mnrtje_michel Geplaatst 16 Mei, 2016 Geplaatst 16 Mei, 2016 Kan iemand mij vertellen welke zekering van de ISG is? Ik heb hem er uit laten halen ooit een keer maar ik word niet wijzer van de handleiding helaas Quote
mika kjelld Geplaatst 16 Mei, 2016 Geplaatst 16 Mei, 2016 Staat het ook niet aan de binnenkant van je kap die ervoor zit? Quote
HenkM Geplaatst 16 Mei, 2016 Geplaatst 16 Mei, 2016 Kan iemand mij vertellen welke zekering van de ISG is? Ben ik ook benieuwd naar om die van mij er uit te halen (en nooit meer terug te plaatsen). Scheelt weer een handeling na starten auto. Quote
mnrtje_michel Geplaatst 17 Mei, 2016 Topic Starter Geplaatst 17 Mei, 2016 Ik kan het nergens uit opmaken helaas Quote
Murcielaygo Geplaatst 17 Mei, 2016 Geplaatst 17 Mei, 2016 Maar als je 'm eruit hebt laten halen, dan is er toch ergens een lege zekering-positie? Quote
mnrtje_michel Geplaatst 17 Mei, 2016 Topic Starter Geplaatst 17 Mei, 2016 Ja dat zou je dus zeggen haha ik hoop dat er een medeforummer is die het weet Quote
Murcielaygo Geplaatst 17 Mei, 2016 Geplaatst 17 Mei, 2016 Wat ik bedoel is dat hierdoor de mogelijke kandidaten minder worden... Quote
Jordan Geplaatst 18 Mei, 2016 Geplaatst 18 Mei, 2016 Heb je al eens in de zekeringkast onder de motorkap gekeken? Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 18 Mei, 2016 Geplaatst 18 Mei, 2016 Heb je al eens in de zekeringkast onder de motorkap gekeken?Dat wilde ik ook al zeggen, maar dacht zo slim zullen ze toch wel zijn geweest Quote
Nieles Geplaatst 18 Mei, 2016 Geplaatst 18 Mei, 2016 Ben ik ook benieuwd naar om die van mij er uit te halen (en nooit meer terug te plaatsen). Scheelt weer een handeling na starten auto. En dat is? Quote
Murcielaygo Geplaatst 18 Mei, 2016 Geplaatst 18 Mei, 2016 En dat is?Ik neem aan op het ISG-off knopje drukken... 1 Quote
mnrtje_michel Geplaatst 18 Mei, 2016 Topic Starter Geplaatst 18 Mei, 2016 Wat ik bedoel is dat hierdoor de mogelijke kandidaten minder worden... Er is dus geen lege plek dat is het hem. Niemand een idee? Quote
Murcielaygo Geplaatst 18 Mei, 2016 Geplaatst 18 Mei, 2016 Er is dus geen lege plek dat is het hem. Ook niet onder de motorkap? Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 18 Mei, 2016 Geplaatst 18 Mei, 2016 Snap alleen niet waarom je de zekering er uit zou willen halen??? Ik weet wel dat het ISG systeem bij mijn Rio bijna nooit werkt. Quote
HenkM Geplaatst 18 Mei, 2016 Geplaatst 18 Mei, 2016 Snap alleen niet waarom je de zekering er uit zou willen halen??? Ik weet wel dat het ISG systeem bij mijn Rio bijna nooit werkt. Bij mijn Sportage werkt het helaas wel. Vandaar dat ik telkens op het knoppie moet drukken. Dealer mag/kan/wil het niet uitschakelen omdat dit opgenomen is in de type goedkeuring (wat ik begrijp). Quote
ludoke Geplaatst 18 Mei, 2016 Geplaatst 18 Mei, 2016 Ik neem aan op het ISG-off knopje drukken... Dat is niet permanent,bij mijn Cee'd toch niet.Schakelt zichzelf weer in. Quote
Jordan Geplaatst 18 Mei, 2016 Geplaatst 18 Mei, 2016 Bij mij werkte het ISG ook zelden de laatste tijd. Vermoedelijk een te lage accuspanning. Alleen bij 25 graden plus wilde het systeem ineens wel werken dus is al snel de vinger op de accu te leggen. Maar mnrtje_michel, er is al een paar keer geopperd de zekeringkast onder de motorkap te checken. Grote kans dat daar de beruchte zekering zit. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.