KaDo Posted March 4, 2014 Share Posted March 4, 2014 Wij rijden naar volle tevredenheid onze Kia Ceed diesel SW.Hij heeft nu 195000 gereden en we willen hem inruilen voor een jongere. Alleen de dealer in Almere vinden we een ramp.Daar werkt zo n onbeschofte man.In Zeist zag ik we een mooie staan.Kent iemand ATS daar? Of iemand een andere optie waar we normale mensen werken.Wil waarsschijnlijk voor een comfort gaan uit 2012 of business pack maar zie nog niet de verschillen echt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
inekepj Posted March 4, 2014 Share Posted March 4, 2014 Wij rijden naar volle tevredenheid onze Kia Ceed diesel SW.Hij heeft nu 195000 gereden en we willen hem inruilen voor een jongere. Alleen de dealer in Almere vinden we een ramp.Daar werkt zo n onbeschofte man.In Zeist zag ik we een mooie staan.Kent iemand ATS daar? Of iemand een andere optie waar we normale mensen werken.Wil waarsschijnlijk voor een comfort gaan uit 2012 of business pack maar zie nog niet de verschillen echt Dealer Blokhuis in Amersfoort is goed . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Creative Name Posted March 4, 2014 Share Posted March 4, 2014 AutoHaag Zeeuw in Den Haag is ook echt perfect, waar kom je vandaan? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plattie Posted March 4, 2014 Share Posted March 4, 2014 Wij zijn heel tevreden over Dijkstra in Heerenveen. Maar het is denk ik even handig om te vermelden waar je vandaan komt zodat er goede suggesties voor bij jou in de buurt gegeven kan worden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeroensw Posted March 4, 2014 Share Posted March 4, 2014 Braber in ede heb ik hele goede ervaringen mee en staat verder goed aangeschreven Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nederrat Posted March 4, 2014 Share Posted March 4, 2014 Braber in ede heb ik hele goede ervaringen mee en staat verder goed aangeschreven Dat hoop ik wand daar hebben we de ceed gekocht Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jack_z Posted March 4, 2014 Share Posted March 4, 2014 mijn auto ook bij autohaag zeeuw gekocht, maar is pas 4 maanden oud dus nog geen ervaring, ik heb bij filliaal Rotterdam gekocht maar mag hopen dat ze bij Zeeuw op alle vestigingen een kwaliteitstandaard hebben Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sander GT Posted March 4, 2014 Share Posted March 4, 2014 <Flauw on> Nee Jack, een fiets heeft een standaard. Een vestiging heeft een slot! <Flauw off> 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jack_z Posted March 4, 2014 Share Posted March 4, 2014 ooooooooh ik moet ook beter opletten met al die slimme kia rijders hier 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oude Posted March 4, 2014 Share Posted March 4, 2014 ATS, zeist. Prima dealer volgens mij. Heb daar auto gekocht en in onderhoud. grt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KaDo Posted March 5, 2014 Author Share Posted March 5, 2014 Hoi Dank jullie wel. Ik woon in Almere. Zeist is dan idd een optie. Staan momenteel weinig occasions van een SW diesel met garantie. Ga even op zoek bij de genoemde dealers. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sjonster Posted March 5, 2014 Share Posted March 5, 2014 Kooijman Utrecht? Daar heb ik mijn Rio gekocht. Geen klachten mbt de service. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vengafan Posted March 5, 2014 Share Posted March 5, 2014 Ik zou gaan voor KIA Wolters in IJsselstein, goede service no nonsens en meedenkende mensen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jack_z Posted March 5, 2014 Share Posted March 5, 2014 wel leuk om te lezen dat menigeen toch tevreden is over zijn\haar dealer, Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xtra40 Posted March 5, 2014 Share Posted March 5, 2014 ik ga naar de topdealer van 2014 DURMI in Zwaag tot nu toe op wat kleine dingen na wel tevreden moet morgen mijn auto weer afgeven voor een nieuwe kopeling en controleren van de ISG die het niet doet ??? dus even kijken of ik tevreden blijf 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wimke Posted March 5, 2014 Share Posted March 5, 2014 Schouten in Ermelo, fijne zaak waar je echt nog als klant=koning wordt behandeld. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Warmentuuter Posted March 6, 2014 Share Posted March 6, 2014 Ten Boekel en Bakker Alkmaar, Schagen en Beverwijk. Krijg je nog korting op de onderhoudsbeurt ook als je lid van de Kiaclub bent. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vengafan Posted March 6, 2014 Share Posted March 6, 2014 die korting op onderhoudsbeurten zou iedere KIA dealer aan leden moeten geven Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigwade Posted March 6, 2014 Share Posted March 6, 2014 Het gekke is dat dealers en/of medewerkers amper mee lezen. Crum als monteur bij een dealer is er één van en ook medewerkers van Kia-Wolters en Kia Breda Oosterhout lezen mee. Wat de rest doet is heel vaag. Zelf was ik klant in Houten en daar werd dit forum als "geinig, ±boeie" weggewuifd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raimond24 Posted March 6, 2014 Share Posted March 6, 2014 Bij de dealer in Oosterhout ook zeer tevreden. Hier heb ik al mijn 2e cee'd gekocht. Als je lid van dit forum bent krijg je ook korting. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peterrrrr Posted March 7, 2014 Share Posted March 7, 2014 Kijk ! Dat is altijd goed te horen/lezen @ Bigwade: Het is tegenwoordig de medewerker van Leendert van den Born Oosterhout die meeleest en regelmatig reageert hoor ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigwade Posted March 7, 2014 Share Posted March 7, 2014 Bij de dealer in Oosterhout ook zeer tevreden. Hier heb ik al mijn 2e cee'd gekocht. Als je lid van dit forum bent krijg je ook korting. Die bedoel ik, haha ! Heb het aangepast. OOSTERHOUT DUS ! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
@Mike Posted March 8, 2014 Share Posted March 8, 2014 Ik ken geen weke dealers van kia. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jack_z Posted March 8, 2014 Share Posted March 8, 2014 Ik ken geen weke dealers van kia. je bent scherp Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niek63 Posted March 13, 2014 Share Posted March 13, 2014 Jammer dat de ervaring bij de KIA-dealer Almere zo slecht is. Kan mij bij één receptiemedewerker (inderdaad) bedenken dat het vrij 'stroef' gaat. Maar verder is onze ervaring met deze dealer goed. Na 4 jaar net onze vorige Kia cee'd ingeruild voor een gloedjenieuwe. Helaas moest ik met de vorige een paar keer langs voor gebreken. Keurig onder garantie verholpen. Wel vind ik - maar dat is algemeen bij KIA - de kosten voor de beurten vrij fors. De aankoop van de 'nieuwe' (en aflevering) verliep prima. P.s.1. nee, ik heb geen banden/geen familie/geen kennissen met deze mensen of dit bedrijf. P.s.2. de nieuwe ceed is weer een verbetering ivm de versie die wij hiervoor hadden. Vooral 'stiller'. En mooier natuurlijk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts