Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

mijn ex vrouw heeft ook ooit eens online een bestelling gedaan voor een kleine beurt, ik heb maanden moeten betalen aan dat bedrijf was volgens mij bij Christine le Duc :P

Geplaatst

Tja, die mixerstaven, funtrillers, en happyzoemers zijn best prijzig.

Geplaatst

ik vraag me af wat er dan met de motorkap was zodat je hem door de dealer heb laten poetsen ?

Hele lichte irritante krasjes. Vogelpoep erop en dat met koud water en normale spons uitwrijven :( ik zeg niks meer.

Geplaatst

Jack, misschien handig om jouw vele antwoorden te verpakken in één bericht. Er staat onder jouw berichten bijvoorbeeld "bewerk', zodat

je kunt aanvullen. Die losse berichtjes leest niet zo gemakkelijk en replyen lukt al bijna helemaal niet.

• Like 1
Geplaatst

Voor onderdelen, zoals ruitenwisserbladen, interieur- en luchtfilter, die je zelf kunt vervangen moet je hier zijn.

Zeer goede ervaringen mee, zonder te moeten 'lullen'.......hahaha! Verzendkosten van € 4,95 vanuit Frankrijk verzonden!!!!

Kan ik gewoon tegen de dealer bij een onderhoud zeggen dat ik dat zelf heb vervangen? Ik wil niet dat ze moeilijk gaan doen met de garantie vandaar.

Is de luchtfilter makkelijk te vervangen trouwens?

Remvloeistof zag ik ook voorbijkomen bij een grote beurt. De volgende is een grote beurt dus daar wil ik mij alvast goed op voorbereiden.

Geplaatst

Jack, misschien handig om jouw vele antwoorden te verpakken in één bericht. Er staat onder jouw berichten bijvoorbeeld "bewerk', zodat

je kunt aanvullen. Die losse berichtjes leest niet zo gemakkelijk en replyen lukt al bijna helemaal niet.

even aan vullen dat je je eigen posts ook weg kunt halen   :wink:  :wink:

das mischien wel voor somige een handige optie

Geplaatst

Hele lichte irritante krasjes. Vogelpoep erop en dat met koud water en normale spons uitwrijven :( ik zeg niks meer.

Er zijn hier poetsfundementalisten die je hier prima mee kunnen helpen.

Er is een 21 emmer was-manier.

Auto's kunnen gewreven en gekleid worden en zeau verder.

Dat moet je je dealert niet laten doen, maar je lekker inschrijven op de 1e komende poetsmeeting..

Ik denk aan Zundert of iets anders.

Geplaatst

Wat je niet kunt moet je laten, maar het interieurfilter stelt niets voor. Deze zit vaak achter het vakje in het dashboardkastje.

Even kijken hoe je het filter eruit haalt (waarheen staat de pijl?), maar dan is het gewoon een kwestie van wisselen.

Ruitenwissers kan de overbuurvrouw nog in haar peignoir op zondagmorgen met een peukje in haar mond.

Geplaatst

Kan ik gewoon tegen de dealer bij een onderhoud zeggen dat ik dat zelf heb vervangen? Ik wil niet dat ze moeilijk gaan doen met de garantie vandaar.

Is de luchtfilter makkelijk te vervangen trouwens?

Remvloeistof zag ik ook voorbijkomen bij een grote beurt. De volgende is een grote beurt dus daar wil ik mij alvast goed op voorbereiden.

ja hoor heb ik ook gedaan bijvoorbeeld als je zelf je interieur filter of je wisserbladen hebt vervangen dat zijn van die dingen waar toch geen of zeer beperkte garantie op zit 

moet je wel in de gaten houden dat ze zich daar aan houden (mijn dealer heeft gewoon wel vervangen dus dat was ff een puntje )

Geplaatst

Dat moet je je dealert niet laten doen, maar je lekker inschrijven op de 1e komende poetsmeeting..

Is goed zal er aan denken.

Geplaatst

even aan vullen dat je je eigen posts ook weg kunt halen   :wink:  :wink:

das mischien wel voor somige een handige optie

tot nu toe vind ik het best leesbaar :-)

• Like 1
Geplaatst

21 emmers ik rij wel door de wasstraat

Geplaatst

Trouwens, bij de dealer stond geen één 1.2 en super pack model in de showroom. Toen ik er naar vroeg zeiden ze dat deze er toevallig niet staan. Hij zei ook dat heel veel kopers eerder een comfort en 1.0 willen. Vandaar denk ik ook.

Geplaatst

tot nu toe vind ik het best leesbaar :-)

gaat niet om het leesbaar zijn maar als je er achterkomt dat je verkeerde post hebt gemaakt of zo (lees ook onzin en zo of iets niet zo aardigs  :wink:  :wink: )

Geplaatst

Even een vraagje meneer xtra40. Als ik iets geschreven heb wat mij achteraf niet aanstaat en verwijder, kun jij het verwijderde bericht als moderator zien?

Geplaatst

Even een vraagje meneer xtra40. Als ik iets geschreven heb wat mij achteraf niet aanstaat en verwijder, kun jij het verwijderde bericht als moderator zien?

jep

Geplaatst

Via een ander forumlid (Mika Kjelld) kreeg ik deze site om ruitenwissers te bestellen.

Let vooral op de Aerotwin Retro versie (deze heb ik ook en bevallen uitstekend)

Grtz.

Specialmade

• Like 2
Geplaatst

Oooooooh, nou dan weet je zeker wel wat ik van jou vind......hahahaha! :D

Wel telkens weer weggehaald hoor......

• Like 1
Geplaatst

Oooooooh, nou dan weet je zeker wel wat ik van jou vind......hahahaha! :D

Wel telkens weer weggehaald hoor......

is dat zo nu maak je me nieuwsgierig ????

maar ik zie dat er een post is weg gehaald en moet deze dan apart openen om voor mij zichtbaar te maken kan deze dan ook herstellen 

maar ik doe dit eigenlijk nooit het word niet voor niets weg gehaald 

dus nee ik heb geen iedee eigenlijk wat jij nu van mij vind  :mad:  :mad:  :-)  :-)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...