Jump to content

weke dealer?

KaDo

Recommended Posts

Wij rijden naar volle tevredenheid onze Kia Ceed diesel SW.Hij heeft nu 195000 gereden en we willen hem inruilen voor een jongere.

Alleen de dealer in Almere vinden we een ramp.Daar werkt zo n onbeschofte man.In Zeist zag ik we een mooie staan.Kent iemand ATS daar? Of iemand een andere optie waar we normale mensen werken.Wil waarsschijnlijk voor een comfort gaan uit 2012 of business pack maar zie nog niet de verschillen echt

Wij rijden naar volle tevredenheid onze Kia Ceed diesel SW.Hij heeft nu 195000 gereden en we willen hem inruilen voor een jongere.

Alleen de dealer in Almere vinden we een ramp.Daar werkt zo n onbeschofte man.In Zeist zag ik we een mooie staan.Kent iemand ATS daar? Of iemand een andere optie waar we normale mensen werken.Wil waarsschijnlijk voor een comfort gaan uit 2012 of business pack maar zie nog niet de verschillen echt

Dealer Blokhuis in Amersfoort is goed .

Wij zijn heel tevreden over Dijkstra in Heerenveen. Maar het is denk ik even handig om te vermelden waar je vandaan komt zodat er goede suggesties voor bij jou in de buurt gegeven kan worden.

mijn auto ook bij autohaag zeeuw gekocht, maar is pas 4 maanden oud dus nog geen ervaring, ik heb bij filliaal Rotterdam gekocht maar mag hopen dat ze bij Zeeuw op alle vestigingen een kwaliteitstandaard hebben 

ATS, zeist. Prima dealer volgens mij. Heb daar auto gekocht en in onderhoud.

grt.

ik ga naar de topdealer van 2014 DURMI in Zwaag tot nu toe op wat kleine dingen na wel tevreden 

moet morgen mijn auto weer afgeven voor een nieuwe kopeling en controleren van de ISG die het niet doet ???

dus even kijken of ik tevreden blijf

1511720_697540983609651_2137198867_n.png

• Like 1

Guest Warmentuuter
logo_tbb.png

Ten Boekel en Bakker Alkmaar, Schagen en Beverwijk.

Krijg je nog korting op de onderhoudsbeurt ook als je lid van de Kiaclub bent.

Het gekke is dat dealers en/of medewerkers amper mee lezen.

Crum als monteur bij een dealer is er één van en ook medewerkers van Kia-Wolters en Kia Breda Oosterhout lezen mee.

Wat de rest doet is heel vaag.

Zelf was ik klant in Houten en daar werd dit forum als "geinig, ±boeie" weggewuifd.

Jammer dat de ervaring bij de KIA-dealer Almere zo slecht is. Kan mij bij één receptiemedewerker (inderdaad) bedenken dat het vrij 'stroef' gaat.

Maar verder is onze ervaring met deze dealer goed. Na 4 jaar net onze vorige Kia cee'd ingeruild voor een gloedjenieuwe. Helaas moest ik met de vorige een paar keer langs voor gebreken. Keurig onder garantie verholpen. Wel vind ik - maar dat is algemeen bij KIA - de kosten voor de beurten vrij fors.

De aankoop van de 'nieuwe' (en aflevering) verliep prima. 

P.s.1. nee, ik heb geen banden/geen familie/geen kennissen met deze mensen of dit bedrijf.

P.s.2. de nieuwe ceed is weer een verbetering ivm de versie die wij hiervoor hadden. Vooral 'stiller'. En mooier natuurlijk :-)