Jump to content
Onderdelenshop24.com

Wat vinden jullie van de nieuwe Sorento?

Recommended Posts

Guest GreyGriffin
Posted

Zag vanochtend op het Buzz Blog de eerste foto's van de nieuwe Sorento. Wat vinden jullie ervan?

3rd-Generation-Kia-Sorento_Europe-Spec-f

3rd-Generation-Kia-Sorento_Europe-Spec-r

3rd-Generation-Kia-Sorento_Europe-Spec-s

Van mij mag-ie komen!

Op de Autosalon van Parijs (4 - 19 oktober) kun je hem voor het eerst gaan bewonderen.

Posted

Ik vind hem ook wel goed gelukt, ook nog wel duidelijk als Sorento te herkennen!

Posted

Vind em niet mooi.

Gekke aziatische neus zal het prima doen in de USA maarhier hebben we stijlvollere

alternatieven.

Die grill is wel een beetje een stijlbreuk. (bol en die knik op rechts)

Ik hoop niet dat de andere modellen ook die kant op gaan.

Guest GreyGriffin
Posted

De eerste officiële foto's zijn pas vandaag door Kia geopenbaard.

Guest GreyGriffin
Posted

Zwaar gecamoufleerd, maar wel een mooi inkijkje op het interieur! Kia zal een van de komende dagen wel met de eerste officiële interieur-kieken komen.

Posted

Ik ben ook wel benieuwd wat voor motoren ze erin hangen.

Zouden ze fatsoenlijke benzine turbo's gaan leveren (bv. 2.0 250+ pk/300+ nm)?

Posted

Concrete princess. 

Hij zal in het echie best mooi zijn, maar staat voor mij mijlenver af van wat ooit de Sorento was. Nou heb ik toch geen Sorento 2015 centen, dus dat scheelt :)

• 2 weeks later...
Guest GreyGriffin
Posted

Inderdaad, een fraai interieur, dat de eerder 'gelekte' tekening ook geheel dekt. Alleen de snelheidsmeter is naar mijn smaak wel een beetje heel fors uitgevallen.

• 2 weeks later...
Guest GreyGriffin
Posted

Vandaag is de nieuwe Sorento in Korea officieel voorgesteld. Ook de motorisering is bekend gemaakt.

Naar Europa komen: een 2.2 liter turbo-diesel en als benzine-uitvoering een 2.4 liter GDI (Gasoline Direct Injection). Op 2 oktober is de Europese onthulling van de Sorento op de Parijse Autosalon.

Sorento29th.jpg

Posted

Uiterlijk vind ik persoonlijk niet zo speciaal/ Achterst zijruit had van mij meer door mogen lopen tot een volwaardige ruit  dit i.v.m. de 7 zitplaatsen.

Binnen is het een beetje saai, Midden op het dashboard is er geen eenheid met de climate controle en het navigatie/radio systeem,

Auto had van mij moderner mogen zijn qua interieur looks. Grill had een stoere lijn met de verlichting moeten vormen nu is de grill teveel naar mijn zin aanwezig.

Is al met al geen lelijke auto maar had meer verwacht van deze kolos.

Posted

Hele mooie wagen, maar vind dat ze nogal is gekopieerd van de Jeep Grand Cherokee, zeker de achterkant, dus origineel niet echt! vergelijk zelf maar even  :wink:

2014-jeep-grand-cherokee-facelift-spy-sh

• 3 weeks later...
  • 3 weeks later...