Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hallo,

weet iemand of er een mogelijkheid bestaat voor een hoogteregeling van de passagiersstoel?

In landen met het stuur rechts is dat dus de bestuurdersstoel en daar is die regeling dus standaard, de onderdelen bestaan dus.

Misschien is het technisch niet mogelijk omdat er onder de rechter stoel andere onderdelen geplaatst zijn (ik kan dat niet controleren mijn Carens staat nog in Korea :wink: )

Weet iemand meer? Onderdelennummers? Prijs? ...

Posted

Ik rij zelf met een Carens en heb er geen idee van eigenlijk, volgens mij is dit niet mogelijk omdat dit niet bestaat (kabel harnas zal anders liggen). En of er plaats voor is weet ik ook niet, onder de stoel zit namelijk ook de externe versterker van de radio enzo.

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Posted

Tijdens de testdrive in Monaco reden wij een Carens met hoogteverstelling op de stoel.

Het is dus wel mogelijk. Dit waren overigens auto's met Duitse kentekens.

Posted

Tijdens de testdrive in Monaco reden wij een Carens met hoogteverstelling op de stoel.

Het is dus wel mogelijk. Dit waren overigens auto's met Duitse kentekens.

Interessant!

Ik heb echter snel even de Duitse uitrustingsdetails voor 2014 geraadpleegd en daar is enkel de hoogteregeling voor de bestuurdersstoel opgevoerd :unsure:

Posted

Mijn Carens is een full option duitser, en heb het niet...

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Posted

Interessant!

Ik heb echter snel even de Duitse uitrustingsdetails voor 2014 geraadpleegd en daar is enkel de hoogteregeling voor de bestuurdersstoel opgevoerd :unsure:

Inderdaad, verkeerd gelezen....

Posted

Je kan misschien een RHD bestuurder stoel monteren, dit gaat wel een duur grapje worden vrees ik....en waar ga je zoiets vinden. En de bekabeling zal ook aangepast moeten worden?