Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Zo, lang geleden dat ik hier überhaupt iets geplaatst heb. Maar dit vond ik persoonlijk wel de moeite waard. Ik heb, zoals wellicht bekend dan wel terug te vinden in mijn naam in 2012 een nieuwe Ceed gekocht. Een wittte met het super pack. Top auto. Onwijs veel plezier mee gehad, en nog steeds. Kom ik vorige week bij mijn dealer. De reden voor mijn bezoek was omdat er iemand het nodig vond om tegen mijn auto aan te rijden op de parkeerplaats. Resultaat: schade aan de voorzijde. Dit moest dus gerepareerd worden. Terwijl ik het terrein van de dealer op rijdt, staat daar recht voor me een mettalic zwarte Optima te pronken. Na een gesprek met de jongens van de garage, meld ik zo, dat is een mooie Optima!

Komt er op neer dat de beste man direct zei, ik kan wel eens kijken of ik een scherp aanbod kan maken. Ik zeg nou laten we eerst de schade aan de ceed repareren. Afspraak gemaakt, maandag zou ik hem brengen. Wordt ik vrijdag middag voor de bewuste maandag gebeld, of ik de auto zaterdag kon brengen. Uiteraard. Geen enkel probleem. De verkoper had namelijk een leuke leen auto geregeld. De optima stond klaar om mee te nemen. Dus had ik het hele weekend de optima tot mijn beschikking. Zaterdag opgehaald, woensdag weer ingeleverd. Een dag later, dus vandaag, een mes scherpe offerte die ik niet kon laten lopen. Morgen nog de laatste dingen in orde maken en als alles goed is heb ik volgende week een zwarte Optima, met het executive pack, waaronder xenon lampen, panoramisch dak, lederen bekleding, verwarmde en geventileerde stoelen, automatische versnellingsbak, hybride techniek, infinity soundsystem en nog veel meer leuke snufjes.

En wat rijdt die auto fijn! Ongelooflijk, echt ben heel wat gewend maar op de snelweg een onwijs fijne rijders auto.

Enfin, mocht ik hem in mijn bezit hebben zal ik dit bericht ook voorzien van een aantal foto's.

Dus als iemand interesse heeft, mijn ceed uit 2012 is binnenkort verkrijgbaar haha!

• Like 5
Geplaatst

Vandaag even de laatste dingen doorgenomen. Auto krijgt nog een beurt alvorens ik hem ophaal. Waarschijnlijk volgende week kan ik hem dan in ontvangst nemen. Kan niet wachten uiteraard!

• Like 4
Geplaatst

Goede keus gemaakt. Jij tevreden, dealer tevreden.

We zien je op de meeting in juni a.s......

• Like 1
Geplaatst

ik vind het schitterende auto's ik had ook een offerte liggen die erg goed was maar mijn vrouw meegenomen en ik zeg hoe vind je hem? nou ik vind het niks dus bam klaar :-) dus toen voor een sportage gegaan die vind de vrouw wel mooi

• Like 2
Geplaatst

Sportage is ook een prachtige wagen! Gelukkig ben ik pas 25 en dus nog niet getrouwd hahaha!

• Like 1
Geplaatst

Mooie auto die Optima........... ooit :)

Voorlopig blijf ik bij de SP3 (vrouwtje is er gelukkig mee, rijd meer dan ik! )

• Like 1
Geplaatst

Voorlopig blijf ik bij de SP3 (vrouwtje is er gelukkig mee, rijd meer dan ik! )

Jij mag er ook alleen naar kijken heb ik begrepen. Waarom jouw vrouw dan niet lid is van het forum.....

• Like 1
Geplaatst

Jij mag er ook alleen naar kijken heb ik begrepen. Waarom jouw vrouw dan niet lid is van het forum.....

En betalen........... ideeën verzinnen en akkoord krijgen :winkiss:

Zal een mooie bijdrage zijn:  Een Optima bij de meeting !

Net als de Eerste GT (Cee'd ) die er toen was.........

• Like 1
Geplaatst

Kijk, dat vind ik nou ook!

Misschien zijn er dan ook volop Kia winkelwagenmuntjes voorhanden..........je weet het niet hé?

Geplaatst

Kijk, dat vind ik nou ook!

Misschien zijn er dan ook volop Kia winkelwagenmuntjes voorhanden..........je weet het niet hé?

Wanneer was die meeting ook alweer ............ ?

:)

• Like 1
Geplaatst

Ik zal eens kijken of ik aanwezig kan zijn. Wellicht meer mensen uit het oosten van het land?

Geplaatst

Zo, gister de auto in ontvangst mogen nemen. Hierbij even 2 fotos. Zal binnenkort meerdere foto's toevoegen.

Edit: de foto's zijn te groot. Deze houden jullie te goed..

Gast GreyGriffin
Geplaatst

Da's nou jammer, ik had best naar de foto's van het mooiste Kia-model willen kijken. Gewoon even 800 pixels breed maken. Maar ik snap best dat je

vandaag andere prioriteiten hebt. Bij voorbeeld lekker een stuk rijden met de Optima. Veel plezier!

Geplaatst

Gefeliciteerd kerel. Je rijd nu een bijzondere auto die je niet elke dag ziet. Veel rijplezier toegewenst. Fototje van je nieuwe wagen please ^^

Geplaatst

Bedankt voor de leuke reacties. Gisteren een verjaardag gehad in Zwolle, en vanaf mij, achterhoek, is dat ruim 1,5 uur heen en terug. Wat een genot, Op de snelweg rijdt ie echt heerlijk. En met de Xenon koplampen heb je ook op de afgelegen weggetjes onwijs goede lichtopbrengst. In vergelijking met de Cee'd is dat echt een wereld van verschil.

Bij deze ook even 2 foto's.

PS: wat een gedoe om 2 foto's te uploaden zeg -_-'

post-6777-0-76902900-1426418299_thumb.jpg

post-6777-0-11285800-1426418466_thumb.jpg

• Like 3
Gast GreyGriffin
Geplaatst

Black beauty! Ik vind het echt de mooiste Kia van het hele gamma.

Geplaatst

Thnx! Ik vind hem persoonlijk ook echt geweldig. Toen ik voor een half jaar geleden in de showroom kwam van mijn dealer stond er een witte Optima. Al een paar keer naar gekeken en toen zei ik: dit wordt de volgende, tot ik naar de prijskaart keek. Toch iets boven mijn budget een nieuwe. Ik had ook echt nooit verwacht dat ik nu deze zwarte ging rijden, maar goed uiteindelijk toch gelukt :)

• Like 1
Geplaatst

Inderdaad een pracht auto. Ik zie mij in de toekomst ook wel deze overstap maken. Ps volgens mijn vriendin de verre toekomst met nadruk op het woord verre :) Ceed 2012 veel plezier ermee .

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Geplaatst

Prachtige auto, de Optima.

Onze Cee'd heeft overigens ook Xenon verlichting.

Ik zou echt nooit meer zonder willen

Geplaatst

Ik kan hem alleen maar aanraden. Het is echt een geweldige auto.

Wat betreft xenon, dat vond ik toen met de Cee'd te prijzig. Want enkel xenon erbij nemen kon niet, dus moest je een compleet pakket erbij nemen. En dat was toen even buiten mijn budget. Maar nu ben ik er echt heel blij mee.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...