Ga naar inhoud

Nieuw hier...


roos30

Aanbevolen Berichten

Effe voorstellen... via Google op deze site....want ik heb al vraag geplaatst op het forum.

Ben eigenlijk al meer dan 12 jaar fervent motor rijdster waar ik maar 1 keer met pech langs de kant van de weg stond en een auto was altijd voor erbij als het echt koud en glad wordt. Via Panda, Polo, 205 nu dus Picanto. Heb door deze autootjes veel geleerd om met mankementen om te gaan.  Heb de luxe van stuurbekr. AC, el. ramen voor en achter, centr. .deurvergr. air bags, buitensp. elektr. ABS enz nooit eerder gehad. Wel kapotte dynamo, ontsteking, lekke kachel, vastzittende remmen, gebroken raam kabel enz enz. Gelukkig een handige broer die helpt dat ik de garages niet plat loop en die bijna alles zelf doet aan zijn Amerikaanse Wrangler, waarvan je de motor niet hoeft uit te lezen en resetten zegt hij. Bougies, olie, vloeistoffen ,filters, wissers, lampen, banden en andere kleinigheden luk tmij zelf wel. Weet dat sommige automobilisten niet veel op hebben met motorrijders, ik kan het van beide kanten bekijken. Als jullie ooit een Picanto zien met een sticker Ik MOTOR ook zien toeter maar.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Welkom op het forum Roos.

 

Ook handige motorrijdsters met twee rechterhanden zijn welkom op het forum. Mijn broer hierboven was mij al voor zie ik......

Veel lees- en postplezier toegewenst!

 

welkom33-2.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites


Jongens, mannen, heren en dames, zijn jullie automobilisten altijd zo snel gevat op elkaar?

Ik wilde mij alleen ff voorstellen, Ik heb gewoon een fijne Picanto, 2005,1.1 en nog wat, grijs mettalic zoals er zoveel rond rijden (alleen waarschijnlijk de enige Picanto met zo;n rode sticker achterop) Ik had liever nuttige reacties op mijn vraag in de rubriek Picanto

wel trusten iedereen

Link naar reactie
Delen op andere sites


Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...