kia_21 Posted March 5, 2014 Posted March 5, 2014 Beste Kiaclub members, Ik heb sinds een piepende raam. Als ik de raam op auto naar beneden laat zakken piept deze enorm. Heel erg vervelend geluid. Het geluid word wel erger als het heeft geregend. Weet iemand hoe ik dit probleem kan verhelpen?
xtra40 Posted March 5, 2014 Posted March 5, 2014 de boel in het vet zetten ook kan je je raam gelijders even in de siliconen zetten maar het lijkt mij een gevalletje garantie raam hoort niet te piepen dus even langs de dealer voor het zelfde geld zit er iets niet goed en het is niet een vrezenlijke moeilijke klus voor ze
bigwade Posted March 5, 2014 Posted March 5, 2014 Tijdens de poetsmeeting in Zundert aug 2012 is het gebruik van siliconen in en om een auto ten alle tijden afgeraden. Mijn ervaring is iid ook dat dingen er juist van gaan kraken.. Maar ik kan het helemaal mis hebben, dat dan weer wel.
xtra40 Posted March 5, 2014 Posted March 5, 2014 Tijdens de poetsmeeting in Zundert aug 2012 is het gebruik van siliconen in en om een auto ten alle tijden afgeraden. Mijn ervaring is iid ook dat dingen er juist van gaan kraken.. Maar ik kan het helemaal mis hebben, dat dan weer wel. een klein beetje in je raam rubbers kan wel maar nooit tussen dachbord of deur panelen inderdaad
Ysie Posted March 6, 2014 Posted March 6, 2014 een klein beetje in je raam rubbers kan wel maar nooit tussen dachbord of deur panelen inderdaadMag ik vragen wat er kan gebeuren als je dit wel doet?
Creative Name Posted March 6, 2014 Posted March 6, 2014 Je raam inspuiten met WD40 werkt ook erg goed
xtra40 Posted March 6, 2014 Posted March 6, 2014 Mag ik vragen wat er kan gebeuren als je dit wel doet? nou eerst zijn dan alle kraakjes weg om vervolgens 3x zo erg terug te komen om da de delen dan nog beter over elkaar heen kunnen schuiven en dus nog meer gaan kraken ( dit slijt er met de tijd wel weer uit )
kia_21 Posted March 6, 2014 Author Posted March 6, 2014 Dan heeft Kia een extra klus erbij. Ik krijg namelijk ook nieuwe stoelbekleding (voor). 3x terug geweest voor vlekken in de bekleding. Na 3x diep reinigen nog steeds smerig en nu krijg ik nieuwe. Hoop dat het nu wel schoon blijft!
Recommended Posts