Machlo Geplaatst 23 Februari, 2018 Geplaatst 23 Februari, 2018 1 minuut geleden zei timmert26: Ik heb zelf een picanto 2013 zonder poespas, heb niet eens een afstandsbediening dus het leek mij ook al sterk dat het zou moeten kunnen. Ter plekke zeiden ze dat het zou moeten passen. Ik zal het de dag zelf nog even opnieuw navragen, voor ik met een rekening van jewelste wordt geconfronteerd. Ben erg benieuwd.......koppel je het nog ff terug tzt? Quote
timmert26 Geplaatst 6 Maart, 2018 Geplaatst 6 Maart, 2018 Helaas, de E200 voor cruise control bleek voor het nieuwste model, het was ook te mooi om waar te zijn. Ze konden het wel doen maar dan kostte het iets van 700-800 euro, beetje enthousiast. In ieder geval weer een kleine beurt gehad Quote
xtra40 Geplaatst 6 Maart, 2018 Geplaatst 6 Maart, 2018 Helaas, de E200 voor cruise control bleek voor het nieuwste model, het was ook te mooi om waar te zijn. Ze konden het wel doen maar dan kostte het iets van 700-800 euro, beetje enthousiast. In ieder geval weer een kleine beurt gehad Ik zal eens kijken of ik de fotos nog heb ik heb een keer in een 2015 model orgineel cruisecontrol ingebouwd op het stuur dus het moet er wel zij Verstuurd vanaf mijn Debielen Mobiele Telefoon met Tapatalk ???????? Quote
Machlo Geplaatst 6 Maart, 2018 Geplaatst 6 Maart, 2018 7 uur geleden zei xtra40: Ik zal eens kijken of ik de fotos nog heb ik heb een keer in een 2015 model orgineel cruisecontrol ingebouwd op het stuur dus het moet er wel zij Verstuurd vanaf mijn Debielen Mobiele Telefoon met Tapatalk Volgens mij hebben ze de standaardversie op de webshop ook aangepast aan een nieuwe versie. Ik kan me herinneren dat ik een maand of wat geleden ook een andere standaard cc-heb zien staan als die er nu op staat.... Quote
Machlo Geplaatst 6 Maart, 2018 Geplaatst 6 Maart, 2018 1 uur geleden zei Machlo: Volgens mij hebben ze de standaardversie op de webshop ook aangepast aan een nieuwe versie. Ik kan me herinneren dat ik een maand of wat geleden ook een andere standaard cc-heb zien staan als die er nu op staat.... Sterker nog........voor mijn Kia/kenteken zijn nu ALLE accessoires weggehaald waar die cc voorheen toch ook bijstond.... Quote
xtra40 Geplaatst 6 Maart, 2018 Geplaatst 6 Maart, 2018 1 uur geleden zei Machlo: Sterker nog........voor mijn Kia/kenteken zijn nu ALLE accessoires weggehaald waar die cc voorheen toch ook bijstond.... DEZE SET IS ER TEKOOP VOOR DE PICANTO 2015 TOT 2017 Quote
Machlo Geplaatst 6 Maart, 2018 Geplaatst 6 Maart, 2018 36 minuten geleden zei xtra40: DEZE SET IS ER TEKOOP VOOR DE PICANTO 2015 TOT 2017 Helaas peanutbutter...........die van mij is van 7-2014 Quote
xtra40 Geplaatst 6 Maart, 2018 Geplaatst 6 Maart, 2018 hebben het nog nooit op een jonger model geplaatst dus kan niet met zekerheid zeggen dat het werkt maar de vorm van de knopjes is wel hetzelfde en passen wel Quote
Machlo Geplaatst 6 Maart, 2018 Geplaatst 6 Maart, 2018 9 minuten geleden zei xtra40: hebben het nog nooit op een jonger model geplaatst dus kan niet met zekerheid zeggen dat het werkt maar de vorm van de knopjes is wel hetzelfde en passen wel @xtra40.........je bedoelt waarschijnlijk een ouder model?? Las ergens dat je dit best wilde proberen op een TA van voor de facelift ......nu ben ik niet zo vies van een experimentje, maar Goes-Edam is toch wel een flink stukkie gassen zeg. Anders mocht je mijn TA wel gebruiken. Zag op gaspedaal een 2014 voorbij komen (foto) met een standaard stuur cruisecontrole, maar dan een oudere versie. Quote
xtra40 Geplaatst 6 Maart, 2018 Geplaatst 6 Maart, 2018 je hebt helemaal gelijk en sinds het overlijden van mijn grootouders kom ik ook niet meer zo heel vaak in me geboorte provincie anders hadden we het op die manier kunnen doen 1 Quote
timmert26 Geplaatst 5 April, 2018 Geplaatst 5 April, 2018 Ik heb zelf een 2013 model, het lijkt erop of die CC veel "ronder" moet op basis van het stuur. Deze loopt een beetje spits toe aan de bovenkant. Het was anyways leuk geweest voor E200,- . Ik ben niet van plan E500 euro uit te geven voor een beetje extra comfort. Quote
Machlo Geplaatst 5 April, 2018 Geplaatst 5 April, 2018 2 uur geleden zei timmert26: Ik heb zelf een 2013 model, het lijkt erop of die CC veel "ronder" moet op basis van het stuur. Deze loopt een beetje spits toe aan de bovenkant. Het was anyways leuk geweest voor E200,- . Ik ben niet van plan E500 euro uit te geven voor een beetje extra comfort. Hoewel ik die cc wel mis, vind ik 500 (of meer) stuk te slaan op mijn stuur toch wat veel. Inderdaad wel jammer dat het niet gaat. Zie trouwens op de foto die ik erop heb gezet dat ik de telefoonbediening heb gebruikt ipv de cc...... Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.