Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Het gekke is dat dealers en/of medewerkers amper mee lezen.

Crum als monteur bij een dealer is er één van en ook medewerkers van Kia-Wolters en Kia Breda Oosterhout lezen mee.

Wat de rest doet is heel vaag.

Zelf was ik klant in Houten en daar werd dit forum als "geinig, ±boeie" weggewuifd.

Het gekke is dat dealers en/of medewerkers amper mee lezen.

Crum als monteur bij een dealer is er één van en ook medewerkers van Kia-Wolters en Kia Breda Oosterhout lezen mee.

Wat de rest doet is heel vaag.

Zelf was ik klant in Houten en daar werd dit forum als "geinig, ±boeie" weggewuifd.

Bovenstaande kan ik beamen de KIA dealer in IJsselstein hier meeleest op het forum. Sommige van de forumleden kennen ze dan ook

Geplaatst

Kia Almere is inderdaad een ramp. Net wat je zegt, erloopt daar een zeer onbeschofte man.

Ik hoor goede verhalen over Kia Naarden, dealer naam Marant.

Mijn auto gaat daar nu zo en zo in onderhoud. Ik heb ze gesproken en ze kwamen goed op mij over.

Ze hebben daar ook occasions.

Ga er eens kijken. Het is lekker dicht in de buurt van Almere :)

Gast Vitara 2
Geplaatst

Ik ben best wel tevreden over de dealer in Almere, en nee ik heb er geen aandelen en werk er ook niet. Net onze 3e KIA gekocht, netto afhandeling altijd mooie inruilprijs, gratis vervangend vervoer als ik voor onderhoud of garantie kom. En tot nu toe nog niet onbeschoft Behandeld .......

Geplaatst

Hallo, Ik wil jullie even op de hoogte houden. Wij zijn naar ATS in Zeist gegaan. We zagen een SW in een advertentie en daar gingen we op af en deze stond al klaar voor een proefrit.Daar aangekomen adviseerde verkoper Michel de Vries ook een ritje te maken in een 5 deurs die hij van beneden haalde en die meer opties had. We kregen van beide de offerte mee naar huis. De Ceed 5deurs sprak ons het meest aan en we bekeken de offerte beter. Aanschaf 20.900 en dan met trekhaak, rijkaar maken etc. 22.434,- af inruil van de onze 5500,- is 18734,00. Huh? Wij narekenen 22434,-min 5500,- is 16934,00.Wij bellen : deze willen we maar er is een aftrek rekenfoutje gemaakt. Nee hoor gebeurt vaker en het eindbedrag is het juiste bedrag. Auto is niet 20900,- maar 22700,- staat ook op de website van ons. gekkenwerk dus hoe moeten wij dat weten of moet je een offerte prijs gaan nakijken op internet? Er lag ook geen kaart in de auto met de prijs erop ofzo. Wij mogen er toch vanuit gaan dat de offerte juist is of niet? Uiteindelijk kon er 300,- vanaf. Giller dit.Dus of hun computersysteem werkt fout. Staan verkeerde prijzen bij de autos of de medewerkers sporen niet maar een offerte is dus geen offerte en kun je bij ATS dus niet vanuit gaan.Belachelijk

Geplaatst

Bij ATS zijn ze gezakt voor de rekentoets, hopelijk lezen ze daar het forum ook en zitten ze nu met het schaamrood op de kaken

Geplaatst

Sow, dat klinkt wel als een hele slechte beurt voor ATS. Die hebben hun zaakjes blijkbaar niet goed voor elkaar. Jammer, gemiste kans voor hun!

Geplaatst

@KaDo is de dealer in Houten niet een optie? Die zit ook niet ver van Zeist vandaan.

Heb er nog geen negatieve geluiden over gehoord, ik weet alleen zo ff niet of ze iets "leuks" voor je op voorraad hebben staan.

Die in IJsselstein staat trouwens ook goed aangeschreven.

Geplaatst

Iemand ervaring met Kia Winters (Weert)? Ik wil daar mss gaan met men Carens want Kia Lumens (Neerpelt, België) is te triestig om woorden!

• 1 maand later...
Geplaatst

Iemand ervaring met Kia Winters (Weert)? Ik wil daar mss gaan met men Carens want Kia Lumens (Neerpelt, België) is te triestig om woorden!

Ik zit inderdaad met hetzelfde probleem, ik denk er ook aan om naar kia winters in weert/valkenswaard te gaan, bij Lumens krijgen ze mijn probleem niet opgelost en dit van een nieuwe wagen, enigste wat ik me afvraag, geld onze garantie wel in Nederland?

• 1 maand later...
Geplaatst

Ik ben dus niet tevreden met de dealer Van Kouwen in Aalsmeer. Ik zou vandaag mijn auto ophalen, maar kwam bedrogen uit. Hij zou showroom nieuw afgeleverd worden, maar was aardig wat verf schade, en het interieur was op een paar plekken wit uitgeslagen. En een deukje in de bestuurders deur. Ik heb de auto geweigerd en de verkoper gaat maandag met directie in overleg. En ik kreeg een factuur voor ogen die sterk afweek van de originele overeenkomst. Auto was goedkoper en inruil een stuk lager, bedrag wat ik moest betalen was het zelfde uiteraard. Heel mijn weekend verziekt, benieuwd waar ze mee aan komen.

• 10 maanden later...
Geplaatst

Aanbeveling , Kia Leiderdorp , zeer prettig en heerlijk relaxed zaken doen met de filiaal manager , mijn 1e Kia Sportage ( nieuwe ) hier gekocht en een zeer scherpe inruil gekregen , werd meteen gebeld toen de auto van de trailer afreed om hem even te komen bekijken , ongeloofelijk dat er toch dealers nog bestaan die betrokken zijn bij en met hun klanten , auto stond keurig in een aparte ruimte en kon door het aanwezige bescherm folie en schuimpjes mijn nieuwe tuut aanschouwen, heerlijk om naar te kijken, aflever datum is ongeveer een week ( aanvraag kenteken duurt 5 werkdagen ) , kortom tot zover een zeer tevrede klant die aangenaam verrast is door de tot nu gedane actie's van de dealer kant.

Het betreft een kia filiaal van de wel bekende AutoHaagZeeuw consortium te Leiderdorp.

Tot nu zover een dikke pluim voor klanten behandeling, de rest moet ik nog ervaren maar als het gaat zoals tot nu dan denk ik dat dit een zeer plezierige rij en garage ervaring gaat worden, sjapo voor Paul.

Geplaatst

Aanbeveling , Kia Leiderdorp , zeer prettig en heerlijk relaxed zaken doen met de filiaal manager , mijn 1e Kia Sportage ( nieuwe ) hier gekocht en een zeer scherpe inruil gekregen , werd meteen gebeld toen de auto van de trailer afreed om hem even te komen bekijken , ongeloofelijk dat er toch dealers nog bestaan die betrokken zijn bij en met hun klanten , auto stond keurig in een aparte ruimte en kon door het aanwezige bescherm folie en schuimpjes mijn nieuwe tuut aanschouwen, heerlijk om naar te kijken, aflever datum is ongeveer een week ( aanvraag kenteken duurt 5 werkdagen ) , kortom tot zover een zeer tevrede klant die aangenaam verrast is door de tot nu gedane actie's van de dealer kant.

Het betreft een kia filiaal van de wel bekende AutoHaagZeeuw consortium te Leiderdorp.

Tot nu zover een dikke pluim voor klanten behandeling, de rest moet ik nog ervaren maar als het gaat zoals tot nu dan denk ik dat dit een zeer plezierige rij en garage ervaring gaat worden, sjapo voor Paul.

En niet te vergeten Leroy en de Mevrouw achter de receptie.

Geplaatst

En niet te vergeten Leroy en de Mevrouw achter de receptie.

Ooh nog vergeten, daar de aflevering iets later plaats vind, haalde ik niet de apk datum, zij hebben dit voor hun rekening genomen en de auto gekeurd, goed meegedacht en zeer redelijk hier op geanticipeerd ( overgens nul items uit keuring ), ik blij en zij tevreden, dus nog een item waar zij zeer professioneel mee omgaan, super.

Afleverings ervaring word vergvolgd zodra ik de auto heb opgehaald.

Geplaatst

mijn auto komt ook bij kia leiderdorp vandaan auto werd slordig afgeleverd garantie/onderhoudsboekje niet volledig ingevuld mijn kia klantenkaart niet aangemaakt een pen onder de motorkap laten liggen software navigatie niet ge update

toen een keer terug omdat het bestuurderportier niet netjes aansloot eerst de verkoper paul er na laten kijken nee dat hoort zo nadat ik duidelijk had gemaakt dat het niet zo hoorde een afspraak gemaakt om de portier af te stellen na een half uurtje komt de mevrouw van de receptie meneer het is niet gelukt maar het hoort zo hoor wij hebben hier ook autos waar het bij is ik dacht bij mezelf u werkt zeker in het weekend in het sprookjesbos van de efteling maar nadat ik heel duidelijk heb gemaakt dat het niet zo hoort kon ik ineens naar een schadebedrijf in leiden om er naar te laten kijken  

daar aangekomen was het eerste wat de monteur daar zei dat ziet er niet uit meneer hij wilde de deurvanger gaan afstellen maar 1 van de twee torxbouten was verneukt dus hij is langer aan het zoeken geweest naar een bout als met het afstelllen wat in 5 minuten was gefixt

ik koop een auto van 20000 euro dan verwacht ik dat er gewoon serieus aandacht aan mijn en mijn  auto wordt gegeven en niet iemand met een kluitje in het riet proberen te sturen want als je kia dealer bent en nog niet eens een deurvanger kan afstellen dan weet ik dat ik hier niet voor onderhoud met mijn kia terug kom

dus de laatste kleine beurt bij kia indumij rotterdam geweest was nog goedkoper ook :adanku:

Geplaatst

Bob,

Ik gaat het ervaren ( deze is nieuw en ik niet makkelijk dus we gaan het zien ), als ik daar een 36k auto koop mag ik ook wat verwachten, maar tot nu alleen nog positief, ik vindt het jammer van jouw negatieve ervaring echter ik deel die mening niet op dit moment , word vervolgd. ( misschien hebben ze inmiddels hiervan geleerd en hun visie bijgesteld )

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst

Ik heb mijn auto gekocht bij VKV groep in rotterdam. Deze garage is wel de top van de top als ik t ff mag zeggen. De auto was 1,5 jaar oud en zag er uit alsof ie net van de fabriek af kwam. Alle papieren erbij en netjes gepoetst en alle boekjes en onderhoudgeschiedenis. Ze vertelde me zelfs wie de vorige eigenaren waren en hielden me van alles op de hoogte mbt aanschaf. Omdat het een renault garage was konden ze geen renault garantie geven , maar in plaats daarvan kreeg ik een half jaar bovag garantie en haalden ze 500€ vd aanschafprijs af. Kheb bij het afhalen een halve tank benzine er bij gekregen ook en een bak koffie en koekje (erg belangrijk.. mensen onderschatten dit vaak :D ) en alles was in no-time afgehandeld. Nu moest ik dus een KIA dealer gaan vinden in de buurt en kwam bij ATS Zeist uit. Deze mensen leken me wat slordig in eerste instantie, maar na de eerste afspraak bleek al snel dat ze wel grondig te werk gingen. Ik had een offerte gevraagd voor het monteren van onderdelen en kreeg die vrij snel. Matjes voor in de achterbak (scheelt ernstig veel in het zoem-geluid in de auto.. aanrader) , rode ledverlichting, deurstrips en ruitewissers. Bij het op de afspraak komen bleek al snel dat er een verkeerde mat was geleverd.. voor een SW ipv mijn gewone cee'd, kennelijk verkope ze vooral de SW daar.. ken gebeuren. bij het monteren van strips was de lak beschadigd.. en een strip scheef. de rode leds waren wel goed gedaan. ik dacht laat ik alles rood maken en gelijk aan het interieurlicht.. de man bij de garage zei hmm geen idee of dat wel kan, maar zal het even voor u uitzoeken.. paar dagen later.. meneer we hebbe uw ledlampen gevonden en hebbe u akkoord nodig.. zei prima doe maar.. moest toch nog keer terugkomen. volgende afspraak gekomen, koffie voor me gehaald en vermeld dat t wel even ging duren of ik niet beter thuis kon wachten of wat anders kan doen.. hebbe ze me netjes naar huis gereden.. later op de dag weer opgehaald en mijn auto stond klaar.  denk mooi ff kijken of alles nu klopt.. strip was recht, niet alleen de interieurverlichting aan t dak rode led maar ook het handschoenenvakje ( helemaal nie aan gedacht zelf) , de 2 spiegellampjes witte leds in ( erg handig dubbele led/spiegel achter die zonnekleppen)  , alle beschadigingen aangetipt met lak, zelfs die 2 die niet door hun toedoen zijn ontstaan ( had zelf lakstift maar die zat nog nieuw in verpakking) , ze hebben t ook opgeschreven op de bon en hun  administratie dat mocht er roest/lakschade ontstaan door dit euvel dan word t onder kia garantie vergoed. ze hebben ook gelijk een kia family pas voor me aangemaakt en account op kia.nl en bij hunzelf. Geregistreerd voor kia garantie. Dit zat er niet of wel op ivm dat de auto niet bij een kia garage was onderhouden.. dus nu heb ik originele garantie weer. Ben al met al best wel tevreden met ze. Alleen prijzen zijn ze wel n beetje slordig in zoals vermeld eerder hier in dit topic. het mooie er van is alleen dat het dit keer voor mij gunstig uitpakte. Ik zit met mijn auto net voor de leeftijd dat ze gratis navi updates hebben, scheelde 180€ , de leds zijn gratis gemonteerd, kia familycard zou eigenlijk 65€ moeten kosten, servicebeurt was gratis (ok was ook niet veel, ruitewisservloeistof , olie en boordcomputer gecheckt) . Evengoed ga ik ze verlaten, want over een jaar woon ik in terwijde en daar is de ijsselsteinse dealer dichterbij en van horen zeggen de beste van nederland.. wat is beste eigenlijk? je mag verwachten dat ze hun werk goed en netjes uitvoeren en juiste prijslijst hanteren en service bieden.. dat ze vriendelijker zijn is n leuke extra, en een bak koffie halen,  maar niet zo boeiend voor je auto en portemonnee. in principe zouden ze allemaal even goede service moeten verlenen en geen de beste moeten zijn. anders kun je altijd nog klagen bij kia nederland en die gaan er gelijk achteraan voor je om het op te lossen. IMHO de service, onderhoud en gezelligheid van kia steekt met valg en wimpel boven de rest uit.

Geplaatst

Auto gisteren (donderdag) de Sportage opgehaald bij Autohaagzeeuw , zie voorgaande berichten , de aflevering ging zeer netjes , auto onder een rode deken , na de standaard afhandeling van het papierwerk een zeer uitgebreide uitleg gekregen , duurde al met al een ruim uur , ik was zeer tevreden met de hele afhandeling zoals deze gedaan werd , uiteindelijk weggereden met de nieuwe tuut , op het hele afleverproces kan ik alleen maar positief zijn , er was niet 1 vingerafdruk te vinden op en in de auto , deze is in het ruime uur van onder tot boven bekeken en besnuffeld , ik kon niets vinden waar ik over kon zeuren , DUS een perfekte aflevering , sjapo voor Paul , ik raad zeker deze dealer aan omdat mijn ervaring van minuut 1 tot laatste handdruk zeker meer dan keurig was , er is zeker nog zoiets als KLANT bij deze dealer , en daarbij komt er wordt in oplossingen gedacht en niet als eerste hoe snel is het geld uit zijn zak.

Dus ga zeker eens kijken en praten bij : autohaagzeeuw te leiderdorp.

• Like 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...