. :S Quote
PeterD Geplaatst 20 Maart, 2014 Geplaatst 20 Maart, 2014 Wat voor bond is dat dan? ik ben echt kei slecht in dat soort dingen nl. :S Ik doe het voor het CNV, maar ook de FNV doet dat voor haar leden. En ook de ouderenbonden als ANBO en PCOB bieden deze service. De Algemene Nederlandse Weetalles Beter doet het geloof ik niet 2 Quote
Jack_z Geplaatst 20 Maart, 2014 Geplaatst 20 Maart, 2014 maar de belastingdienst vult tegenwoordig al bijna alles in toch ? begreep ik Quote
PeterD Geplaatst 21 Maart, 2014 Geplaatst 21 Maart, 2014 maar de belastingdienst vult tegenwoordig al bijna alles in toch ? begreep ik Dat valt wel mee hoor. Ze vullen je inkomsten, eventueel spaargeld, WOZ-waarde en hypotheek in. En heel goed controleren of het wel klopt. Maar aftrekposten als bv. ziektekosten vullen ze niet in en daar is vaak nog heel wat te halen, al verwacht men dat nooit. En ook de mededeling dat je niet hoeft in te vullen moet je niet altijd serieus nemen. Mijn eega kreeg bericht dat ze geen aangifte hoeft te doen. Eigenwijs als ik ben heb ik dat wel gedaan. 822 euro retour. En dat voor een simpel pre-pensioentje en een maandje AOW 2 Quote
Svennie Geplaatst 21 Maart, 2014 Geplaatst 21 Maart, 2014 Als nieuwtje mij eens laten horen. Afgestudeerd in de Tuinbouw. Nog gewerkt op de REO-veiling voor laden en lossen. Hierna 3 jaar in de ICT gewerkt als externe technieker/ 1st line support voor grote firma's en banken zoals Dupont/ Fortis AG. Dan zijn we Telecom technieker geworden voor Telenet in onderaanneming . Daarnaast ben ik voor men baas een mannetje van alles , want ik doe daar nog onderhoud van alarms, problemen met poorten oplossen en zijn camera systeem op punt helpen zetten. Als hobby doe ik fotografie en de groenten en fruit in de tuin levend houden . En nu eens aan het uitkijken naar een andere uitdaging. Eventueel in de richting van zorgsector zo is het weer iets totaal anders. 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.