Pugnator Fortis Geplaatst 7 November, 2014 Geplaatst 7 November, 2014 @Gertwan, ik had het zelfde probleem met een 550. Dealer heeft vorige week gebeld en hebben een update uitgevoerd en je gelooft het of niet. maar het is serieus een veel beter en ander toestel. Misschien een belletje richting boxmeer waard. Quote
Swift Style Geplaatst 7 November, 2014 Geplaatst 7 November, 2014 @Gertwan, ik had het zelfde probleem met een 550. Dealer heeft vorige week gebeld en hebben een update uitgevoerd en je gelooft het of niet. maar het is serieus een veel beter en ander toestel. Misschien een belletje richting boxmeer waard. Volgens mijn dealer waren deze systemen al van de allerlaatste firmware voorzien. Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 8 November, 2014 Geplaatst 8 November, 2014 Zaterdagochtend 8 november en wat was er ook al weer die dag aan de hand. Er was zoveel ruchtbaarheid aan gegeven via Facebook, Google+ en de Kiaclub dat je kon er bijna niet omheen om het te vergeten. En ik vind het zelf ook wel prettig om te weten dat je met een veilige auto de winter ingaat en het is nog eens gratis ook. Hoe Hollandser willen we het hebben Zo kwam ik om negen uur aanrijden bij Ten Boekel en Bakker en zag dat het al gezellig druk was. Het viel me op dat er deze ochtend vele Venga rijders waren, die in de showroom stonden met een lekker Noord Holland bakkie koffie met een plakje cake. Zo staan we ook bij een nieuwe mooie rode Venga Vibe te kijken. Dat is wel het laatste model maar natuurlijk nog niet die net uit is. Ruud Dekker (verkoper) wist ons te vertellen deze er over anderhalve maand is. En dan mogen we allemaal terug komen om deze te bewonderen. Dat gaan we zeker doen. Of deze net zo goed is als de voorganger is zal in de toekomst blijken. In Alkmaar en Schagen gaan ze als warme broodjes over de toonbank. En dat is goed om te horen in deze tijd. Of zijn de West Friezen verstandige en slimme mensen. Dat laat ik in het midden. Hier gaat de Warmentuuter niets over schrijven. ha,ha,ha,ha Ondertussen staat onze Venga op de brug. Het is normaal gesproken uit veiligheids overweging niet de bedoeling dat je de werkplaats in loopt maar voor een mooi plaatje was dit niet een probleem. Het natuurlijk ook een beetje Mijn Kia testdag. De monteur is lekker bezig met de controle. Tja en je weet wie lekker bezig moet je niet storen dus ging mijn wandeling naar de showroom. Daar viel me toch wel een aparte Picanto op. Je moet er wel van houden om met een kunstwerk op je deur rond te rijden. Ik had een filmpje gezien dat er ook een zanger achterin zat maar die had men bij deze uitvoering weg gelaten. Lijkt me ook knap lastig zo een kerel met gitaar achterin die in je oor loopt te tetteren. Nogmaals je moet er van houden. Maar voor de liefhebber, je rijdt wel in een aparte Picanto. Misschien wordt deze door de jaren heen wel meer waard. Achter me hoor ik een vriendelijke stem dat mijn Venga klaar is. Krijg het rapport, een cadeautje van Kia en de sleutels. Lees het rapport en door en alles heeft het vinkje goed. De receptioniste zegt lachend van had je wat anders verwacht met een Venga. Tja en zo is het ook. Aan het einde van de maand nog de winterbandjes er onder. Dan zijn we er helemaal klaar voor. Een veilige auto en altijd een volle telefoon dankzij de Kia powerbank. Wie doet ons wat. groet, Warmentuuter Johan Quote
Jannic Geplaatst 8 November, 2014 Geplaatst 8 November, 2014 Ook bij de Kia (Nissan) dealer Bogers in Halsteren was het druk. De 1e klanten waren er al om 8.00 uur. Om 9.00 begonnen ze met de testdag. Ik was er om 9 uur en nummer 25. Bij Bogers kregen we koffie en stroopwafels. het was druk genoeg en er is zat te zien. De Picanto van m'n vrouw was tip top. Eigenlijk was de check nergens voor nodig maar ik snap best dat Kia graag de klanten naar z'n showrooms lokt. In ieder geval is het een prima service, het was gezellig en ik kreeg nog een leuk cadeautje toe. En dat allemaal tegen €0,00 op de afrekening. Goed gevoel toch? 2 Quote
PatrickPR Geplaatst 8 November, 2014 Geplaatst 8 November, 2014 In Boxmeer was het rond een uur of 10 ook al hartstikke druk. Ik was er dacht ik rond 9.45 uur, en was om 11.15 uur weer weg. In Boxmeer was er naast de koffie gezorgd voor borrelnootjes en tomatensoep met stokbrood. Natuurlijk veel te zien in de showroom. Zelf ben ik erg gecharmeerd van de Carens en de Cee'd, en de Optima hybrid was pal voor de deur als eerste blikvanger neergezet. Na afloop ook de mooi compacte powerbank in ontvangst mogen nemen. Mijn auto was in uitstekende staat, afgezien van de ruitenwisservloeistof die op was. Ik had van tevoren aangegeven dat er geen vloeistoffen bijgevuld mochten worden, dus heb em bij thuiskomst tot de nok gevuld. 1 Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 8 November, 2014 Geplaatst 8 November, 2014 Ik zag net dat een flesje kia ruitensproeier vloeistof in de bekerhouder had gekregen. Leuk, en goed dat ik geen dorst had vandaag. Ha, ha, ha, ha. Kan het tankje nu goed vullen voordat de venga voor een beurt gaat Quote
artcev Geplaatst 8 November, 2014 Geplaatst 8 November, 2014 Wij gingen weer naar winter test dag in drachten De rio en de pikanto met vlag en wimpel geslaagd Was weer gezellig en een leerzame polijst demo gehad 1 Quote
bigwade Geplaatst 8 November, 2014 Geplaatst 8 November, 2014 Wie doet ons wat. groet, Warmentuuter Johan Man wat een mooi verslag met geweldige foto's ! Ik vermoed een Canon SX50 ? 1 Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 8 November, 2014 Geplaatst 8 November, 2014 Man wat een mooi verslag met geweldige foto's ! Ik vermoed een Canon SX50 ? je mag nooit meer raden. Quote
Murcielaygo Geplaatst 8 November, 2014 Geplaatst 8 November, 2014 Vanochtend alleen even de PowerBank willen halen, maar toch ook even een worstenbroodje en een kop thee genomen. Was aardig druk bij Denissen in Tilburg, dus ben blij dat ik de check niet nodig had. De PowerBank zelf had ik helaas twee uur later al nodig, gelukkig had 'ie al wat lading. Door een grote stroomstoring (27.000 huishoudens) aangewezen geweest op mijn telefoon en die was dus bijna leeg. En geen stopcontact om te laden. Ook niet in de Pica, want die stond vast in de carwash... Borstel ervoor en de noodbediening van de deur erachter bleek dus stuk. Quote
John Kanon Geplaatst 8 November, 2014 Geplaatst 8 November, 2014 Hier ook even geweest,allen de ruitenwissers voor waren kapot,rubber laat los. Kan nog wel even mee,het is 1 en 2 cm,maar na ruim een jaar vind ik dat wel wat snel en in de afgelopen winter viel de belasting toch wel mee,hebben beslist geen enkele keer vastgevroren gezeten. Ik had na de ruitvervanging bij Carglass een gratis set in de auto liggen. Toen ik dat de monteur vertelde,antwoorde hij dat ik dan mooi wat te doen had. Dat had natuurlijk anders gekund of in het kader van service,gemoeten,maar dat zal me zelf ook nog wel lukken,hoop ik. Ruitvervanging kon niet bij de dealer. Quote
Danny Rio Geplaatst 9 November, 2014 Geplaatst 9 November, 2014 Kia testdag @ Amersfoort (Blokhuis) Wij kwamen aanrijden en zagen al een flink gevulde parkeerplaats. Even aangemeld bij de receptie en onder het genot van een kopje koffie, cake en erwtensoep met roggebrood was het wachten begonnen. Het was zo druk dat er een monteur extra opgeroepen werd uit Harderwijk waar het een stuk rustiger was. Na ruim 2 uur gewacht te hebben was de Kia Rio helemaal klaar en oké bevonden. Inderdaad de powerbank en een kalender in ontvangst genomen. Veilig de winter door! Leuk om mee te maken. Quote
Gast wil51 Geplaatst 9 November, 2014 Geplaatst 9 November, 2014 Ik ben weg gegaan omdat het zo druk was. Kreeg alleen geen powerbank mee omdat ik niet wilde wachten zodat ze een check konden uitvoeren. Wel later een excuus van de dealer en dat ze een powerbank voor mij zullen bewaren. Quote
kris88 Geplaatst 9 November, 2014 Geplaatst 9 November, 2014 Ben gisteren ook ff wezen kijken nadat ik mijn auto had gewassen. Druk echt druk hier in Tilburg! Ben maar omgedraaid en naar huis gegaan. Quote
Picawhite Geplaatst 9 November, 2014 Geplaatst 9 November, 2014 Ben ni geweest ,had het te druk bij me eigen garage met controledag , maandag wel de powerbank halen Quote
biancaa Geplaatst 9 November, 2014 Geplaatst 9 November, 2014 In Best ook gezellig druk, hoefde maar 1 uur te wachten. Je kon koffie, thee, cake, erwtensoep, fruit, snoep, koekje, belegde broodjes en chips eten. Natuurlijk ook de powerbank gekregen. Quote
John Kanon Geplaatst 9 November, 2014 Geplaatst 9 November, 2014 Tip voor iedereen,nou ja niet letterlijk,anders verplaatst het probleem zich: Ga na 15.00 uur,2 keer geweest en beide keren direkt aan de beurt,geen wachttijd. Na mij moest er nog 1 komen en die kwam toen mijn auto net klaar was. Quote
bigmac Geplaatst 12 November, 2014 Geplaatst 12 November, 2014 Ik ben vanavond even geweest; de Kia Powerbank opgehaald, maar deze heeft een foutje want doet het niet (blijft rood knipperen bij opladen). Dus binnenkort nog maar eens langs de dealer. Quote
Gast wil51 Geplaatst 12 November, 2014 Geplaatst 12 November, 2014 Dat knipperen hoort bij opladen. Na 3 kwartier ongeveer brandt het constant en is de powerbank opgeladen. Ik heb hem ook vandaag opgehaald. Het was de laatste! Quote
Murcielaygo Geplaatst 12 November, 2014 Geplaatst 12 November, 2014 En als hij leeg raakt gaat 'ie weer knipperen ipv branden... Quote
John Kanon Geplaatst 13 November, 2014 Geplaatst 13 November, 2014 Ik wacht tot mijn telefoon leeg is en kijk dan of ik via dat ding kan bellen. Mijn half lege telefoon opladen,lukte in ieder geval niet. Of hij doet het niet,of hij is niet bedoeld om te laden,ik denk dat laatste. Quote
bigmac Geplaatst 13 November, 2014 Geplaatst 13 November, 2014 Ok, die van mij is toch in orde. Moest eerst opgeladen worden. In de gebruiksaanwijzing wordt over een blauw lichtje gesproken, maar dat is dus een rood lichtje. Stopt met knipperen als de powerbank vol is. Quote
Murcielaygo Geplaatst 13 November, 2014 Geplaatst 13 November, 2014 Of hij doet het niet,of hij is niet bedoeld om te laden,ik denk dat laatste. Ik kan er mijn iPhone 4s iig mee opladen, ongeacht de accu-status van de telefoon. Zodra ik mijn iPhone-kabel inplug gaat de LED op de PowerBank branden, zelfs nog voordat ik de telefoon op de andere kant aansluit. Quote
John Kanon Geplaatst 13 November, 2014 Geplaatst 13 November, 2014 Ik kan er mijn iPhone 4s iig mee opladen, ongeacht de accu-status van de telefoon. Zodra ik mijn iPhone-kabel inplug gaat de LED op de PowerBank branden, zelfs nog voordat ik de telefoon op de andere kant aansluit. Toch nog maar even geprobeerd,nu lukte het wel. De eerste keer waarschijnlijk niet goed geplugd. 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.