Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Die van mij is deze vakantie niet verder gekomen dan Eindhoven luchthaven (long stay) en een weekje Tuitjenhorn.

Gast Warmentuuter
Geplaatst

Die van mij is deze vakantie niet verder gekomen dan Eindhoven luchthaven (long stay) en een weekje Tuitjenhorn.

Heee, dan zit je een beetje in mijn territorium  :-) :-)

Leuk geweest bij de Bongerd. 

Geplaatst

Heee, dan zit je een beetje in mijn territorium :-) :-)

Leuk geweest bij de Bongerd.

Haha klopt. Ja supercamping. Ideaal voor de kids. We zitten er nog tot en met zondag. Gelukkig zijn de weergoden ons dit weekend goed gezind.

(Bij ons thuis valt niks te halen)

• Like 1
Geplaatst

Ik ben in Italië geweest. stresa noord Italië, heerlijk in de bergen gereden met de smalle straatjes en dorpjes. Heb er zelfs een aandenken aan :P

post-7265-0-35249200-1438447432_thumb.jpg

• Like 1
Geplaatst

Ach had het erger verwacht toen ik tegen de muur aan ging.

En net als jij heb ik er al veel kilometers op staan. En rij ik de auto helemaal op. Zal nog wel een jaartje of drie zijn hoop ik.

Laat het daarom ook niet maken of zo.

Tis maar m'n bedrijfsauto.

Geplaatst

Net terug uit Tarzo TV (Italië) met de Rio... volbeladen geen problemen al moest ik soms terug naar z'n 4 bij valsplat omhoog in Duitsland en Oostenrijk...

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

Geplaatst

Net terug uit Tarzo TV (Italië) met de Rio... volbeladen geen problemen al moest ik soms terug naar z'n 4 bij valsplat omhoog in Duitsland en Oostenrijk...

I

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

Ik kom ook net terug van Kroatië en sta er echt van te kijken hoe die het gedaan heeft in Duitsland en Oostenrijk ! Soms eff een keer naar de 4 en hij gaat gewoon makkelijk omhoog

• Like 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...