Wimis on Geplaatst 9 Augustus, 2016 Geplaatst 9 Augustus, 2016 Morgen papierenwinkel op orde brengen (bij de dealer) Volgende week ophalen 4
olympus Geplaatst 9 Augustus, 2016 Geplaatst 9 Augustus, 2016 Leuk Wimis, voor mij hetzelfde ongeveer, 18de terug van vakantie en de 19de smiddags de auto ophalen. 1
Wimis on Geplaatst 10 Augustus, 2016 Geplaatst 10 Augustus, 2016 Vanmiddag even bij de dealer geweest voor de "papieren winkel" voor de Niro.De verkoper was geschrokken......... Onze Niro heeft de deur van het schip mogen proeven aan de voorkant en de Niro zag er zodanig uit dat ze die niet wilde aanbieden voor een nieuwe klant. Wat nu? had de verkoper geroepen......... al snel werd er een fijn antwoord gegeven dat de volgende Niro aanstaande vrijdag binnen is. En dat de verkoper volgende week vrijdag kan afleveren. Wij zijn dan de eerste van Kooijman KIA Vianen. Kenteken is aangevraagd en binnenkort een mailtje daarover! In de showroom stond onze blauwe kleur Deep Cerulean Blue, wat mooi 2
olympus Geplaatst 10 Augustus, 2016 Geplaatst 10 Augustus, 2016 Slechte start man maar mooi opgelost dan door hen. 1
Wimis on Geplaatst 15 Augustus, 2016 Geplaatst 15 Augustus, 2016 Vrijdag 16:00 uur ophalen: KIA Niro 6
Ron Penguin Geplaatst 16 Augustus, 2016 Topic Starter Geplaatst 16 Augustus, 2016 Levering wordt bij mij begin september. Moet dus toch nog even geduld hebben. Heeft er iemand ondertussen al de (digitale) instructieboekjes?
Wimis on Geplaatst 16 Augustus, 2016 Geplaatst 16 Augustus, 2016 FF alvast oefenen met het kenteken: KF-647-J 6
Ron Penguin Geplaatst 19 Augustus, 2016 Topic Starter Geplaatst 19 Augustus, 2016 Vrijdag 16:00 uur ophalen: KIA Niro Bijna ...... 2
Wimis on Geplaatst 19 Augustus, 2016 Geplaatst 19 Augustus, 2016 Hij staat voor de deur............. 5
Wimis on Geplaatst 19 Augustus, 2016 Geplaatst 19 Augustus, 2016 ff een snelle shot, want het regent en nu zit die nog niet onder de stof en shit: 5
bigwade Geplaatst 19 Augustus, 2016 Geplaatst 19 Augustus, 2016 Hij staat voor de deur............. Karren Wim ! En maak mooie foto's op vakantie, ook van die kar op aansprekende locaties 2
Wimis on Geplaatst 19 Augustus, 2016 Geplaatst 19 Augustus, 2016 Karren Wim ! En maak mooie foto's op vakantie, ook van die kar op aansprekende locaties YEP binnenkort ritje rijden van om en nabij de 6000 km dus dan zullen we genoeg mooie plekjes en stekjes te zien krijgen 5
Gast Warmentuuter Geplaatst 19 Augustus, 2016 Geplaatst 19 Augustus, 2016 ff een snelle shot, want het regent en nu zit die nog niet onder de stof en shit: SAM_2002_1.jpg Veel plezier en veilige kilometers met de nieuwe tuut.
mika kjelld Geplaatst 19 Augustus, 2016 Geplaatst 19 Augustus, 2016 Heel veel plezier met de Niro Wimis en vooral genieten van je vakantie 1
bigwade Geplaatst 19 Augustus, 2016 Geplaatst 19 Augustus, 2016 YEP binnenkort ritje rijden van om en nabij de 6000 km dus dan zullen we genoeg mooie plekjes en stekjes te zien krijgen Ik heb een ritje Italië gedaan, heen en weer, van ca 3040,3 km Volgens de bc hebben we daar 42,3 uur over gedaan. Ik wens je succes met 2 volledige werkweken in je nieuwe auto met die 6000 km. 1
Wimis on Geplaatst 19 Augustus, 2016 Geplaatst 19 Augustus, 2016 Ik heb een ritje Italië gedaan, heen en weer, van ca 3040,3 km Volgens de bc hebben we daar 42,3 uur over gedaan. Ik wens je succes met 2 volledige werkweken in je nieuwe auto met die 6000 km. Wij gaan dat iets anders doen: Houten-Zuid Duitsland Zuid Duitsland-Imperia IT Imperia IT- Pisa Pisa-Rome Rome-Napels Napels-Pompeii Pompeii en dan weer naar boven Pompeii-Imperia Imperia-Bad Ragaz Bad Ragaz- Houten Alles via een hotel/verblijfadres En dat dan in 2 weken tijd +/- 1 a 2 dagen! Veel extra locaties om naar uit te wijken. Alles is open alleen de hotels zijn wel gereserveerd Standen, tankstops verbruik en ja wat niet? hou ik dan bij. Wat de BC zegt, doe mijn best, maar beloof niks. (klopt ook meestal niks van) reality is de trend. 3
Ron Penguin Geplaatst 19 Augustus, 2016 Topic Starter Geplaatst 19 Augustus, 2016 Mooie rit. Ben ook wel benieuwd hoe de Niro het doet in de bergen. En wat verbruik betreft, wat is het werkelijke gebruik en wat zegt de bordcomputer. Maar belangrijkste is, geniet van je vakantie 2
Wimis on Geplaatst 19 Augustus, 2016 Geplaatst 19 Augustus, 2016 Mooie rit. Ben ook wel benieuwd hoe de Niro het doet in de bergen. BW heeft het over tunnels (kilometers tunnels en weinig daglicht) dus alles gelijkvloers geintje... 1
bigwade Geplaatst 19 Augustus, 2016 Geplaatst 19 Augustus, 2016 Wij gaan dat iets anders doen: Houten-Zuid Duitsland Zuid Duitsland-Imperia IT Imperia IT- Pisa Pisa-Rome Rome-Napels Napels-Pompeii Pompeii en dan weer naar boven Pompeii-Imperia Imperia-Bad Ragaz Bad Ragaz- Houten Alles via een hotel/verblijfadres En dat dan in 2 weken tijd +/- 1 a 2 dagen! Veel extra locaties om naar uit te wijken. Alles is open alleen de hotels zijn wel gereserveerd Standen, tankstops verbruik en ja wat niet? hou ik dan bij. Wat de BC zegt, doe mijn best, maar beloof niks. (klopt ook meestal niks van) reality is de trend. Kom je dan ook nog eens uit dat hok ? 1
Wimis on Geplaatst 20 Augustus, 2016 Geplaatst 20 Augustus, 2016 Kom je dan ook nog eens uit dat hok ? Neuh............ da's niet de bedoeling ! Maar of ik het zolang kan ophouden? 1
Ron Penguin Geplaatst 20 Augustus, 2016 Topic Starter Geplaatst 20 Augustus, 2016 De handleiding van de Niro staat ondertussen op het forum, maar ik mis nog die van het navigatiesysteem. Iemand hier al een link van (vanuit MijnKia denk ik). Met deze link kan iedereen erbij, daarvoor hoef je niet ingelogd te zijn bij MijnKia. Als we de bestandsnaam van de .pdf maar weten
Preston Geplaatst 20 Augustus, 2016 Geplaatst 20 Augustus, 2016 PDF van de NAV staat niet in "mijn Kia" 1
Ron Penguin Geplaatst 20 Augustus, 2016 Topic Starter Geplaatst 20 Augustus, 2016 Das jammer. Zal ongetwijfeld komen. Ben zelf meestal van het digitale.
Aanbevolen Berichten