Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Zwart dak of toch niet

Aanbevolen Berichten

Gast Vitara 2
Geplaatst

Wij hebben een witte Rio en ik loop al weken te dubben of ik het dak nou wel of niet hoogglans zwart moet laten plakken. Ik vindt het zelf wel mooi maar misschien ook een beetje over de top. kan je hier mee wegkomen als je de 45 al gepasseerd ben of zeggen jullie zo als hij is is hij mooi genoeg ....chic sportief?

post-1869-0-33161000-1397758115_thumb.jpg

post-1869-0-03585700-1397758135_thumb.jpg

Geplaatst

allereerst is 45 jaar oud peanuts natuurlijk, jonge man :P en ik vind een zwart dakje ook mooi, maar dan wel op een witte auto :P en de mijne is titanium grijs dus ik laat er gewoon een zwart zonnedakje inzetten ;) 

• Like 1
Gast Vitara 2
Geplaatst

Carbon kan met even na de 45 nog net.

Ik zou het doen !

Carbon gaat het zeker niet worden. Komt verder nergens in de auto terug

Geplaatst

Ik zeg doen! Vind het erg mooi staan bij een witte Rio! En daar heeft leeftijd niks mee te maken! M'n achterbuurvrouw van rond de 70 rijdt sinds een half jaar in een DS3 omdat ze het zo'n kek wagentje vindt! Geweldig toch!

• Like 1
Geplaatst

Heej dat is een bekende auto  :wink:  ik zeg doen!!! ik heb glanzend zwart gekozen omdat terug komt in de achterruiten. En omdat ik het mooier vond  :-). en de leeftijd speelt geen rol.

In mijn garage heb ik meer foto's

• Like 1
Gast Vitara 2
Geplaatst

Ik vind 't ook wel mooi, maar het gaat er toch voornamelijk om of je 't zelf mooi vindt?

Helemaal mee eens, maar in mijn omgeving kreeg ik wel gelijk te horen je bent geen 18 meer ( zo voel ik me wel ;) ) vandaar even polsen.

Geplaatst

Heej dat is een bekende auto  :wink:  ik zeg doen!!! ik heb glanzend zwart gekozen omdat terug komt in de achterruiten. En omdat ik het mooier vond  :-). en de leeftijd speelt geen rol.

In mijn garage heb ik meer foto's

Ik vond bij jou je spiegels ook heel erg mooi

past er weer perfect bij

• Like 1
Geplaatst

Helemaal mee eens, maar in mijn omgeving kreeg ik wel gelijk te horen je bent geen 18 meer ( zo voel ik me wel ;) ) vandaar even polsen.

in mijn omgeving vinden ze mij slank, ik geloof ze niet, dus jij moet gewoon je dakkie zwart laten wrappen, en voordeel van wrappen is dat je het er weer vanaf kan halen toch ;)

Geplaatst

moet je doen is echt heel erg mooi gezicht zeker op een witte en het is dan ook net of je een panorama dak er in hebt 

1796742_288206961336172_89602677_o.jpg

1617341_288207178002817_628923687_o.jpg

Theo staat op die eerste foto nou net te kijken alsof hij wil zeggen "waar zijn die koplampen" toch :P

Geplaatst

Ik heb ook een zwart dak.... En een zwarte motorkap, zwarte deuren... Alles zwart eigenlijk

• Like 4
Gast Vitara 2
Geplaatst

@Jordan, misschien is voor jou een wit dak een leuke suggestie?

Alls wit plakken behalve het dak :cool:  :cool:  :cool:

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...