Muldermans Geplaatst 9 Januari, 2015 Geplaatst 9 Januari, 2015 Kijk gauw op de site van Autoweek voor face lift van de Picanto. Ook een link naar de Koreaanse folder. Interessant: nieuw navigatiesysteem, nieuwe sierlijst binnen (pianolak), nieuw smoelwerk, nieuwe automatische airco en volgens mij ook een nieuwe (turbo)motor maar dat weet ik niet zeker. Ook een CVT volgens mij. Quote
bigwade Geplaatst 9 Januari, 2015 Geplaatst 9 Januari, 2015 Oei, die NEUS, dat is er één uit de categorie; hij klopt, hij veegt en hij zuigt. Zit die Peter aan de poeder oid ? Jammer ! Quote
bigmac Geplaatst 9 Januari, 2015 Geplaatst 9 Januari, 2015 De buitenkant hoefde niet echt een update wat mij betreft. Quote
Gast GreyGriffin Geplaatst 10 Januari, 2015 Geplaatst 10 Januari, 2015 Het duurde even tot ik mij realiseerde waar die nieuwe mond op lijkt. Ik had vroeger een zoenvis in mijn aquarium, de luchtinlaat van de Morning / Picanto vertoont een treffende gelijkenis…. Maar ach, het blijft een strak autootje. Ben erg benieuwd of er aan de techniek veel is veranderd. Quote
kcracy Geplaatst 10 Januari, 2015 Geplaatst 10 Januari, 2015 Vind het persoonlijk niet een geslaagde facelift maar misschien moet je hem ook even in het wild zien,als ik iets langer naar de happer kijk mis ik 4 in elkaar overgaande ringen . Quote
fonzie Geplaatst 10 Januari, 2015 Geplaatst 10 Januari, 2015 (aangepast) Oei, die NEUS, dat is er één uit de categorie; hij klopt, hij veegt en hij zuigt. Zit die Peter aan de poeder oid ? Jammer ! Waarom worden auto's ( en vrouwen ) er zelden mooier op na een facelift ? Beiden krijgen ze vaak dikkere lippen. Grrrr!! De balans is vaak weg. En toch maar iedere keer weer na zo'n 3 a 4 jaar na introductie van een model een facelift. Zonde ! Ik had zelf verwacht dat de voor- en achterkant van de 3 deurs op de 5 deurs zou komen. Dat is nog te begrijpen. Die voor- en achterkant vind ik gewoon het mooist. 12 Januari, 2015 aangepast door fonzie 1 Quote
MauS Geplaatst 10 Januari, 2015 Geplaatst 10 Januari, 2015 Ik ben zeer gecharmeerd met het feit dat ze uberhaupt met een facelift komen Ik kan uit betrouwbare bron en het 1 en het ander vertaald vanuit South Korea mededelen dat er ook een GT-Line komt (In Nederland), met o.a. de volgende opties in het GT pakket - 15" lichtmetalen velgen - Side skirts en sportieve bumpers (benieuwd hoe dit eruit ziet)- Grill met rode bies- Dubbel uitlaatsierstuk- Privacy Glass- Parkeersensoren achter- Electrisch inklapbare buitenspiegels met LED- Verwarmbaar stuurwiel- Verwarmbare voorstoelen- Rood interieur met stof/kunstleder combinatie (icl deurpanelen)- Sportieve pedalen- Voetverlichting- Supervision Cluster - CruisecontrolIk heb even dikgedrukt wat nieuw is in een 'pakket' dus niet achteraf of aftermarket, tuurlijk kun je privacy glass folie laten beplakken of er cruisecontrol op laten zetten maar wees eerlijk alles af-fabriek is net even wat netter / fijner / mooier dan aftermarket,Ik ben zelf helemaal weg van de GT-Line Er komt later ook een 1.0 TGI 3 cilinder (turbo) met CVT automatische transmissie. (soortgelijke techniek als de DSG transmissies van VW) Hieronder nog 2 plaatjes van de Kia Picanto 2015 Facelift (dit is niet GTLine) Quote
Murcielaygo Geplaatst 10 Januari, 2015 Geplaatst 10 Januari, 2015 Ik ben benieuwd of de nieuwe radio/navi ook los te koop zal zijn voor in de pre-facelift auto's. Quote
joepnd Geplaatst 11 Januari, 2015 Geplaatst 11 Januari, 2015 Ik had zelf verwacht dat de voor- en achterkant van de 3 deurs op de 5 deurs zou komen. Dat is nog te begrijpen. Die voor- en achterkant vind ik gewoon het mooist. Die is er nu al, als limited edition. Quote
bigmac Geplaatst 31 Augustus, 2015 Geplaatst 31 Augustus, 2015 Nieuwe kleuren https://images.enca.com/enca/picanto_0011_1800x1800.jpgDazzling Blue Metallic http://cdn2.autoexpress.co.uk/sites/autoexpressuk/files/styles/gallery_adv/public/1/28/dsc_2229_0_0.jpgHoney Bee Yellow Metallic http://cdn.sella.co.nz/images/thumb/t/m/3/1vn8tm3-640x500.jpg Cherry Pink (pearl metallic) Quote
Creative Name Geplaatst 2 September, 2015 Geplaatst 2 September, 2015 Behalve de nieuwe bumpers en de spuuglelijke rode bekleding is er precies werkelijk niks aan de Picanto veranderd, geen nieuwe opties behalve de kleuren. Een typische "End Life Update", ben benieuwd hoe z'n opvolger eruit gaat zien. Daar zullen de eerste foto's over een jaar of 2 wel van beginnen te lekken... Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.