Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

hoe oud is jullie rio en hoeveel heb je er al mee gereden ? Ben benieuwd ik zelf heb de rio gekocht met 20,000 op de teller en dat was in september en heb er nu 42000 op staan met een 1,2 benzine

Geplaatst

Die van mij is uit 05-2013 en heb er nu totaal 35K op de teller staan :)

En owja heb een 1.2 Benzine

Geplaatst

1.1 CRDI nieuw gekocht in maart 2012.

Op dit moment 176.000 km op de teller.

• Like 1
Gast Warmentuuter
Geplaatst

Zo Jordan, jij en je Rio hebben niet alleen stil voor de deur gestaan. :-)

En nog steeds tevreden?

Geplaatst

Zo Jordan, jij en je Rio hebben niet alleen stil voor de deur gestaan. :-)

En nog steeds tevreden?

De Rio is idd intensief gebruikt. Waar een diesel ook voor bedoeld is :)

Ja ik ben nog steeds tevreden. Vanaf aanschaf tot nu heb ik eigenlijk geen last gehad van de bekende kwaaltjes zoals koppeling of aircopomp. Alles is nog origineel. Op de versnellingsbak na.

Die is bij 149.500 km vervangen (nog net) onder garantie. Met dank aan Wassink Arnhem.

Verder geen gekke dingen gehad op wat slijtage dingen na zoals remblokken, bandjes en het gewone onderhoud.

Ik denk alleen dat bij de volgende beurt de remschijven aan de beurt zijn. Maar dat mag ook wel na bijna 180k.

Ik ben alleen enorm nieuwsgierig hoe het 3 cilinder dieselblokje het volhoudt. Bij oa VW, Mercedes enz weten we wel dat de motor makkelijk 5 ton kan hebben zonder problemen.

Alleen bij die nieuwe 3 cilinder blokjes weten we dat nog niet omdat ze te nieuw zijn.

Ik ben iig hard op weg om het Rio blokje te testen.

• Like 2
Geplaatst

Mijn Rio 1.25 was gloednieuw (november 2013) en inmiddels ruim 56k op de teller staan.

Geplaatst

he we hebben nog een Wijchennaar op dit forum gezellig!!!! En je zit indd niet stil met die km,s
Geplaatst

En hier nog een Wijchennaar. Jordan en ik rijden 7 juni naar de Kia Meeting. Zin om mee te gaan Wijchennaar24? Dan rijden we in convoi... :-)  :-)  :-)

Owh en mijn Sportage heeft (dankzij wat gezondheidsproblemen) slechts 46.000 km op de teller.

Geplaatst

En hier nog een Wijchennaar. Jordan en ik rijden 7 juni naar de Kia Meeting. Zin om mee te gaan Wijchennaar24? Dan rijden we in convoi... :-):-):-)

Owh en mijn Sportage heeft (dankzij wat gezondheidsproblemen) slechts 46.000 km op de teller.

Ik mag mezelf nog niet echt Wijchenaar noemen. Ben import :)

Ik ben geboren en getogen in Maastricht en via mijn relatie in Wijchen terecht gekomen. Trouwens super wonen hier. Alleen werk ik wel nog in Maastricht.(vandaar de hoge km's). Ben wel hard op zoek naar werk dichter bij huis.

Maar het zou wel super zijn als we met z'n drieën naar de Meern kunnen rijden in kolonne.

• Like 1
Geplaatst

Dan kom je langs mij ( als ik kan )

Langs de A15 idd.

Natuurlijk kan je

Geplaatst

In Kesteren woont er ook nog 1, als we dan gaan kunnen we met zoveel mogelijk uit deze hoek rijden ;)  in collone natuurlijk :) 

Gast Vitara 2
Geplaatst

Jullie gaan een beetje :offtopic:  :lol:

Onze Rio1.2 is van maart 2014 en we hebben er nu 15.3k mee gereden.

Geplaatst

Onze Rio is van Maart 2012

Staat nu 29.957 km op de teller.

Nog steeds vrij van problemen...

Geplaatst

Hoi allen,

Mijn Rio is ondertussen overgegaan naar mijn zoon. De Rio is van dec 2011 waarbij de tellerstand nu 59000 is.

Deze week krijgt de Rio de 60000 km beurt

gr Rio 41

Geplaatst

Mijn Rio 1.25 is van November 2012 en er staat nu 48.000 op de teller.

(Helaas niet zonder problemen. Bij 1500 km is er een nieuwe koppelingsplaat gemonteerd en bij de 45.000 km hebben ze een nieuwe versnellingsbak gemonteerd maar is nog steeds niet goed)

Geplaatst

Ik mag mezelf nog niet echt Wijchenaar noemen. Ben import :)

Ik ben geboren en getogen in Maastricht en via mijn relatie in Wijchen terecht gekomen. Trouwens super wonen hier. Alleen werk ik wel nog in Maastricht.(vandaar de hoge km's). Ben wel hard op zoek naar werk dichter bij huis.

Maar het zou wel super zijn als we met z'n drieën naar de Meern kunnen rijden in kolonne.

ja je maakt zo lekker veel km's als je zo dagelijks op en neer mag! Ik mag zaterdag naar Valkenburg en Maastricht toe eff lekker een weekendje weg met de vriendin! Wie weet zie ik je wel den keer rijden in Wijchen! Helaas kan ik biet naar de meeting komen heb een feestje en moet veel leren voor examens die eraan komen !! Anders was ik graag er na toe geweest !!wie weet de volgende keer
Geplaatst

MIjn RIo 1.4 diesel is van januari 2014. Intussen de 63000km aangetikt en net de 60k beurt gehad. Alleen twee kapotte koplampen gehad, remblokken vervangen achter en nu tot twee keer toe en nieuw rubber op mijn koppelingspedaal.

Ben nog steeds zeer tevreden over de auto

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...