Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

dus nee ik heb geen iedee eigenlijk wat jij nu van mij vind  :mad:  :mad:  :-)  :-)

Hahahaha....houden zo, anders wordt het leven zo saai....voor mij!

• Like 1
Geplaatst

Via een ander forumlid (Mika Kjelld) kreeg ik deze site om ruitenwissers te bestellen.

Let vooral op de Aerotwin Retro versie (deze heb ik ook en bevallen uitstekend)

Grtz.

Specialmade

bedankt voor de tip,maarre....zie ik het nu verkeerd of kan je beter de linker en rechter wisser los bestellen dan de set die op de site staat?

is ongeveer een tientje goedkoper.

Geplaatst

bedankt voor de tip,maarre....zie ik het nu verkeerd of kan je beter de linker en rechter wisser los bestellen dan de set die op de site staat?

is ongeveer een tientje goedkoper.

Klopt, je kan beter de linker en rechter wisser los bestellen. Dat is, vreemd genoeg, goedkoper dan de set.

Heb zelf voor mijn SP3 en voor de Picanto van mijn vrouw daar de wisser bladen besteld. Zeker de Bosch

Aerotwin retro bevallen perfect. Snelle service.

Grtz.

Specialmade

Geplaatst

Vaak zijn de ruitenwisser toch van verschillende afmetingen, die normaal gesproken toch niet in één set zitten?

• Like 1
Geplaatst

Trouwens, bij de dealer stond geen één 1.2 en super pack model in de showroom. Toen ik er naar vroeg zeiden ze dat deze er toevallig niet staan. Hij zei ook dat heel veel kopers eerder een comfort en 1.0 willen. Vandaar denk ik ook.

Nee hoor. Er zijn in heel NL door KIA dealers enorm veel 1.0'tjes aangeschaft in 2013 wegens het belastingvoordeel t.o.v. 2013. Dus de voorraad 1.0  in NL is ENORM. Ik heb b.v. voor nog geen 9800 een 1.0 ISG met comfort pack. Wilde eigenlijk liever 1.2, maar daar moest je weer gelijk meer dan 12k voor neerleggen. Dat verschil vond ik te groot en de 3 pitter rijdt wat dat betreft ook aardig. 

Geplaatst

Nee hoor. Er zijn in heel NL door KIA dealers enorm veel 1.0'tjes aangeschaft in 2013 wegens het belastingvoordeel t.o.v. 2013. Dus de voorraad 1.0  in NL is ENORM. Ik heb b.v. voor nog geen 9800 een 1.0 ISG met comfort pack. Wilde eigenlijk liever 1.2, maar daar moest je weer gelijk meer dan 12k voor neerleggen. Dat verschil vond ik te groot en de 3 pitter rijdt wat dat betreft ook aardig. 

Klopt,aan de verweerde sticker op de achterruit te zien,heeft mijn Pica ook wel een jaar ergens gestaan,werd door de dealer ook niet ontkent.

Zonder inruil was ik 10.800 kwijt,met navigatie en metallic lak.

Later was er inderdaad een betere actie met 1500 extra inruil,maar dan zonder navigatie.

Maar ik kon niet langer wachten en de dealer gaat uiteraard ook niet zeggen dat je beter een maand kunt wachten.

Geplaatst

Mwaoh, een goede dealer natuurlijk wel. Tenminste, dat zou je mogen verwachten. Ik heb verder ook geen metallic of navigatie hoor. Anders zou ik ook zeker op dat bedrag uitkomen. Daarentegen ruil ik wel mijn auto er bij in. 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...