Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Duidelijkheid over onderhoud en onderdelen, erg belangrijk!

Ga naar de oplossing Opgelost door Pipercub,

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

En al die andere monteurs die je niet ontmoet hebt zijn dus per definitie prutsers???????????

Nee, da's nou ook flauw, je moet gewoon naar de garage waar je je prettig voelt en als je de mensen kent is dat een plus.

Vaak houden werkplaatsrecepties de klanten weg bij de techneuten.

Dat is ze geleerd op hun marketingcursus.

Zit dan ook vaak een 4uur cuppesoeptype tussen en dan ben je helemaal aan de beurt.

Garages die dat snappen en het contact kort houden, en dat kan zelfs de dealer zijn, hebben de toekomst in de particuliere markt.

Voor mijn FIAT heb ik zo'n plek gevonden in Nieuwegein.

• Like 2
Geplaatst

Ben ook gekke Henkie niet en die auto is al lang uit de garantie en heeft inmiddels het tonnetje fluitend gepasseerd.

Een fluitende motor duid heel vaak op een defect lager of een teken dat de turbo het binnenkort begeeft. :wink:

Moet je meteen mee naar een dealer  :-)  :-)   :online2long:

Grtz.

Specialmade

Geplaatst

Een fluitende motor duid heel vaak op een defect lager of een teken dat de turbo het binnenkort begeeft. :wink:

Moet je meteen mee naar een dealer   :-)   :-)   :online2long:

Grtz.

Specialmade

Denk jij nou echt dat zo'n Koreaans kwaliteits product, gefabriekt in india een fluitje heeft ?

Wat er niet op zit kan niet stuk :wink:

google even "spreekwoordelijk"

• Like 1
Geplaatst

Denk jij nou echt dat zo'n Koreaans kwaliteits product, gefabriekt in india een fluitje heeft ?

Wat er niet op zit kan niet stuk :wink:

google even "spreekwoordelijk"

Mijn dokter zegt: T'is vanzelf begonnen............ dan houdt het ook vanzelf op ?

Korea- Indië - !

ik volgt het even niet meer!

• Like 1
Geplaatst

Geen idee.

Het kan morgen opgeschoond worden, gesloten en gepind worden.

De punten zijn feitelijk gemaakt en het is helder als glas. #moderator

Geplaatst

Gas is feitelijk een afvalproduct......dit ter overweging.

• 2 weken later...
Geplaatst

Vorige week de Sp3 in de Kia garage gebracht voor jaarlijks onderhoud....- onderhoud 30.000km:190€ ,

Vervangen voorste remblokken :150 euro

Totaal :340 €.... Valt mee te leven :-)

• Oplossing
Geplaatst

Die remblokken had je zelf wel kunnen doen met de diverse instructies op dit forum. Had je 100 euro gescheeld.

Als je jouw wiel kan verwisselen kan je ook je remblokken verwisselen.

Peace of cake zou de Engelsman zeggen.

Ik heb mijn band laten vervangen bij de dealer die ik kapot gereden had in België. Op de vraag dat wat dat ging kosten van het antwoord een 240,00 Euro. Mijn opmerking was dat ik de garage wel wat wilde laten verdienen maar geen 100,00 Euro voor een band. Deze is te verkrijgen via Internet voor 110,00-130,00 euro, thuis bezorgt.

Mijn Sportage heeft een grote beurt gehad, standaard tarief + 108,-- Euro voor de band. Kijk dat is binnen komen.
:punk:

Gast Timo0103
Geplaatst

Die remblokken had je zelf wel kunnen doen met de diverse instructies op dit forum. Had je 100 euro gescheeld.

Als je jouw wiel kan verwisselen kan je ook je remblokken verwisselen.

Peace of cake zou de Engelsman zeggen.

Ik heb mijn band laten vervangen bij de dealer die ik kapot gereden had in België. Op de vraag dat wat dat ging kosten van het antwoord een 240,00 Euro. Mijn opmerking was dat ik de garage wel wat wilde laten verdienen maar geen 100,00 Euro voor een band. Deze is te verkrijgen via Internet voor 110,00-130,00 euro, thuis bezorgt.

Mijn Sportage heeft een grote beurt gehad, standaard tarief + 108,-- Euro voor de band. Kijk dat is binnen komen.

:punk:

AMEN !!!! zo denk ik ook met mijn hoofd  :-D :grin: :-D

Geplaatst

Geef je 120% gelijk,zit wel wat verveeld met de garantie dan...

Remblokken vervangen is voor mij geen probleem ,heb er al honderden vervangen,dat is het probleem niet.

Ze waren zelfs nog niet gans versleten,had ze gecheckt nog voor die de garage binnenging.

Maar die redeneert als volgt,klant moet er een gans jaar nog mee kunnen rijden,zonder brokken,

Dus vervangen die boel...

Denk toch dat ik er eens ga over nadenken,met 100 euries kan je al eens lekker gaan dineren :-)

Geplaatst

Remmen zit sowieso geen garantie op.

akkoord.maar wat dan met het invullen van het onderhoudsboekje,kunnen ze moeilijk over doen als er toevallig een gebrek aan het remsysteem zou zijn bv.

Weet het,je steekt er veel geld mee in je zakken,en het bijt ook in mijn been wat ze zoal durven vragen in de (Kia)garage,zeker als je de prijzen kent van de onderhoudswisselstukken.

Bij onze 2de wagen,Peugeot 206Cabrio,doe ik het onderhoud zelf.

Puur Informatief wat het laatste onderhoud me zelf gekost heeft nl : luchtfilter,benzinefilter,oliefilter,synth.olie,bougies,carterstopring,interrieurfilter,4 nieuwe schijfremmen ,remblokken voor en achter.

Heeft me om en bij de 260 euro gekost,durf er niet aan te denken wat de garage zou gevraagd hebben...x4???

Maar die mensen moeten ook leven ,hé,dat begrijp ik wel,en dat is in elk vak.

En ook niet iedereen heeft de kennis om aan een auto te werken.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...