marcofr Geplaatst 27 April, 2015 Geplaatst 27 April, 2015 Hmmm ... 2 nieuwe Sorento rijders met klachten ? Dan doe ik ook mee. Ik merk dat mijn motor tijdens accelereren heel lichtjes hikt / bokt. Dus niet bokken vanuit de bak of tussenbak, maar motorisch. Alleen bij accelereren dus. Ik rij al in 2wd (superlocker) en heb ook geen bak of tussenbak problemen. Het is motorisch. Iemand enig idee waar ik dit moet gaan zoeken ? Ik lees al wat dingen als gasklephuis reinigen, injectoren reinigen en boubine checken. Maar deze verhalen kom ik via zoeken met Google tegen, en dan op andere automerk forums. Hier nog wat gerichtere tips ?? Quote
patje sorento Geplaatst 27 April, 2015 Geplaatst 27 April, 2015 heb je ook nog garantie? anders lekker laten nakijken. jij hebt ook een 2.4, hoe zit jij met jouw verbruik? Quote
marcofr Geplaatst 27 April, 2015 Topic Starter Geplaatst 27 April, 2015 Ik heb deze particulier gekocht. Ik verwacht ook niks ernstigs. Zal ergens een vervuiling zijn. Ik lees ook veel over de egr klep. Weet alleen niet of de Sorento die ook heeft. Verbruik bij mij is normaal, zoals iedereen schrijft .... stadsverkeer 1 op 7. Buiten 1 op 10. Quote
Lique Geplaatst 28 April, 2015 Geplaatst 28 April, 2015 Gebok en gehik werd hier ooit veroorzaakt door een kapotte injector. Quote
hermansorento Geplaatst 28 April, 2015 Geplaatst 28 April, 2015 Bij de grote beurt laatst, is er bij mij injector reiniger in de brandstoftank gegooid wellicht zou je dat ook eens kunnen proberen! Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.